Проблем с ламбда сонда ли ще да е това ?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Пет 19 сеп 2008 8:41


kickd0wn написа:
Каспър написа:При мен проблемът е същият.Когато я запаля студена първите 5 сек. държи 1100 об. на ПХ, но след това оборотите падат за 1-2 сек., след което се вдигат до 1100, но двигателя работи като на три цилиндъра и тресе.Има и още нещо - точно когато пипна педала на газта съвсем леко, оборотите първо се сриват зверски и ако не угасне се вдигат.Мисля, че проблема не е от дросела (чистих го скоро), защото ако е мръсен той дава игра на оборотите и гаснене на топъл двигател.Ламбдата също се проявява при загрял мотор.По-скоро проблема е в този температурен датчик.В събота съм на диагноза да видим какво ще излезе :lol:


Да заложим, че нищо няма да излезе на диагностиката? Просто така си палят като са студени.


прекали :) те така са ги сътворили да палят трудно в студено време :D




Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Пет 19 сеп 2008 8:46


Не, просто първо съм прекарал няколко месеца в търсене на проблем по запалването и съм сменил всичко касаещо го по някакъв начин.

И второ доста колеги могат да споделят, че колите им палят по подобен начин без да имат проблем или нещо за смяна.


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Пет 19 сеп 2008 9:26


kickd0wn написа:Не, просто първо съм прекарал няколко месеца в търсене на проблем по запалването и съм сменил всичко касаещо го по някакъв начин.

И второ доста колеги могат да споделят, че колите им палят по подобен начин без да имат проблем или нещо за смяна.


незнам за вашите коли , но така както пали моята кола в момента не е нормално :) поне не за мен


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 20 сеп 2008 10:58


На диагностиката казаха:
1.Запушени дюзи:оттам малък дебит на горивото на ПХ,по-бедна смес и гаснене.При студен двигател за поддържане на по-високи обороти на ПХ е необходимо повече гориво,затова проблема при студен двигател е по-ясно изразен.Относно падането на оборотите:въздух и искра има,но няма кой да подаде достатъчно гориво в първия момент,а след това се вдигат :lol: Най-вероятно са се запушили откакто сложих газовия инжекцион.
2.Смяна на температурния датчик-задължително при такъв проблем.Малка разлика в показанията обърквала компа и впръскването.
Сипахме добавка за почистване на дюзи и ще сменям датчика.
Като свърши бензина ще пиша за резултата.


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Съб 20 сеп 2008 11:54


Каспър написа:На диагностиката казаха:
1.Запушени дюзи:оттам малък дебит на горивото на ПХ,по-бедна смес и гаснене.При студен двигател за поддържане на по-високи обороти на ПХ е необходимо повече гориво,затова проблема при студен двигател е по-ясно изразен.Относно падането на оборотите:въздух и искра има,но няма кой да подаде достатъчно гориво в първия момент,а след това се вдигат :lol: Най-вероятно са се запушили откакто сложих газовия инжекцион.
2.Смяна на температурния датчик-задължително при такъв проблем.Малка разлика в показанията обърквала компа и впръскването.
Сипахме добавка за почистване на дюзи и ще сменям датчика.
Като свърши бензина ще пиша за резултата.


датчика колко пари знаеш ли ?


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Съб 20 сеп 2008 16:54


интересна тема

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=107132

която може да касае и моя голям разход :?

да видим дали ще ти решат проблема с паленето със смяната на термо датчика и после може и аз да мина през стъпките на колегата с големия разход :D

КАСПЪР каква магия ти наляха за прочистване на дюзите ?


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Съб 20 сеп 2008 18:14


Датчика-20лв.някаква марка;40лв.оригинален(препоръчително) от Аутоплюс. Добавката беше немска, но не запомних марката.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13567
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 22 сеп 2008 12:33


Каспър написа:При мен проблемът е същият.Когато я запаля студена първите 5 сек. държи 1100 об. на ПХ, но след това оборотите падат за 1-2 сек., след което се вдигат до 1100, но двигателя работи като на три цилиндъра и тресе.Има и още нещо - точно когато пипна педала на газта съвсем леко, оборотите първо се сриват зверски и ако не угасне се вдигат.Мисля, че проблема не е от дросела (чистих го скоро), защото ако е мръсен той дава игра на оборотите и гаснене на топъл двигател.Ламбдата също се проявява при загрял мотор.По-скоро проблема е в този температурен датчик.В събота съм на диагноза да видим какво ще излезе :lol:


Клапата си е тръгнала /Графитните пътечки са се понадрали/ Иначе самата клапа разглобена изглежда като нова , няма прашинка вътре.
Единственото обяснение което мога да дам е горното . Не подлежи на ремонт -аз понапоръсках профилактично с останал aхивен "Kontox" . Но го няма вече .Преди да я отворя клапата като запалиш и високи обороти 2-3 изфорсирвания и спадат до 650 и започва едно клатене аха да изгасне към 500-550 и бам пак високи обороти.

След това 2 дни мъки с безуспешни опити за адаптация на клапата . Ни на Vag Com ни на Адия. Като магаре на мост не ше и не ше да възприема адаптация. Като се даде на котакт и пат клапата на 17 градуса отворена , а ако запалиш реве та се къса.

Не го препоръчам като метод , но при мен това помопгна при опитите за адаптация. На запален двигател изключих куплунга към клапата и го включих 3-4 пъти . Явно Марелито се шашна нещо и успях да направя адаптацията.
Но сега вместо оборотите на ПХ при загрял двигател да са 650 об както е по тапия са 750-800 об /мин :wink:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 22 сеп 2008 13:30


kris11 написа:...
Клапата е чисто нова.Ако проблема е в дросела той създава ядове предимно на загряла кола.Тази клапа се адаптира само с Бош Еситроник и КТЦ тестер.


DonVito_
Мнения: 71
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 13:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DonVito_ » Пон 22 сеп 2008 17:24


Залагам,а и те уверявам че е датчика за температурата.Аз също страдах от тази болест.Внимавай какъв взимаш,че често са менте.Успех


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 22 сеп 2008 17:44


DonVito_ написа:Залагам,а и те уверявам че е датчика за температурата.Аз също страдах от тази болест.Внимавай какъв взимаш,че често са менте.Успех
и от ментаците най големите са на Aldelco


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2229
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Нед 28 сеп 2008 20:29


След като карах 150км. с добавката за почистване на дюзи,колата вече работи добре.Държи стабилен празен ход.Явно наистина е било запушена дюза и затова гаснеше и не работеше равномерно на бензин.Остана само интригата с падащите обороти.Когато пипна педала на газта първо падат малко и след това се вдигат.Прави го на бензин и на газ(по-силно изразено).Някакви идеи :?:


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Нед 28 сеп 2008 22:45


Моята пали по аналогичен начин...първото палене за деня почти винаги е неуспешно, а когато запали оборотите падат много след което рязко се вдигатна 1200 след което постепенно си се нормализират и всичко е ОК. Смених свещи, сложих платинени по 25 лв брой на NGK, всичко беше перфектно 1 месец, след което пак така... Откакто стана хладно, дори при загрял двигател се усеща чат пат едно претрисване.. ще взема и аз да сменя темп. датчик пък да видиме... Един приятел със същия проблем си го реши със смяна на кабели за свещи, така че и това е вариант...


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 28 сеп 2008 22:51


Дай и малко аванс


Потребителски аватар
CARLSON
Мнения: 81
Регистриран на: Пет 27 юни 2008 19:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CARLSON » Нед 28 сеп 2008 23:25


абе и аз като си мисля и си гледам колата ми бие или на свещи или на кабели :(

между другото : колко Ан требе да е акумулаторя на 4та ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта