


Проблем с гарнитура.
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
Ами карам го със синтетично масло-ето къде е проблема.Значи трябва да ползвам гумената гарнитура така ли?
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Проблем с гарнитура.
Да. Слагай гумената с малко силикон и равномерно стягане (по принцип даже трябва да се стяга на килограми..... но може да минеш и без това
) и ще се оправи 


- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
Днес смених гарнитурата с нова пак коркова.Предната беше изплюла просто.След смяната всичко избърсах както трябва.След продължително каране тази вечер отново бе омаслен двигателя обаче не горе ами по долу баш под главата.На двигателя има едни прозорчета вдлъбнати и под маркуча където се движи антифриза се вичжда как е напълнено прозорчето с антивриз.На маркуча където е захванат има морко и от него подлизва антифриз.Май ще трябва да се сменя долната гарнитура с нова и този маркуч мн кофти как се е цепнал.И днес забелязах,че антифриза беше намалял и долях.Явно наистина е текло бая.
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Проблем с гарнитура.
Тройника на главата се е спукал - нормално. Сменяш го и него. Инаше и корка държи ако е залепен и не стегнат много. Защото като до претегнеш и на мястото на дупките се прокъсва или се разширява!
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
alex_zazy написа:Тройника на главата се е спукал - нормално. Сменяш го и него. Инаше и корка държи ако е залепен и не стегнат много. Защото като до претегнеш и на мястото на дупките се прокъсва или се разширява!
Благодаря много.


-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с гарнитура.
Аз съм с 1.6 АФТ, но той е кажи-речи същия като АБС, в по-голямата си част.Сложих гумена гарнитура на Elring.Без нови шпилки,без динамометричен ключ,без силикони.Нямам проблеми, не тече.Вече 1,5 години.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура.
andro_ написа:Аз съм с 1.6 АФТ, но той е кажи-речи същия като АБС, в по-голямата си част.Сложих гумена гарнитура на Elring.Без нови шпилки,без динамометричен ключ,без силикони.Нямам проблеми, не тече.Вече 1,5 години.
на двигатели AEK и AFT се монтират гумени гарнитури в завода, а ABS е с коркова и затова ако се сменя с гумена трябва да се сменят и шпилките.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с гарнитура.
handycam написа:на двигатели AEK и AFT се монтират гумени гарнитури в завода, а ABS е с коркова и затова ако се сменя с гумена трябва да се сменят и шпилките.
Не знаех

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура.
При всички положения трябва да се провери дали капака е прав (без гарнитура се поставя за проверката).
Ако е крив капака всякъква гарнитура ще избие.
И като се изправи не е нужно и силикон да се слага.
Ако е крив капака всякъква гарнитура ще избие.
И като се изправи не е нужно и силикон да се слага.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с гарнитура.
Е..тозад протича понеже назад се стича повече масло...понеже е наклонен и двигателя и капака...съответно оттам по-бързо зизпуска гарнитурата и протича.Вярно е,че полусинтетиката разяжда корка - затова гумена с малко силикон (който компенсира кривия капак) и всичко е ОК.
- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
Ами кое масло не разяжда корка?И един друг въпрос каква е разликата между ситетичното,полусинтетичното и минералното и с кое трябва да карам голфа?До сега все със синтетично съм го карал има ли някакво значение?А между другото този тройник на главата където за антифриза на каква цена мога да го намеря?Да не да взема някое менте.
- FivePointeO
- Мнения: 514
- Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 20:33
- Автомобил: Голф 3
- Двигател: АЕЕ
- Местоположение: София
Re: Проблем с гарнитура.
Туряш "Elring" и готово 

- Pavlikenski_92
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 08 юни 2008 20:16
- Автомобил: Audi A3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Павликени
Re: Проблем с гарнитура.
FivePointeO написа:Туряш "Elring" и готово
Нещо не те разбрах?Ще уточниш ли?
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Проблем с гарнитура.
Ми аз си зимам от Евро 07 за 7 лева и 60 стинки и кара 1 година. Скоро сложих за 2ри път и съм доволен. По добре да давам сяка година за нов по 7 кинта отколкото да зема за 23 УЖ оригинален и кара пак толкова!
- silver bird
- Мнения: 94
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 19:05
- Автомобил: Golf - Rover
- Двигател: 1.8 ABC - 400tdi
- Местоположение: Казанлък
Re: Проблем с гарнитура.
Сложих гумена гарнитура(мотор-ABS) с дистанциращи втулки в отворите и парвата година нямах проблеми,но на втората протече.Изглежда това не е "болест" само на опелите,а и на VW.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта