Не е темп. датчик! Дебитомер е - решено!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Съб 28 фев 2009 21:00


Още не съм намерил разрешение на проблема!?! :stll think:




MichaeL
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 16 фев 2009 14:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот MichaeL » Сря 08 апр 2009 13:16


Аз имах такъв проблем. Оборотите играеха при студено време. Понякога дори след като я запалвах, дори да натискам педала на газта, оборотите изведнъж падаха и изгасваше. На компютърна диагностика не засичаше проблем. В крайна сметка се оказа неработещ правилно дебитомер.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Чет 09 апр 2009 10:39


Ми може и дебитомера нещо да се е е*ал щото не веднъж го е гърмяла газта и капака му е изхвърчавал, но аз като нямам диагностика единствено с от на някой друг голф да пробвам. Сега всъщност като се затопли го прави това вдигане на обороти 1 път за 1 секунда и само сутрин. Лятото съвсем ще изчезне и дори да намера дебитомер пак няма да разбера дали е от него. На зима пак ще си блъскам главата. :banghead:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот pe6kata » Вто 14 апр 2009 18:33


Едно предположение и от мен: щом като ти прави тези номера само при студено време, мисля че е дебитомера и то датчика за температурата на всмуквания въздух(вграден в дебитомера) Клапата не прави разлика между студен и топъл въздух, отчита само скоростта,( а въздух с едно и също тегло, при различни температури има различен обем :wink:) , т.е. без IAT , компа не може да отчете тази разлика и пуска едно и също гориво и при топло и студено :!: При топло време е ок, ама на студено при един и същи обем въздух имаш много повече кислород и сместта ти обеднява(нямаш и ламбда която да подскаже на компа да пусне повече гориво).
През зимата вземай затоплен въздух от изпускателните колектори и поне след като загрее може би няма да имаш проблеми или сложи съпротивление на мястото на този датчик(6-7килоома между 1и4 пин на буксата)така ще отчита студен въздух-зимата ок и лятото ще върви с богата смес и може и да бяга повече(ако не я дави) :)


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот Danny boy » Вто 14 апр 2009 19:18


alex_zazy написа:Ми може и дебитомера нещо да се е е*ал щото не веднъж го е гърмяла газта и капака му е изхвърчавал, но аз като нямам диагностика единствено с от на някой друг голф да пробвам. Сега всъщност като се затопли го прави това вдигане на обороти 1 път за 1 секунда и само сутрин. Лятото съвсем ще изчезне и дори да намера дебитомер пак няма да разбера дали е от него. На зима пак ще си блъскам главата. :banghead:

Почвай по метода на изключването,щом се съмняваш в дебитомера,намираш някой твой познат със същия голф и си разменяте дебитомерите за малко.Палиш караш ако е пак така не е дебитомер,иначе все ще се съмняваш в него.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Чет 16 апр 2009 16:27


golf4e-abf написа:Едно предположение и от мен: щом като ти прави тези номера само при студено време, мисля че е дебитомера и то датчика за температурата на всмуквания въздух(вграден в дебитомера) Клапата не прави разлика между студен и топъл въздух, отчита само скоростта,( а въздух с едно и също тегло, при различни температури има различен обем :wink:) , т.е. без IAT , компа не може да отчете тази разлика и пуска едно и също гориво и при топло и студено :!: При топло време е ок, ама на студено при един и същи обем въздух имаш много повече кислород и сместта ти обеднява(нямаш и ламбда която да подскаже на компа да пусне повече гориво).
През зимата вземай затоплен въздух от изпускателните колектори и поне след като загрее може би няма да имаш проблеми или сложи съпротивление на мястото на този датчик(6-7килоома между 1и4 пин на буксата)така ще отчита студен въздух-зимата ок и лятото ще върви с богата смес и може и да бяга повече(ако не я дави) :)


Това съпротивление външно ли да го бодна без други изменения или?


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Чет 23 апр 2009 14:57


radotom написа:
Алекс, хрумна ми и нешо друго за проверка: Виж задействано ли е ( и дали деейства) ключето за празен ход. Това, дето ти се натиска от палчето на оста на дроселната клапа.
Да не се окаже, че дросела е затворен, ама компа не знае, мисли, че даваш газ и да ливва повечко бензинец ;)


Днес е проверено работи си ключето префектно и за затворен дросел и за отворен сичко е 6. Обаче сега като е топло не дига оборотите ми 1 път точно след запалване като натисна да изфорсирам до 2000-2200 и пусна педала оборотите осават така за половин секунда. Малко но се усеща. Днес например останаха 1 секунда като беше 5 градуса.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Съб 02 май 2009 20:38


Все си мисля, че е от дебитомера. Мерих му термистора който мери температурата на въздуха и показва според различни температури съпротивление в нормите. Струва ми се, че клапата остава отворена по някакъв начин, защото като я отворя на ръка и оборотите се вдигат точно до тези до който се форсираше зимата. Сега не мога да го рабера как е защото е топло и, ако задържи оборотите го прави 1 път сутрин и повече прес деня не.


chi4i
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 10 дек 2006 9:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот chi4i » Пон 04 май 2009 8:43


Накой да се сети за автоматичния смукач да ли е наред?Не че разбирам много,но като чета отговорите никой не споменава за смукача.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Пон 04 май 2009 9:59


То смукач като обособена част няма! Има датчици и дебитомер които казват ка компютъра темератури и той прави сместа. Чудното е, че сичко е здраво пък зимно време прави игрички.


aresss
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 10 май 2009 21:08
Автомобил: VW golf 4 GTI
Двигател: AGU 1999
Местоположение: plovdiv

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот aresss » Чет 14 май 2009 20:29


Аз имах същия проблем. Оказа се тампона на моноинжекциона. Пръсни го с WD-40 и ако колата се изфорсира значи е той. Поне аз така го хванах.


Потребителски аватар
veidar
Мнения: 274
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот veidar » Чет 14 май 2009 21:47


Колега проблематие е от дебитомера внего има платка по коята се движи четец с времето четеца износва пистата и започваш да имаш проблеми с празния хот пробваи с на някой твои колега дебитомера там е истината.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот alex_zazy » Чет 24 сеп 2009 17:53


Развитие... На бензин продължава да ми гори повече от на газ. Прязен ход няма стабилизиране клъца на 750 които са му малко и това е няма влияние от болтчето на клапите. + това като го изрежа до край на бензин и в момента когато зацепи 2ра има нещо като кифкане от пред и от ауспуха излиза 1 метър огън :shock ! Ако няколко пъти форсирам до 4000-5000 на място мирише на не изгорял бензин. и същевременно клъца на празен ход (ттт р тт р ттт р тт :wink: ) на равни интервали и двигателя се тресе. Иначе за вървеж като го натисна и със кифкане мине 2000 после е огън не си иска дрехите!
Ако го форсирам бавно няма проблеми. Рязко настъпя ли го киф киф хлъц хлъц и се изтрелва, но понякога се чува един метален удар откъм клапите подобен на клапан с бутало и черни свещите на бензин. Като позагрее по не е така ама пак клъца на 750. На газ не гърми, не тресе, върви, не кифка и не хлъца! И свещите са на пуканка! Незнам утре ще му сипя Carrera 100 и ще има форсажи и ще видя дали ще се закрепи. Сега със 98 е същото като със 95 и се е зле. Във високите е изтребите и тва е защото е богата сместа си го обяснявам! Давайте ми някакви идеи да ги обсъждаме тука!


Потребителски аватар
poni
Мнения: 1111
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот poni » Чет 24 сеп 2009 18:58


абе алекс,я провери изпарителя да не изпуска газ като си на бензин.ако изпуска е нормално да се дави в ниските


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Не е темп. датчик! Вече незнам какво да правя!

Мнениеот rudoni » Чет 24 сеп 2009 22:36


а ти закачи ли колата на мотортестер? как ти е запалването? нищо ,че си сменял това -онова от запалителната система!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта