Спря да работи на бензин - СТОПЕНА ПОМПА!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 фев 2006 22:50


Мотора е ABD,1.4 mi,92 година bowdown




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 10 фев 2006 23:06


Мнооооо си ми далече, т.е. далече съм ти иначе щяхме да я провериме. :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 23:09


Изображение

-даване на контакт
-помпата трябва да заработи за около 1 сек.
-ако не работи, контакта OFF
-да се откачи релето на помпата
-да се свърже помпата на 4 и 6 с "пластина"
-помпата трябжа да заработи продължително докато е затворена веригата

Изображение


Проверете превода за достоверност да не стане инфекция.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 фев 2006 23:11


Ако заработи значи е заминало релето,ако не заработи значи тя си е отишла,така ли Бобчо?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 23:12


Според мен така се получава.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 23:15


4 и 6 затварят веригата на помпата
2 и 3 дават ток на релето да "залепи"


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 10 фев 2006 23:15


И това е процедура без сваляне на бутилки,вадене на помпи и др.такива изгъзици?


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 10 фев 2006 23:20


Ти сваляш буксата от релето и като вземеш кламера в ръка ти си релето :)
Най сигурно е да измериш директно, но според мен този начин действа по същия начин.
Все пак тия кабели идват от помпата.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 15 фев 2006 14:44


ми то не е ли нормално да ти гори бушона при положение че си сложил по слаб от оригиналния - той сигурно гори защото му минава повечко ток отколкото е предназначен а не защото нещо е окъсено,пробвай с 25 или с колкото производителя е предписал....


п.с - бушоните не ги ли класифицираха в ампери :)

айде успех и да казваш какво е било :!: :D


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 15 фев 2006 19:13


hamann написа: бушоните не ги ли класифицираха в ампери


Де ве чичо,от притеснение съм объркал :oops:
Иначе си сложих 20 А и не гори,ама леко е топличък :roll:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 15 фев 2006 20:46


/офф

ся нещо храниш ли ме :lol:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 15 фев 2006 20:54


Как храня ли те :roll:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 15 фев 2006 21:08


няма значение де - сори за офтопика :oops:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5452
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Сря 15 фев 2006 21:15


В неделя ке се проверява от майстор све :lol:
Аз разбирам от други работи :wink:
А как се тества релето :roll:


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Сря 15 фев 2006 21:22


ами той bobcho ти го е написал - правиш един мост между 4-о и 6-о краче :arrow: помпата ти работи постоянно и ако пак ти прави проблеми значи не е от релето :D

айде и не ми се смейте много :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта