Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
mima_ruse_71
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот mima_ruse_71 » Пон 08 юни 2009 16:14


Pavcho2 написа:Когато лагера вие и се чува добре в купето на затворени прозорци в определен скоростен диапазон (примерно 60-80км./ч.) - виенето на лагер е характерно с това, че по време на скорост в завой или се усилва или намалява в зависимост от завоя (ляв/десен, остър/не остър). Като се вдигне колата на крик и се разклати внимателно джантата се чува тропане, след дълъг път обикновенно джантата с повредения лагер е по-гореща от останалите.
Натягането на лагера може да е временно решение за да спре да вие пренатягането му обаче е строго непрепоръчително особено ако става дума за лагер на главина на предните колела. :012:
За реглажа на предния мост съм съгласен с колегата само ако става дума за смяна на лагер отпред (понеже смяната му става на преса).
Успех :beer

"Хлопа" задна лява гума. Като се хване от горната страна и се дръпне се усеща, че има някакъв луфт и движение. Възможно ли е след стенда да не са завили всичко както трябва. Защото преди да я мина на стенд, след ремонта я карах 3 дни и не свиреше. След стенда на предница започна.




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19731
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот radotom » Пон 08 юни 2009 16:22


Не. Стендаджиите нямат никаква работа (и обикновно- гледат да не си я създават излишно) при задницата на VW. Просто закачат датчиците, за да се хване геометрията на колата и това е.
Задния мост на Фолксваген не се центрова. (изключвам моделите със синхро)
По-скоро лагера е дотолкова заминал, че въпреки пристягането- пак се е разбил вътре. Всъщност- лагерите са 2.
А това, че е просвирил наново след стенд- това е случайност.
Нека го сменят този лагер. Лесно е и за час, максимум 2 ще е готово! След неговата смяна не се налага минаването на реглаж.
Ненавременната подмяна на износени и затягащи лагери може да доведе до износване на шенкела, заради превъртане на вътрешната гривна на лагера.
Тогава цената за части от 20 лева отива на 60 близо.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот emo-gar » Пон 08 юни 2009 20:22


Дали аз съм пропуснал нещо...,значи в завой свири нещо отпред..,а направо има ли го звука?Са задни лагери,ангренаж при завой :roll: ...аз предлагам да се погледне състоянието на най-ефтиния ремък-те тоя дето движи хидравликата за волана(клиновидния ремък),дообтягане или смяна-според зависи.И все пак това е колежка и се стремете към по-малко теория и специфични изрази


Потребителски аватар
dedav
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 8:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот dedav » Чет 18 юни 2009 17:18


и аз имах този проблем пищеше ми предна десна гума ито след реглаж при мен се оказа тампона на амортисьора-горен сащо при пален десен пукаше смених го с усилен тампон и се оправи (дано да сам помогнал)


Потребителски аватар
mima_ruse_71
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 29 юни 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот mima_ruse_71 » Вто 23 юни 2009 8:46


dedav написа:и аз имах този проблем пищеше ми предна десна гума ито след реглаж при мен се оказа тампона на амортисьора-горен сащо при пален десен пукаше смених го с усилен тампон и се оправи (дано да сам помогнал)


Ще отида да проверя и това.
Вече почти съм се примирила, че ще така.
Интересното е, че като е мокро не свири. Или може да ми се струва. Но вчера валя, минах през няколко "малки морета". Днес не се чува.


zdravko_jett
Мнения: 1877
Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
Автомобил:
Двигател:

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот zdravko_jett » Чет 25 юни 2009 22:41


колеги трябва ли да се регулира предницата след смяна на шарнирите


Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот PuShE_ » Пет 26 юни 2009 8:21


zdravko_jett написа:колеги трябва ли да се регулира предницата след смяна на шарнирите

задължително


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот rudoni » Пет 26 юни 2009 21:19


колегите писаха за ремъци. едно е пищене на ремък /където го чуваш вдясно/ ,друго е пищене на гуми от лоша геометрия на предница , трето е виене на лагер от увеличена хлабина в лагера /без значение отзад или отпред , по различен начин се чува/ и последно - как те работят майсторите! смеени майсторите! иди в горна и потърси след 17часа Петър Марков - тенекеджия ,но разбира и от ходови части ! адресът му е Калоян 21 тел 2 3835


Потребителски аватар
smurf
Мнения: 918
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Re: Свирене след смяна шарнирите на Голф 3

Мнениеот smurf » Нед 28 юни 2009 9:26


zdravko_jett написа:
колеги трябва ли да се регулира предницата след смяна на шарнирите

задължително


не съм много сигурен в това, досега не ми се е случвало да се "разцентрова" колата след като съм сменил шарнир......



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта