alex synchro написа:Гумите трябва да са абсолютно еднакви, абсолютно!
дрън дрън че пляс !


alex synchro написа:Гумите трябва да са абсолютно еднакви, абсолютно!
ninja_1 написа:Яяяя,колко много "синхровци"...![]()
![]()
И аз имам Г2 синхро 1,8 98кс.Разход на дълго с цЕлата газ-9/100(разбирай до Китен и обратно
).Оборотомера повечето време стоеше на 5000 об/мин.Това на магистралата,де.Но тя е доста дългичка ся...Гумите са ми 195х65х15 и явно километража лъже,защото показваше 160 км/ч при тия обороти...
Едно въпросче имам.Някой тука беше написал,че предавателното съотношение на преден-заден мост е 60/40.Това не е така.еднакво е.Виското "изпуска" при натоварване.Това му е и идеята.Да не стрОши полуоска или каре при буксуване,а да изпусне...
Аз моя няма да го продавам(отпадна офертата),както го бях обявил.При толкова направени по него неща...
ninja_1 написа:Четох.И пак казвам 50:50 е!!!При голям тормоз(буксуване на х'асфалт,например),виското изпуска и върти повече предните.Същото важи при окантарване в баир.
Системата със зацепен заден мост на една от полуоските не е разработка на VW,а на Magna-Staer,от която,между впрочем,е и шасито на Голф Кънтри.Същата система се ползва при ЛендРоувър Фрийлендър...
Разглобявал ли си раздатка на синхро?Vizor написа:ninja_1 написа:Четох.И пак казвам 50:50 е!!!При голям тормоз(буксуване на х'асфалт,например),виското изпуска и върти повече предните.Същото важи при окантарване в баир.
Системата със зацепен заден мост на една от полуоските не е разработка на VW,а на Magna-Staer,от която,между впрочем,е и шасито на Голф Кънтри.Същата система се ползва при ЛендРоувър Фрийлендър...
Би ли обяснил за системата със зацепването на задния мост ?и чия разработка е синхро ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Damyanov15 и 71 госта