Жоро написа:LiRiX написа:Аз го видях къде е. А как да го развия? Гледам болта е доста голям? И като го развия да не ми изтече антифриза?![]()
А колеги мога ли влючен двигател да отворя казанчето на антифриза? Искам да замеря температурата, но не съм сигорен дали е безопасно![]()
Благодаря Ви!
LiRiX,не развивай никакви болтове!Виж на снимките къде обикновено се намират и какво представляват температурните датчици и намери твоя.Най-добре на студен мотор издърпай внимателно с клещи скобата (зегерка ли се нарича,не знам),която държи датчика и го смени,като не забравиш да смениш и гумения "О" пръстен,който служи за уплътнение.Ако след смяната датчикът стои хлабаво сложи още едно по-тънко гумено пръстенче (в железариите ще намериш всякакви размери),не мажи със силикон.А термостатът работи постоянно - затворен,отворен,полуотворен,полузатворен - в зависимост от температурата на антифриза.
Ти добре ли си ?? това дето си го маркирал е тройника, темп. датчик е завит на радиатора