Pavcho2 написа:Когато лагера вие и се чува добре в купето на затворени прозорци в определен скоростен диапазон (примерно 60-80км./ч.) - виенето на лагер е характерно с това, че по време на скорост в завой или се усилва или намалява в зависимост от завоя (ляв/десен, остър/не остър). Като се вдигне колата на крик и се разклати внимателно джантата се чува тропане, след дълъг път обикновенно джантата с повредения лагер е по-гореща от останалите.
Натягането на лагера може да е временно решение за да спре да вие пренатягането му обаче е строго непрепоръчително особено ако става дума за лагер на главина на предните колела.![]()
За реглажа на предния мост съм съгласен с колегата само ако става дума за смяна на лагер отпред (понеже смяната му става на преса).
Успех
"Хлопа" задна лява гума. Като се хване от горната страна и се дръпне се усеща, че има някакъв луфт и движение. Възможно ли е след стенда да не са завили всичко както трябва. Защото преди да я мина на стенд, след ремонта я карах 3 дни и не свиреше. След стенда на предница започна.

