15.05 волта от алтернатора???Решен!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 17 ное 2008 16:37


Не е валео моторола само валео е :D




Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пон 17 ное 2008 16:55


Така се разделят основно на:
- Bosch тип
- Valeo/Motorola тип
Аз на мойта и боднах един на 14.5V, въпреки че ориг беше на 14V :wink:


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 17 ное 2008 17:07


Чувал съм, че има и Bosch-Motorola :roll:
Как може да разбера дали реле регулатора е 14 или 15V?


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пон 17 ное 2008 17:23


Пише на самото реле.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5092
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 17 ное 2008 23:08


Доколкото съм запознат на коли с клима е на 14.5


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1216
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 17 ное 2008 23:13


Моя е на 14,5в. когато работи двигателя и имайте предвид ,че ако акумулатора е малък за мотора почва да се презарежда и кипи и хвърля киселина около него и казанчето на хидравликата се разяжда и се пука.На един колега така стана оня ден,че си търси втора употреба казанче и долива масло... :wink:


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот poni » Вто 18 ное 2008 19:37


bomber написа:Сега забелязях,че като карам на 2-ра с около 40 има леко придърпване в такт с пулсиранета на фаровете :shock това дали е от алтернатора?много странно :?

сменяй смело регулатора!докато не си опукал крушките!при тях е чест проблем това играене в напрежението. и 15волтови релета няма


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 22 дек 2008 16:47


Смених реле регулатора и проблемите изчезнаха :) На валеото регулатора е на 14.5 волта :) Смятам темата за приключена :)


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Пон 22 дек 2008 17:27


Едно въпросче преди ключа :). (с цел избягване на въпроси като "ама колко струва ???")
Колко парички ти излезна реле регулатора на Валео ?


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Пон 22 дек 2008 20:16


Ами на Huco взех го от ауто+ за 45лв и после разбрах, че в косер е 28 същия :) ама да сме живи и здрави :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 58 госта