Ех колега, добре че не си купи нов че ако не немски ами произведен в Тайван или Турция нямаше да прилича на свирене на клаксон, ами на тромба

ти остави ги тия жици, ами пробвай да отвориш където ти е бутона за клаксона и да вземеш да почистиш контактите на този бутон. Възможно е да са нагорели и да не правят хубав контакт, и така клаксона ти едва едва да писука, като новоизлюпено гларусче. провери го това, а ако не стане можеш да опиташ друго, когато си отворил въртре кормилото вземи и провери, на кой кабел има 12 волта. После сваляш акумулатора и с едно уредче взимаш и измерваш колко е съпротивлението на кабела, спрямо откачената клема на плюса. Ако покаже някакво ненормано съпротивление може и да е от нея, което малко ме съмнява. Първо почисти всяка точка на контакт между проводниците и клаксона ти. После почисти контакта на копчето на клаксона на кормилото ти. Така би трябвало да си решиш проблема.
Ако не го реши пиши, за да мислим как да го решаваме.
Поздрави