Губи мощност Golf3 1.6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Съб 25 фев 2006 13:56


Ако само това са ти оплакванията на Голфа нищо му няма.Ти какво очакваш от кола със 75 к.с.,която при това си я карал и на неподходяща предавка за случая.Че ти с 80 км/ч си някъде с около 2000 об.мин.Въртящия ти момент достига максимума си на 2600 об.мин/ако става въпрос за Голф 3 с ABU/,освен това 5-та предавка е слабичка /за да ускориш по баир ти трябва по-ниска предавка/и дори по книжка го дават да си достига макс.скорост на 4 та.Освен това го караш и с гаден бензин-независимо,че го дават ,че може да върви с 92 окт.по-добре го карай с 95 или 100 окт. и ще върви по-добре.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13551
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 27 фев 2006 19:24


Bore x stroke: 84.00mm × 90.00mm Това е за самолет 155.
За Голф с MPI то така ине намирам данни.


Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Вто 28 фев 2006 7:47


Ами преди това съм карал Ауди100 (82 година :) ) и тая животинка си драпаше на 5-та скорост по такива баири, при все че е и дизел... Верно по-голям двигател ама и 2 пъти по-тежка. Затова се пищисах, бензинова кола не съм карал преди и немах идея дали трябва да е така просто ... :) Благодаря на всички, модераторите може да заключват, ако искат, то май няма повече к'во да се каже :)


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 28 фев 2006 8:21


Аз съм с 1.6 ABU 75 к.с. Колегата VW 16V е абсолютно прав за държанието на колата и за бензина - наливам само 95. По пътя м/у Ловеч и Плевен има един сериозен наклон, който минава от там по-често прекрасно знае за кое място говоря - в посока към Плевен. Ако съм се ускорил добре предварително /до около 120км/ч/ и не застигна товарен или соц. автомобил - няма проблем да остана на 5-та и да поддържам над 100км/ч до горе. Падна ли по някаква причина под 80км/ч и съответно оборотите отидат под 2000 - по-добре 4-та. На 5-та натискаш, колата лапа гориво, но ускорение - почти никакво.


Потребителски аватар
Filcho
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 17 сеп 2005 10:42
Автомобил: Passat 2003 LPG-BRC
Двигател: 2.0i ALT
Местоположение: София

Мнениеот Filcho » Чет 09 мар 2006 12:48


bore < stroke - дългоходов, бавнооборотен мотор, максималния въртящ момент при сравнително по-ниски обороти,
bore > stroke - късоходов, високооборотен мотор, максималния въртящ момент при сравнително по-високи обороти,
bore = stroke - 'каре', златна среда,
????????????? - 'супер каре'?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта