Разход на Голф 2 syncro

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Съб 04 авг 2007 17:20


alex synchro написа:Гумите трябва да са абсолютно еднакви, абсолютно!


дрън дрън че пляс ! :) гумите трябва да са просто с еднакъв диаметър и 4те трябва да са примерно 195/50/15 шарката няма значение аз съм с синхро също колегите са прави с 1 килце повече харчи (по книжка) и зимата няма спиране. Някаде бях чел че виското е същото като на рали синхро и че на ралитата не били подсилени но и съм чувал че на старт можеш да я прецакаш така че не го ръчкам много защото не знам кое е вярно. Само - е че и отзад имаш карета и багажника е по-плитък. Задните амортисьори са по къси от на другите голфове но се намират. жилото на ръчната е друго (м*мка им - 70 лв ми искат за 1та половина). Датчика на кутията е малко спек наистина. Гърнетата или поне само задното е друго - по-късо е. Колата е малко по-тромава на старт (по книжка пак) аз разлика не виждам.И не си мисли че като е 4х4 ще се изстрелваш на старта (това става само по клипчетата с надуите ралита - пак м*мка им :P ) друго не се сещам засега, питай тук или на лс




Потребителски аватар
dsg1980
Мнения: 238
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 23:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dsg1980 » Съб 04 авг 2007 18:24


Разхода се вдига с 1-1,5 л от нормалните голфове,а на старт на 1 и 2 ра е по добьр от нормалните(90 коня).Поддрьжката е по скьпа но зимата колата е перфектна!


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Съб 04 авг 2007 22:21


Яяяя,колко много "синхровци"... :lol: :lol: :lol: И аз имам Г2 синхро 1,8 98кс.Разход на дълго с цЕлата газ-9/100(разбирай до Китен и обратно :wink: ).Оборотомера повечето време стоеше на 5000 об/мин.Това на магистралата,де.Но тя е доста дългичка ся...Гумите са ми 195х65х15 и явно километража лъже,защото показваше 160 км/ч при тия обороти...
Едно въпросче имам.Някой тука беше написал,че предавателното съотношение на преден-заден мост е 60/40.Това не е така.еднакво е.Виското "изпуска" при натоварване.Това му е и идеята.Да не стрОши полуоска или каре при буксуване,а да изпусне...
Аз моя няма да го продавам(отпадна офертата),както го бях обявил.При толкова направени по него неща...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 04 авг 2007 23:49


ninja_1 написа:Яяяя,колко много "синхровци"... :lol: :lol: :lol: И аз имам Г2 синхро 1,8 98кс.Разход на дълго с цЕлата газ-9/100(разбирай до Китен и обратно :wink: ).Оборотомера повечето време стоеше на 5000 об/мин.Това на магистралата,де.Но тя е доста дългичка ся...Гумите са ми 195х65х15 и явно километража лъже,защото показваше 160 км/ч при тия обороти...
Едно въпросче имам.Някой тука беше написал,че предавателното съотношение на преден-заден мост е 60/40.Това не е така.еднакво е.Виското "изпуска" при натоварване.Това му е и идеята.Да не стрОши полуоска или каре при буксуване,а да изпусне...
Аз моя няма да го продавам(отпадна офертата),както го бях обявил.При толкова направени по него неща...


Има какво да прочетеш явно за синхрото :)


vwsyncro.co.uk

вижте там .. момчетата разбират има какво да се прочете


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Нед 05 авг 2007 15:42


Четох.И пак казвам 50:50 е!!!При голям тормоз(буксуване на х'асфалт,например),виското изпуска и върти повече предните.Същото важи при окантарване в баир.
Системата със зацепен заден мост на една от полуоските не е разработка на VW,а на Magna-Staer,от която,между впрочем,е и шасито на Голф Кънтри.Същата система се ползва при ЛендРоувър Фрийлендър...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Нед 05 авг 2007 17:11


ninja_1 написа:Четох.И пак казвам 50:50 е!!!При голям тормоз(буксуване на х'асфалт,например),виското изпуска и върти повече предните.Същото важи при окантарване в баир.
Системата със зацепен заден мост на една от полуоските не е разработка на VW,а на Magna-Staer,от която,между впрочем,е и шасито на Голф Кънтри.Същата система се ползва при ЛендРоувър Фрийлендър...


Би ли обяснил за системата със зацепването на задния мост ? :) и чия разработка е синхро ?


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

.

Мнениеот biostrong » Нед 05 авг 2007 19:00


пффф...


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Нед 05 авг 2007 20:39


Vizor написа:
ninja_1 написа:Четох.И пак казвам 50:50 е!!!При голям тормоз(буксуване на х'асфалт,например),виското изпуска и върти повече предните.Същото важи при окантарване в баир.
Системата със зацепен заден мост на една от полуоските не е разработка на VW,а на Magna-Staer,от която,между впрочем,е и шасито на Голф Кънтри.Същата система се ползва при ЛендРоувър Фрийлендър...


Би ли обяснил за системата със зацепването на задния мост ? :) и чия разработка е синхро ?
Разглобявал ли си раздатка на синхро?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта