Проблем с гарнитура.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Сря 11 ное 2009 20:15


Ами карам го със синтетично масло-ето къде е проблема.Значи трябва да ползвам гумената гарнитура така ли?




Потребителски аватар
S.Nikolaev
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Shumen

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот S.Nikolaev » Сря 11 ное 2009 22:28


Да. Слагай гумената с малко силикон и равномерно стягане (по принцип даже трябва да се стяга на килограми..... но може да минеш и без това :)) и ще се оправи ;)


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Съб 14 ное 2009 18:01


Днес смених гарнитурата с нова пак коркова.Предната беше изплюла просто.След смяната всичко избърсах както трябва.След продължително каране тази вечер отново бе омаслен двигателя обаче не горе ами по долу баш под главата.На двигателя има едни прозорчета вдлъбнати и под маркуча където се движи антифриза се вичжда как е напълнено прозорчето с антивриз.На маркуча където е захванат има морко и от него подлизва антифриз.Май ще трябва да се сменя долната гарнитура с нова и този маркуч мн кофти как се е цепнал.И днес забелязах,че антифриза беше намалял и долях.Явно наистина е текло бая.


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот alex_zazy » Нед 15 ное 2009 7:45


Тройника на главата се е спукал - нормално. Сменяш го и него. Инаше и корка държи ако е залепен и не стегнат много. Защото като до претегнеш и на мястото на дупките се прокъсва или се разширява!


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Нед 15 ное 2009 10:52


alex_zazy написа:Тройника на главата се е спукал - нормално. Сменяш го и него. Инаше и корка държи ако е залепен и не стегнат много. Защото като до претегнеш и на мястото на дупките се прокъсва или се разширява!

Благодаря много. :beer :applause:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот andro_ » Нед 15 ное 2009 11:14


Аз съм с 1.6 АФТ, но той е кажи-речи същия като АБС, в по-голямата си част.Сложих гумена гарнитура на Elring.Без нови шпилки,без динамометричен ключ,без силикони.Нямам проблеми, не тече.Вече 1,5 години.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот IvanMan » Нед 15 ное 2009 12:47


andro_ написа:Аз съм с 1.6 АФТ, но той е кажи-речи същия като АБС, в по-голямата си част.Сложих гумена гарнитура на Elring.Без нови шпилки,без динамометричен ключ,без силикони.Нямам проблеми, не тече.Вече 1,5 години.

на двигатели AEK и AFT се монтират гумени гарнитури в завода, а ABS е с коркова и затова ако се сменя с гумена трябва да се сменят и шпилките.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот andro_ » Нед 15 ное 2009 13:40


handycam написа:на двигатели AEK и AFT се монтират гумени гарнитури в завода, а ABS е с коркова и затова ако се сменя с гумена трябва да се сменят и шпилките.

Не знаех :oops:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavcho2 » Нед 15 ное 2009 14:05


При всички положения трябва да се провери дали капака е прав (без гарнитура се поставя за проверката).
Ако е крив капака всякъква гарнитура ще избие.
И като се изправи не е нужно и силикон да се слага.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот zfa159 » Нед 15 ное 2009 18:38


Е..тозад протича понеже назад се стича повече масло...понеже е наклонен и двигателя и капака...съответно оттам по-бързо зизпуска гарнитурата и протича.Вярно е,че полусинтетиката разяжда корка - затова гумена с малко силикон (който компенсира кривия капак) и всичко е ОК.


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Съб 21 ное 2009 17:46


Ами кое масло не разяжда корка?И един друг въпрос каква е разликата между ситетичното,полусинтетичното и минералното и с кое трябва да карам голфа?До сега все със синтетично съм го карал има ли някакво значение?А между другото този тройник на главата където за антифриза на каква цена мога да го намеря?Да не да взема някое менте.


Потребителски аватар
FivePointeO
Мнения: 514
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
Автомобил: Голф 3
Двигател: АЕЕ
Местоположение: София

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот FivePointeO » Съб 21 ное 2009 18:26


Туряш "Elring" и готово :mrgreen:


Потребителски аватар
Pavlikenski_92
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
Автомобил: Audi A3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Павликени

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот Pavlikenski_92 » Съб 21 ное 2009 20:49


FivePointeO написа:Туряш "Elring" и готово :mrgreen:

Нещо не те разбрах?Ще уточниш ли?


Потребителски аватар
alex_zazy
Мнения: 1045
Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот alex_zazy » Съб 21 ное 2009 20:52


Ми аз си зимам от Евро 07 за 7 лева и 60 стинки и кара 1 година. Скоро сложих за 2ри път и съм доволен. По добре да давам сяка година за нов по 7 кинта отколкото да зема за 23 УЖ оригинален и кара пак толкова!


Потребителски аватар
silver bird
Мнения: 94
Регистриран на: Нед 25 фев 2007 19:05
Автомобил: Golf - Rover
Двигател: 1.8 ABC - 400tdi
Местоположение: Казанлък

Re: Проблем с гарнитура.

Мнениеот silver bird » Съб 21 ное 2009 21:23


Сложих гумена гарнитура(мотор-ABS) с дистанциращи втулки в отворите и парвата година нямах проблеми,но на втората протече.Изглежда това не е "болест" само на опелите,а и на VW.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта