Кой и къде или как да си оправя клаксона на Голфа - изгоря

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Spectre™
Мнения: 1631
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: село София
Контакти:

Мнениеот Spectre™ » Сря 20 авг 2008 12:32


Значи... оригиналната свирката я пробвахме с един колега... и свиреше чудесно, както си трябва, явно проблема не е от нея..., ами или от тоците по жиците някъде или от бушона....

Втората свирка не съм я проверявал..., не мислех че има такава....
Сега не знам от къде да почна..., ако е от кабеляците... сам няма да се оправя, защото те са намотани със фабричен лекопласт заедно с куп други кабели... :roll:

Идеи?




eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Сря 20 авг 2008 19:22


Ех колега, добре че не си купи нов че ако не немски ами произведен в Тайван или Турция нямаше да прилича на свирене на клаксон, ами на тромба :lol: ти остави ги тия жици, ами пробвай да отвориш където ти е бутона за клаксона и да вземеш да почистиш контактите на този бутон. Възможно е да са нагорели и да не правят хубав контакт, и така клаксона ти едва едва да писука, като новоизлюпено гларусче. провери го това, а ако не стане можеш да опиташ друго, когато си отворил въртре кормилото вземи и провери, на кой кабел има 12 волта. После сваляш акумулатора и с едно уредче взимаш и измерваш колко е съпротивлението на кабела, спрямо откачената клема на плюса. Ако покаже някакво ненормано съпротивление може и да е от нея, което малко ме съмнява. Първо почисти всяка точка на контакт между проводниците и клаксона ти. После почисти контакта на копчето на клаксона на кормилото ти. Така би трябвало да си решиш проблема.
Ако не го реши пиши, за да мислим как да го решаваме.
Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: goppa, IvanMan, Пешо123 и 50 госта