Виене на сервоусилвател на волана ?!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 30 сеп 2004 21:10


FLY написа:.....а за течността - някой да я е сменял и кое как става ?......


1.разкача се маркуча който връща хидр.масло в казанчето /по тънкия/ и го настави с друг ... от там ще събираш маслото ....
2.после ти препоръчвам да вдигнеш предницата с крик ... и двете гуми зашото следва яко въртене на волана ....
3. ... сега вече ... ЯКО въртене на волана :lol: ... пълен ляв ... пълен десен и т.н. докато не се изпразни системата .....
4. .... после връщаш обратно маркуча на казанчето /т.1 :wink: / наливаш масло догоре и т.3 8) докато спре да сваля нивото .....
5. палиш мотора и т.3 пак .... нагласяш си вече нивото на хидр.масло.
... и си готов :wink:




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 30 сеп 2004 22:43


rado_mit написа:
FLY написа:.....а за течността - някой да я е сменял и кое как става ?......


1.разкача се маркуча който връща хидр.масло в казанчето /по тънкия/ и го настави с друг ... от там ще събираш маслото ....
2.после ти препоръчвам да вдигнеш предницата с крик ... и двете гуми зашото следва яко въртене на волана ....
3. ... сега вече ... ЯКО въртене на волана :lol: ... пълен ляв ... пълен десен и т.н. докато не се изпразни системата .....
4. .... после връщаш обратно маркуча на казанчето /т.1 :wink: / наливаш масло догоре и т.3 8) докато спре да сваля нивото .....
5. палиш мотора и т.3 пак .... нагласяш си вече нивото на хидр.масло.
... и си готов :wink:



Мисля че това е добре да се сложи в "Направи си сам"


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Пет 01 окт 2004 7:19


Значи FLY аз мисла,че е е ремъка затова накарай някой да седне в колата и да върти волана ,ати гледай дали изпуска ремъка то си личи долу до обтегача на ремъка по принцип прескача когато е разхлабен.
Още нещо много майстори казват ,че е полезно за хидравликата на колата при изключен двигател да се прави пълен ляв и пълен десен,каква е целта :?:


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Пет 01 окт 2004 8:49


Сърдечни благодарности на всички...много ми помогнахте...
8)
Изниква и резонният въпрос какво да бъде маслото.../нямам книжка за колата - Джета, '91г., 1.6, бензин, двигател PN/ по магазините има от всички цветове на дъгата и нямат каталози, за да проверим :?
В момента е някаква боза - м/у синьо, зелено и кафяво !


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11161
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пет 01 окт 2004 10:19


FLY (мухата? :D ), купи си оригинална на VAG 36 лв (1 л) в Юнито, но можеш да провериш и в Еуратек (Шкода), но не вярвам да е по-евтина. Моето мнение е да си купиш оригинална, верно, че е два пъти по-скъпа от тези по бензиностанциите, но все пак се сменя на около 100 000 км, така, че си заслужава.
За смяната са ти обеснили добре как да я източиш. Само да допълня Радо, че като напълниш казанчето до горе палиш колата за 3~5 сек и гасиш. Повтаряш тази процедура 2~3 пъти, като през това време не въртиш волана. И доливаш хидравлична течност в казанчето преди всяко палене. Целта е да не пада под минимума. Това е първоначалното пълнене на системата. След това запалваш и започваш да въртиш от крайно дясно до крайно ляво. Идеята е да се обезвъздуши системата. В началато може да издава и по-неприятни звуци или примерно волана да се върти сам, но няма да се плашиш. Това се дължи на въздуха в системата. Като завъртиш така около 10~15 всичко трябва да е ОК. Пак повтарям докато правиш всички тези упражнения следи нивото да не пада под минимума. Цялата ти система побира около 800 ~ 900 гр течност, така че ще имаш и за доливане.


Потребителски аватар
FLY
Мнения: 310
Регистриран на: Чет 17 юни 2004 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софето

Мнениеот FLY » Пет 01 окт 2004 10:26


Брабусе, хвала ти!
М/у другото FLY = летя :wink: 8) с любимото VW естествено!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта