Каспър написа:При мен проблемът е същият.Когато я запаля студена първите 5 сек. държи 1100 об. на ПХ, но след това оборотите падат за 1-2 сек., след което се вдигат до 1100, но двигателя работи като на три цилиндъра и тресе.Има и още нещо - точно когато пипна педала на газта съвсем леко, оборотите първо се сриват зверски и ако не угасне се вдигат.Мисля, че проблема не е от дросела (чистих го скоро), защото ако е мръсен той дава игра на оборотите и гаснене на топъл двигател.Ламбдата също се проявява при загрял мотор.По-скоро проблема е в този температурен датчик.В събота съм на диагноза да видим какво ще излезе

Клапата си е тръгнала /Графитните пътечки са се понадрали/ Иначе самата клапа разглобена изглежда като нова , няма прашинка вътре.
Единственото обяснение което мога да дам е горното . Не подлежи на ремонт -аз понапоръсках профилактично с останал aхивен "Kontox" . Но го няма вече .Преди да я отворя клапата като запалиш и високи обороти 2-3 изфорсирвания и спадат до 650 и започва едно клатене аха да изгасне към 500-550 и бам пак високи обороти.
След това 2 дни мъки с безуспешни опити за адаптация на клапата . Ни на Vag Com ни на Адия. Като магаре на мост не ше и не ше да възприема адаптация. Като се даде на котакт и пат клапата на 17 градуса отворена , а ако запалиш реве та се къса.
Не го препоръчам като метод , но при мен това помопгна при опитите за адаптация. На запален двигател изключих куплунга към клапата и го включих 3-4 пъти . Явно Марелито се шашна нещо и успях да направя адаптацията.
Но сега вместо оборотите на ПХ при загрял двигател да са 650 об както е по тапия са 750-800 об /мин
