
Информация за Golf 4 1.8Т
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Започвате се повече и повече да ми убеждавате че трябва да си купя такава машина
. Само да разпитам за Чип на колата как стоят нещата ? Ако някои има информация
С 1 чип до колко коня се докарва и много ли дига разхода ? Принципно на моя (ТДИ-то) турбото се вклучва околко 1800 обр. на това на колко е ? 

- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
по-нагоре писах, само с чип 185-190 коня ако е AGU, ако е AUM малко повече. Турбото надува от около 2000 оборота, но върви до 6500, а не като дизела до 4000 
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
колега доволен съм адски мн . сега се прибирам от провинцията и ми даде по малко от 10 лв на 100 км
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
MK4 написа:по-нагоре писах, само с чип 185-190 коня ако е AGU, ако е AUM малко повече. Турбото надува от около 2000 оборота, но върви до 6500, а не като дизела до 4000
колега а след чипа има ли някакви странични ефекти (по точно ЛОШИ странични ефекти). Примерно при ДИЗЕЛА занм че почва да пуши, НО д ане забравяме че то не е ДИЗЕЛ

- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
WucciaN написа:Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
колега доволен съм адски мн . сега се прибирам от провинцията и ми даде по малко от 10 лв на 100 км. ама тия 110 коня почват да ми малеят. а не ми се дават 11 000 - 12 0000 за ARL чесно казано .
Точно ARL щях да ти предложа вместо 1.8Т. Нали знаеш че след време тея 3000лв. например дето ще дадеш по малко ще се избият от разхода
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Escap3 написа:WucciaN написа:Escap3 написа:Незнам защо изкаш да се откажеш от дизел и да се качиш на бензин? не си ли доволен?
колега доволен съм адски мн . сега се прибирам от провинцията и ми даде по малко от 10 лв на 100 км. ама тия 110 коня почват да ми малеят. а не ми се дават 11 000 - 12 0000 за ARL чесно казано .
Точно ARL щях да ти предложа вместо 1.8Т. Нали знаеш че след време тея 3000лв. например дето ще дадеш по малко ще се избият от разхода
Принципно си прав колега . ама няма да имам възмойност да извадя 12000 за момента
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Така или иначе ARL друго предимство пред 1.8Т освен разхода на гориво няма, а от разликата в разхода не може да избиеш голямата разлика в по-скъпия за покупка дизел.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
След чипа - блоу-оф клапана почти сигурно ще сдуха - слагаш от ТТ 225 коня и си ти(с подсилена мембрана е)... нов май е някъде към 100-на лв
Друг проблем ,който се среща сравнително често на тези мотори е дросел клапата - в нея е вградено и моторчето, което управлява празния ход и го поддържа - като се скапе и започват да играят оборотите, може да започне и да гасне като натиснеш съединителя... в повечето случаи с почистване + наслояване на графит се оправя за 5-6 месеца... нов е в порядъка 350-600 лв
Н75 го казаха колегите...
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
Всъщност защо махна сетъпа за около 160 коня?!?
Друг проблем ,който се среща сравнително често на тези мотори е дросел клапата - в нея е вградено и моторчето, което управлява празния ход и го поддържа - като се скапе и започват да играят оборотите, може да започне и да гасне като натиснеш съединителя... в повечето случаи с почистване + наслояване на графит се оправя за 5-6 месеца... нов е в порядъка 350-600 лв
Н75 го казаха колегите...
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
Всъщност защо махна сетъпа за около 160 коня?!?
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
MK4 написа:Така или иначе ARL друго предимство пред 1.8Т освен разхода на гориво няма, а от разликата в разхода не може да избиеш голямата разлика в по-скъпия за покупка дизел.
Незнам колега всеки си има вкус. Аз карам бензинова кола - Доволен съм, но предпочитам дизела главно заради разхода но и за други неща...
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
The_Machine написа:След чипа - блоу-оф клапана почти сигурно ще сдуха - слагаш от ТТ 225 коня и си ти(с подсилена мембрана е)... нов май е някъде към 100-на лв
Друг проблем ,който се среща сравнително често на тези мотори е дросел клапата - в нея е вградено и моторчето, което управлява празния ход и го поддържа - като се скапе и започват да играят оборотите, може да започне и да гасне като натиснеш съединителя... в повечето случаи с почистване + наслояване на графит се оправя за 5-6 месеца... нов е в порядъка 350-600 лв
Н75 го казаха колегите...
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
Всъщност защо махна сетъпа за около 160 коня?!?
Ми колега махнах го незнам защо ама така преценихме с още 3-4 приятелчета и са е само с разпрасквачите
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
The_Machine написа:
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
И струва около 700лв.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Andonov написа:The_Machine написа:
Обтегач на ангренажната верига - шумоли веригата, в повечето случаи с почистване се оправя (маслен е и отлаганията му пречат да се движи свободно)
И струва около 700лв.
Грешиш 350 чисто нов.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
Досега не ми се е налагало да го сменям - чистене, ако не помогне киснене в ултразвук и се оправя 
(вътре има тънки маслени каналчета и разни цедки - те се задръстват обикновено...
(вътре има тънки маслени каналчета и разни цедки - те се задръстват обикновено...
- WucciaN
- Мнения: 157
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Информация за Golf 4 1.8Т
мен сега с полседните 2 коментара ме загубихте


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 73 госта