
Къде трябва да е стрелката
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Намерих техн.данни за моя двигател- AFT , в които ясно е посочено , че температурата на маслото трябва да е 80 гр.!!!
Това ме наведе на мисълта , че твърденията за това, че t на маслото е нормално да бъде по-висока от t на антифриза,са напълно погрешни!
При последвалата смяна на термостата и измиване на радиатора от вътре със силна струя, имаше страшни мизерии, при добре загрял двигател нещата си дойдоха на място.
80 гр. t на маслото
90 гр. t на антифриза
Това ме наведе на мисълта , че твърденията за това, че t на маслото е нормално да бъде по-висока от t на антифриза,са напълно погрешни!
При последвалата смяна на термостата и измиване на радиатора от вътре със силна струя, имаше страшни мизерии, при добре загрял двигател нещата си дойдоха на място.
80 гр. t на маслото
90 гр. t на антифриза
- smg
- Мнения: 414
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
температурата на маслото не може постоянно да държи 80 градуса!
Някои двигатели загряват повече от други!
Примерно при КР без да натискаш много много минава 90 градуса. При 2Е също ако караш повече време с малко повече от 2500 оборота минава 80 градуса.
Да не говорим както става ако се ръчка до дупка. КР минава 120 градуса....така, че....
Някои двигатели загряват повече от други!
Примерно при КР без да натискаш много много минава 90 градуса. При 2Е също ако караш повече време с малко повече от 2500 оборота минава 80 градуса.
Да не говорим както става ако се ръчка до дупка. КР минава 120 градуса....така, че....
- Golfstrom
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Съгласен съм. Вероятно всеки двигател има своя работна температра.Но защо в техн.данни се посочва само едно число, а не от - до? Охладителната система е така конструирана , че да държи температурата на маслото относително постоянна. Значително отклонение от посочената температура означава проблем и риск! Разреждане на маслото, пад на налягането и ....ЗУМЕР 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта