
Не е темп. датчик! Дебитомер е - решено!
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Още не съм намерил разрешение на проблема!?! 

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Аз имах такъв проблем. Оборотите играеха при студено време. Понякога дори след като я запалвах, дори да натискам педала на газта, оборотите изведнъж падаха и изгасваше. На компютърна диагностика не засичаше проблем. В крайна сметка се оказа неработещ правилно дебитомер.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Ми може и дебитомера нещо да се е е*ал щото не веднъж го е гърмяла газта и капака му е изхвърчавал, но аз като нямам диагностика единствено с от на някой друг голф да пробвам. Сега всъщност като се затопли го прави това вдигане на обороти 1 път за 1 секунда и само сутрин. Лятото съвсем ще изчезне и дори да намера дебитомер пак няма да разбера дали е от него. На зима пак ще си блъскам главата. 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Едно предположение и от мен: щом като ти прави тези номера само при студено време, мисля че е дебитомера и то датчика за температурата на всмуквания въздух(вграден в дебитомера) Клапата не прави разлика между студен и топъл въздух, отчита само скоростта,( а въздух с едно и също тегло, при различни температури има различен обем
) , т.е. без IAT , компа не може да отчете тази разлика и пуска едно и също гориво и при топло и студено
При топло време е ок, ама на студено при един и същи обем въздух имаш много повече кислород и сместта ти обеднява(нямаш и ламбда която да подскаже на компа да пусне повече гориво).
През зимата вземай затоплен въздух от изпускателните колектори и поне след като загрее може би няма да имаш проблеми или сложи съпротивление на мястото на този датчик(6-7килоома между 1и4 пин на буксата)така ще отчита студен въздух-зимата ок и лятото ще върви с богата смес и може и да бяга повече(ако не я дави)


През зимата вземай затоплен въздух от изпускателните колектори и поне след като загрее може би няма да имаш проблеми или сложи съпротивление на мястото на този датчик(6-7килоома между 1и4 пин на буксата)така ще отчита студен въздух-зимата ок и лятото ще върви с богата смес и може и да бяга повече(ако не я дави)

- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
alex_zazy написа:Ми може и дебитомера нещо да се е е*ал щото не веднъж го е гърмяла газта и капака му е изхвърчавал, но аз като нямам диагностика единствено с от на някой друг голф да пробвам. Сега всъщност като се затопли го прави това вдигане на обороти 1 път за 1 секунда и само сутрин. Лятото съвсем ще изчезне и дори да намера дебитомер пак няма да разбера дали е от него. На зима пак ще си блъскам главата.
Почвай по метода на изключването,щом се съмняваш в дебитомера,намираш някой твой познат със същия голф и си разменяте дебитомерите за малко.Палиш караш ако е пак така не е дебитомер,иначе все ще се съмняваш в него.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
golf4e-abf написа:Едно предположение и от мен: щом като ти прави тези номера само при студено време, мисля че е дебитомера и то датчика за температурата на всмуквания въздух(вграден в дебитомера) Клапата не прави разлика между студен и топъл въздух, отчита само скоростта,( а въздух с едно и също тегло, при различни температури има различен обем) , т.е. без IAT , компа не може да отчете тази разлика и пуска едно и също гориво и при топло и студено
При топло време е ок, ама на студено при един и същи обем въздух имаш много повече кислород и сместта ти обеднява(нямаш и ламбда която да подскаже на компа да пусне повече гориво).
През зимата вземай затоплен въздух от изпускателните колектори и поне след като загрее може би няма да имаш проблеми или сложи съпротивление на мястото на този датчик(6-7килоома между 1и4 пин на буксата)така ще отчита студен въздух-зимата ок и лятото ще върви с богата смес и може и да бяга повече(ако не я дави)
Това съпротивление външно ли да го бодна без други изменения или?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
radotom написа:
Алекс, хрумна ми и нешо друго за проверка: Виж задействано ли е ( и дали деейства) ключето за празен ход. Това, дето ти се натиска от палчето на оста на дроселната клапа.
Да не се окаже, че дросела е затворен, ама компа не знае, мисли, че даваш газ и да ливва повечко бензинец
Днес е проверено работи си ключето префектно и за затворен дросел и за отворен сичко е 6. Обаче сега като е топло не дига оборотите ми 1 път точно след запалване като натисна да изфорсирам до 2000-2200 и пусна педала оборотите осават така за половин секунда. Малко но се усеща. Днес например останаха 1 секунда като беше 5 градуса.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Все си мисля, че е от дебитомера. Мерих му термистора който мери температурата на въздуха и показва според различни температури съпротивление в нормите. Струва ми се, че клапата остава отворена по някакъв начин, защото като я отворя на ръка и оборотите се вдигат точно до тези до който се форсираше зимата. Сега не мога да го рабера как е защото е топло и, ако задържи оборотите го прави 1 път сутрин и повече прес деня не.
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Накой да се сети за автоматичния смукач да ли е наред?Не че разбирам много,но като чета отговорите никой не споменава за смукача.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
То смукач като обособена част няма! Има датчици и дебитомер които казват ка компютъра темератури и той прави сместа. Чудното е, че сичко е здраво пък зимно време прави игрички.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Нед 10 май 2009 21:08
- Автомобил: VW golf 4 GTI
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: plovdiv
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Аз имах същия проблем. Оказа се тампона на моноинжекциона. Пръсни го с WD-40 и ако колата се изфорсира значи е той. Поне аз така го хванах.
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Колега проблематие е от дебитомера внего има платка по коята се движи четец с времето четеца износва пистата и започваш да имаш проблеми с празния хот пробваи с на някой твои колега дебитомера там е истината.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
Развитие... На бензин продължава да ми гори повече от на газ. Прязен ход няма стабилизиране клъца на 750 които са му малко и това е няма влияние от болтчето на клапите. + това като го изрежа до край на бензин и в момента когато зацепи 2ра има нещо като кифкане от пред и от ауспуха излиза 1 метър огън
! Ако няколко пъти форсирам до 4000-5000 на място мирише на не изгорял бензин. и същевременно клъца на празен ход (ттт р тт р ттт р тт
) на равни интервали и двигателя се тресе. Иначе за вървеж като го натисна и със кифкане мине 2000 после е огън не си иска дрехите!
Ако го форсирам бавно няма проблеми. Рязко настъпя ли го киф киф хлъц хлъц и се изтрелва, но понякога се чува един метален удар откъм клапите подобен на клапан с бутало и черни свещите на бензин. Като позагрее по не е така ама пак клъца на 750. На газ не гърми, не тресе, върви, не кифка и не хлъца! И свещите са на пуканка! Незнам утре ще му сипя Carrera 100 и ще има форсажи и ще видя дали ще се закрепи. Сега със 98 е същото като със 95 и се е зле. Във високите е изтребите и тва е защото е богата сместа си го обяснявам! Давайте ми някакви идеи да ги обсъждаме тука!


Ако го форсирам бавно няма проблеми. Рязко настъпя ли го киф киф хлъц хлъц и се изтрелва, но понякога се чува един метален удар откъм клапите подобен на клапан с бутало и черни свещите на бензин. Като позагрее по не е така ама пак клъца на 750. На газ не гърми, не тресе, върви, не кифка и не хлъца! И свещите са на пуканка! Незнам утре ще му сипя Carrera 100 и ще има форсажи и ще видя дали ще се закрепи. Сега със 98 е същото като със 95 и се е зле. Във високите е изтребите и тва е защото е богата сместа си го обяснявам! Давайте ми някакви идеи да ги обсъждаме тука!
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
абе алекс,я провери изпарителя да не изпуска газ като си на бензин.ако изпуска е нормално да се дави в ниските
Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!
а ти закачи ли колата на мотортестер? как ти е запалването? нищо ,че си сменял това -онова от запалителната система!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта