лятото двигателя диша по-добре ....и не маже дросела..... еко-то да имат много здраве

yossarian написа: Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.
Даскала написа:yossarian написа: Но не го махай. Вентилацията на картера е от съществено значение за живота на двигателя.
И сега
yossarian написа:..... А когато е вентилацията е пусната да ``виси`` трябва налягане за да се преодолее съпротивлението на тръбата. Когато е свързана към смукателния колектор, вакуума помага. Това е.
emils написа:yossarian написа:..... А когато е вентилацията е пусната да ``виси`` трябва налягане за да се преодолее съпротивлението на тръбата. Когато е свързана към смукателния колектор, вакуума помага. Това е.
Толкова ли е високо това съпротивление на тръбата (маркуча), че да се налага да се преодолява - все си мисля, че налягането в картера е по-високо от атмосферното налягане, така че газовете оттам си излизат без проблем навън. И преди съм го казвал - и на двете коли, които карам (от различни марки с по над 100 хил. км. пробег) тези маркучи са пуснати навън и нямам никакви проблеми с придвижването и работата на двигателя. Бих посъветвал колегите, които забележат, че им се маже филтъра от този отдушник, просто да го пуснат да си "пуфка" отдолу. иначе във филтъра се получава
Li4o написа:Добре де, някой да обясни какво означава, когато през този маркуч започва да се качва масло към филтъра. В смисъл какво не му е наред вече на двигателя? Покрай сегментите ли започва да "духа"?
wili98 написа:Това значи, че сегментите вече са износени, и започва да не държат компресия..
т.е. част от изгорелите газове влизат в картера в картера през сегментите... и се получава прословутото духане...
Обикновенно точно в тези моменти нещата на компресия изглеждат, като чисто нов автомобил.. висока та даже и прекалено висока компресия...
Li4o написа:Добре де, някой да обясни какво означава, когато през този маркуч започва да се качва масло към филтъра. В смисъл какво не му е наред вече на двигателя? Покрай сегментите ли започва да "духа"?
tyo написа:
На разговорен език му се вика "духа компресия в картера"
Почва да си плачи ДВГ за основен ремонт
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта