Golf MK3 Проблем с климатик Diavia

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
cougarAEK
Мнения: 85
Регистриран на: Съб 12 юли 2008 6:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проблем с климатик Diavia

Мнениеот cougarAEK » Нед 05 апр 2009 22:46


Мога да го проверя ,но в момента не съм в България ,ако искаш обади са на ЛС след 17 април съм в България




krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Проблем с климатик Diavia

Мнениеот krisaliks » Пет 04 мар 2016 19:25


За да не пускам нова тема за диавиата ще питам тук.
Как е правилния начин да пусна компресора?
Опитвам да намаля температурата до LO, но сигнал до релето не достига. Кабелите от управлението до релето на компресора и от релето до компресора не са прекъснати. Релето не знам как да го проверя дали работи. Идва постоянен + до релето, но сигнал от управлението до релето не идва. Когато дам на късо за да включа принудително компресора, магнита включва и изключва.
Колата е ауди б4 купе 93а, а диавиата е с пулт за управление от този модел
Изображение


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатик Diavia

Мнениеот zfa159 » Пет 04 мар 2016 20:32


Не е толкова просто.
Контролера следи доста датчици, от които зависи дали контролера ще пусне компресора. Трябва датчика за външна температура да показва над +7 градуса, трябва датчика за обледяване на изпарителя да не е сработил (сработва на около 2-3 градуса), трябва датчика за налягането на фреона да отчита, че има фреон в системата. Чак тогава контролера ще разреши пускането на компресора. Иначе ако всичко това е изпълнено, когато контолера е в режим Auto, без значение от градусите, които си задал за в купето, компресора ще заработи. Когато цъкнеш Еcon или Stop, компресора ще спре.
Датчика за обледяване на изпарителя прекъсва веригата, когато темп. стане под зададената, иначе до тогава, е нормално затворен.
Датчика за налягането на фреона прекъсва веригата, когато липсва налягане, иначе през останалото време, веригата е затворена.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Проблем с климатик Diavia

Мнениеот krisaliks » Пет 04 мар 2016 21:11


Това за фреона не бях се сетил. Понеделник отивам да проверят фреона тогава, защото всички температурни датчици до който имам достъп си работят и достига сигнал до управлението. А къде да търся датчика за фреона?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с климатик Diavia

Мнениеот zfa159 » Пет 04 мар 2016 21:18


Датчика за фреона при ДиаРия обикновено седи на ф-р дехидратора. В твоя случай може и да е навсякъде другаде, където им е било удобно да го сложат. Датчика е с 4 кабела. 2 от тях дават връзка при нормално налягане на фреона, другите 2 пускат 2-ра степен на охладителната перка, когато налягането стане над 16-18 бара. Т.е. виж кои два проводника при теб са за нормалното налягане и ги окъси, за да видиш дали ще тръгне компресора, когато го пуснеш.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 Проблем с климатик Diavia

Мнениеот krisaliks » Съб 05 мар 2016 11:55


Мерси много всичко тръгна с едно изключение, компресора изпуска между корпусите. През седмицата ще го оправя.


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 Проблем с климатик Diavia

Мнениеот krisaliks » Пон 07 мар 2016 16:42


Оправих компресора, заредих с фреон и всичко е перфектно. На машината показа 0 градуса на високо налягане и 37 на ниското. ОБАЧЕ клапата топло/студено е в някакво средно положение и имам отново въпрос. Оригинално клапата е с вакум, ДиаРията с каква е електрическа и вакумна?


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Golf MK3 Проблем с климатик Diavia

Мнениеот pe6kata » Пон 07 мар 2016 16:51


krisaliks написа: На машината показа 0 градуса на високо налягане и 37 на ниското...

:c058

интересна машина, мери наляганията в градуси.
иначе има строга връзка между налягането и температурата на фреона, но това е друга тема.
Няма как частта под високо налягане да показва по-ниски стойности от тази под ниско налягане. Независимо дали се мери температура или налягане.
и последно - диавията е с електромотори


krisaliks
Мнения: 76
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Golf MK3 Проблем с климатик Diavia

Мнениеот krisaliks » Пон 07 мар 2016 17:59


Това че съм писал в 1 лице 1 число, не значи че аз съм го пълнил и разбирам :redface Аз само си качих и свалих компресора, майстора си го разглоби, тества и зареди. Машината му показва, налягане и температура, а за ниско и високо налягане май се обърках. Дебелия тоест ниското налягане е с 0 градуса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bmw-power и 136 госта