


Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
MK4 написа:по-нагоре писах, само с чип 185-190 коня ако е AGU, ако е AUM малко повече. Турбото надува от около 2000 оборота, но върви до 6500, а не като дизела до 4000
WucciaN написа:Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
колега доволен съм адски мн . сега се прибирам от провинцията и ми даде по малко от 10 лв на 100 км. ама тия 110 коня почват да ми малеят. а не ми се дават 11 000 - 12 0000 за ARL чесно казано .
Escap3 написа:WucciaN написа:Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
колега доволен съм адски мн . сега се прибирам от провинцията и ми даде по малко от 10 лв на 100 км. ама тия 110 коня почват да ми малеят. а не ми се дават 11 000 - 12 0000 за ARL чесно казано .
Точно ARL щях да ти предложа вместо 1.8Т. Нали знаеш че след време тея 3000лв. например дето ще дадеш по малко ще се избият от разхода
MK4 написа:Така или иначе ARL друго предимство пред 1.8Т освен разхода на гориво няма, а от разликата в разхода не може да избиеш голямата разлика в по-скъпия за покупка дизел.
The_Machine написа:След чипа - блоу-оф клапана почти сигурно ще сдуха - слагаш от ТТ 225 коня и си ти(с подсилена мембрана е)... нов май е някъде към 100-на лв
Друг проблем ,който се среща сравнително често на тези мотори е дросел клапата - в нея е вградено и моторчето, което управлява празния ход и го поддържа - като се скапе и започват да играят оборотите, може да започне и да гасне като натиснеш съединителя... в повечето случаи с почистване + наслояване на графит се оправя за 5-6 месеца... нов е в порядъка 350-600 лв
Н75 го казаха колегите...
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
Всъщност защо махна сетъпа за около 160 коня?!?
The_Machine написа:
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
Andonov написа:The_Machine написа:
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
И струва около 700лв.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 98 госта