значи колеги замерих колко ми дава на алтернатора,там мултицета отчита14.02 а ма акомулатоерабе6е около13.66 там някъде а на връзката на стартера 13.95 след почистване не връзката на стартера,клемата на акомулатора както и захващането на проводниците за клемата и гресиране сега зарейдането на акомулатора е13.85 и виждам че малко се губи може ли това да е от съпротивлението на кебелите,направи ми впеетление че кабела между акомулатора и стартера клемичката(ушенцето)е от някаав метал а другата до нея е медна ,ама ми се струва че и на други голфове е такам.
Та възможно ли е от съпротивлението на кабелите до акомулатора да достигат13.85 а на алтернатора да показва14.02
Пад на оборотите при пускане на светлините
- zdravko555
- Мнения: 642
- Регистриран на: Вто 06 май 2008 17:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Видин
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
напрежението ти е ниско това 13.7 е малко
при мен на празен ход държи 14.4, на дълги (с двусекционен фарове съм) и духалки и СД-то включено пада на 14.15-14.2.
не съм нерил на генератора колко е, но кабела е дебел и едва ли ще има "голям" пад.
това на нов акумулатор, смених го стария немаше ток на сутринта

при мен на празен ход държи 14.4, на дълги (с двусекционен фарове съм) и духалки и СД-то включено пада на 14.15-14.2.
не съм нерил на генератора колко е, но кабела е дебел и едва ли ще има "голям" пад.
това на нов акумулатор, смених го стария немаше ток на сутринта

Последна промяна от zdravko555 на Пон 07 дек 2009 17:16, променено общо 1 път.
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Напълно е възможно въпреки, че пак е малко при мен е 14.20 си зарежда и при вкючени къси пада на 14.00
П.П. За дълги да не говоря
направо изгасва 
П.П. За дълги да не говоря
направо изгасва 
- alex_zazy
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 6:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен Golf 2 GTI 8v 1990г. черен брикет!
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Напрежението ти е малко. За смяна са четни на генератора както и релето. Дали е за смяна акумулатора ще си каже. Не трябва да пада толкова напрежението. 0.5 Волта е максимума от запалена кола без консуматори и със всички възможни. ( е без музика 500-1000W)
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Та значи
1-Преди има няма 2 мес. правих центовка газ-бензин,тогава,както и сега оборотите са 900-920.Няма смисъл да пипам ненужно по тях.
2- Колата е с газ.
3-Зная че по принцип алтернатора трябва да държи около 14,2
4-До сега почиствах клеми-алтернатор,както и погледнах и четките(като нови са за 4 год.употреба),клема за масата на колата,клеми на акумулатора.
При ново замерване:
-зареждане на акумулатора-13,70
-напрежение от алтернатор-13,82
-с включени духалка,реотани задно стъкло,къси светлини-13,24
Колегата Andonov,който спомена че не може да се има пълно доверие на мултицетите от 10 лв,е прав,иска си професионален,но няма от къде да се намери.
1-Преди има няма 2 мес. правих центовка газ-бензин,тогава,както и сега оборотите са 900-920.Няма смисъл да пипам ненужно по тях.
2- Колата е с газ.
3-Зная че по принцип алтернатора трябва да държи около 14,2
4-До сега почиствах клеми-алтернатор,както и погледнах и четките(като нови са за 4 год.употреба),клема за масата на колата,клеми на акумулатора.
При ново замерване:
-зареждане на акумулатора-13,70
-напрежение от алтернатор-13,82
-с включени духалка,реотани задно стъкло,къси светлини-13,24
Колегата Andonov,който спомена че не може да се има пълно доверие на мултицетите от 10 лв,е прав,иска си професионален,но няма от къде да се намери.
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
келеш написа:Няма смисъл да пипам ненужно по тях.
Не ти говоря за центровки на горивна смес. Ако газовата е с електрически изпарител му виж масите
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
И такаааа!Утре съм на майстор,но зависи от цената.Мой познат ме закара до него,но съм малко резервиран.За смяна на четки на алтернатора му е взел 40 кинта,но както и да е.
Днес смених регулатора,зареждането на акумулатора е 14.01,от алтернатора изходящото е 14,10 и от тук нататъка идва проблема!Отново при пускане на фаровете започва да пада напрежението с много.
акумулатор с пуснати къси-13,68
....с дълги-12,16
с къси,духалка,реотани на задното стъкло-от 12,16 започна да пада постепенно
стигна до 11,70 и спрях да замервам и реших че ще търся майстор.
Надявам се утре да се оправи проблема,и ако всичко е нормално,ще пиша отново тук.
P.S.-Днес до като правих замерванията пипнах алтернатора с ръка и според мен беше доста загрял,а колата бе работила не повече от 10 мин.
Алтернатора е Bosch-14V 23/65A
Днес смених регулатора,зареждането на акумулатора е 14.01,от алтернатора изходящото е 14,10 и от тук нататъка идва проблема!Отново при пускане на фаровете започва да пада напрежението с много.
акумулатор с пуснати къси-13,68
....с дълги-12,16
с къси,духалка,реотани на задното стъкло-от 12,16 започна да пада постепенно
стигна до 11,70 и спрях да замервам и реших че ще търся майстор.Надявам се утре да се оправи проблема,и ако всичко е нормално,ще пиша отново тук.
P.S.-Днес до като правих замерванията пипнах алтернатора с ръка и според мен беше доста загрял,а колата бе работила не повече от 10 мин.
Алтернатора е Bosch-14V 23/65A
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
келеш написа:....зареждането на акумулатора е 14.01,от алтернатора изходящото е 14,10 и от тук нататъка идва проблема!Отново при пускане на фаровете започва да пада напрежението с много.
акумулатор с пуснати къси-13,68
....с дълги-12,16
с къси,духалка,реотани на задното стъкло-от 12,16 започна да пада постепенностигна до 11,70 и спрях ...
Имаш явно проблем , това е сигурно
имай го предвид . Според мен остава хлабав ремък както каза колегата по-горе , лоши връзки по инсталацията , вкопани пристени на ротора на генератора и лош контакт на четките макар и нови , дефект по статорната намотка и изправителя на генератора .
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
А с акумулатора какво стана?
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
келеш брат,почисти връзките на всякъде,навсякъде на стартера на динамото откачи клемата там дето се захваща кабела за клемата аз ги излъсках гресирах и имаше ефект но не мога да си обясня за6то пак пада толкова ниско д ане би нещо от релетата, с какви крушки си ,пробваи с други де да знам,смисъл и а зсъм с релета ама не пада толкова да не би нещо да е от самото реле,щом и със старото реле пдаше толкова,ама наи напред почисти връзките профилактично,гресираи и деистваи пак
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Момчета,онзи ден съм ги търкал клемите като луд(писах по-горе),ремъка е натегнат нормално.А що се отнася до релетата за фарове-монтирах ги миналата седмица,всичко е направено от мен като по учебник.И преди да ги поставя,пак бе същото,но пада на напрежението бе по-голям.Старата инсталация на фаровете съм я запазил и съм замервал и нея отново.Релетата са чисто нови,от някакви американски авто-аларми,за марка не обърнах внимание.
Аз също съм сигурен,че макар и на 3 год.,акумулатора си е наред-когато не е карана колата,сутринта съм го замервал,напрежението му е 12,45V,без да работи двигателя.
Реле-регулатора,който купих вчера е уж хубав,марката май бе Huco,произведен в Германия,но на това не може да се има вяра какво производство е.
След час имам уговорка с ел.техник,който се занимава с алтернатори и силно се надявам да открие проблема,щото ми писна на...лявото ухо вече
!
Аз също съм сигурен,че макар и на 3 год.,акумулатора си е наред-когато не е карана колата,сутринта съм го замервал,напрежението му е 12,45V,без да работи двигателя.
Реле-регулатора,който купих вчера е уж хубав,марката май бе Huco,произведен в Германия,но на това не може да се има вяра какво производство е.
След час имам уговорка с ел.техник,който се занимава с алтернатори и силно се надявам да открие проблема,щото ми писна на...лявото ухо вече
-
zdravko_jett
- Мнения: 1877
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
братле не знам какво да кажа,ама щом имаш час при майстор дано се реши проблема
- келеш
- Мнения: 180
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Стамболийски
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Здравяейте момчета!Проблема е отстранен,но ...
1-майстора не ми каза какво е правил,и той хляб трябвало да яде по думите му
2-видях че е пуснал нови кабели-един от минуса на акумулатора до алтернатора и вързан за корпуса му,и още един от + на акумулатора вързан отново за алтернатора,но на клемата на дебелия кабел.
Не вярвам да е имало проблем със самия алтернатор,а в кабелите.Понеже днес бях много ангажиран и не ми остана време да огледам какво точно е правил майстора,не мога да дам по-подробно описание,но при първа възможност и това ще стане.
Сега оборотите при пускането на голяма консумация на енергия пак се понижават,но не е това,което беше(ще има нови замервания).
Бих посъветвал колегата Здравко,да направи същата процедура-да пусне нови кабели и отново да замери,щом има загуба на зареждане до акумулатора.
Процедурата днес,показа че колегата milmar се оказа прав!
1-майстора не ми каза какво е правил,и той хляб трябвало да яде по думите му
2-видях че е пуснал нови кабели-един от минуса на акумулатора до алтернатора и вързан за корпуса му,и още един от + на акумулатора вързан отново за алтернатора,но на клемата на дебелия кабел.
Не вярвам да е имало проблем със самия алтернатор,а в кабелите.Понеже днес бях много ангажиран и не ми остана време да огледам какво точно е правил майстора,не мога да дам по-подробно описание,но при първа възможност и това ще стане.
Сега оборотите при пускането на голяма консумация на енергия пак се понижават,но не е това,което беше(ще има нови замервания).
Бих посъветвал колегата Здравко,да направи същата процедура-да пусне нови кабели и отново да замери,щом има загуба на зареждане до акумулатора.
Процедурата днес,показа че колегата milmar се оказа прав!
- actros1846
- Мнения: 458
- Регистриран на: Нед 12 апр 2009 16:05
- Автомобил: AUDI A4 B5 1.9 TDI Avant Facelift
- Двигател: AFN 1999
- Местоположение: Кичево
Re: Пад на оборотите при пускане на светлините
Хъм щом е пускал нови кабели значи не разбира нищо
2 път не отивай при него
2 път не отивай при негоВърни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта