Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
това не е радиатор от преди години .разделен е на 2 секции .утайките обикновено остават отдолу и е необходимо продухване с вода под налягане /с маркуч от чешмата/ .
- basis4eto
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
радиаторче на 100 % . Не е скъпо колега - 30 лева смених преди един месец моето . не си заслужава просто за такива консумативи / защото според мен карета //лагери// , радиатори са си консумативи / да се рециклират или купуват втора употреба . Голфа е кола която просто си заслужава новите части - евтини и рядконалагащи се за смяна . Поздрави и успех ! 

- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
rudoni написа:това не е радиатор от преди години .разделен е на 2 секции .утайките обикновено остават отдолу и е необходимо продухване с вода под налягане /с маркуч от чешмата/ .
Там е работата, че уж го продухах с вода под налягане ама ефект минимален.

- niksa_89
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 05 яну 2009 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
Колега и аз мисля че радиатора ти е за смяна . Моя пасат имаше точно същите признаци и радиатора така се беше задръстил , че почети никаква течност не минаваше през него .
Беше избило през пластмасовата преграда (там кадето влизат маркучите) и течността си минаваше но не откадето трбва 


- basis4eto
- Мнения: 166
- Регистриран на: Нед 29 апр 2007 12:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
аз даже се бях засилил да си сменям термостата ... 

- MECHOKA1
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив , Карлово
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
Голф 3 1,8ми абс , Миналата година смених радиаторчето че нямаше никакво парно и имах течове на антифриз под стелките но никакъв резолтат,радиаторчето си беше здраво .Отказах се вече да търся от къде ми тече но един пич ми каза да разменя маркучите които влизат в радиаторчето на парното и малко се пооправи но сега пак е много слабо .Вчера вечерта оставих колата да загрее на едно място и както казва колегата имаше за 1 минута и то слабо и после пак студено ,след това при 70 градуса и при двийение има ама много слабо и не се чуства в това време ,та колеги помагайте може ли нов радиатор на година да се е прецакал .Тези дни и термостат требва да сменя че извун града немой да вдигне повече от 70 градуса .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
Едва ли.
А вие като си махате задръстените радиатори промивате ли си системата? Понеже новия със слагането се задръства ако не се промие системата и си е пълна с гнус....а не с чист антифриз.
Иначе - този проблем се получва от малко дебит през радиатора (ако не е виновен радиатора де)
Тогава причините са :
-кофти свързан изпарител за газта (последователно или с мн дебели тройници и свиват много дебита на маркуча...от 19мм на 10 примерно понеже са дебелостенни).
-не добре работеща водна помпа...това,че колата не загрява не е основание да не е виновна помпата понеже радиатора е доста висока точка и при липса на дебит оттам антифриз почти не върти...ама странното е,че пък двата маркуча са си топли дори при тотално неработеща помпа...случвало ми се е на Поло.
Та...вижте ги тези неща.
А вие като си махате задръстените радиатори промивате ли си системата? Понеже новия със слагането се задръства ако не се промие системата и си е пълна с гнус....а не с чист антифриз.
Иначе - този проблем се получва от малко дебит през радиатора (ако не е виновен радиатора де)
Тогава причините са :
-кофти свързан изпарител за газта (последователно или с мн дебели тройници и свиват много дебита на маркуча...от 19мм на 10 примерно понеже са дебелостенни).
-не добре работеща водна помпа...това,че колата не загрява не е основание да не е виновна помпата понеже радиатора е доста висока точка и при липса на дебит оттам антифриз почти не върти...ама странното е,че пък двата маркуча са си топли дори при тотално неработеща помпа...случвало ми се е на Поло.
Та...вижте ги тези неща.
- salamaleikum
- Мнения: 352
- Регистриран на: Пет 21 апр 2006 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
Колеги като покарах колата 2 дена и се поотпуши още малко радиаторчето засега няма да го барам отново.Иначе колега аз нямам газ, помпата е нова и системата е промита няколко пъти + че карам със сравнително скъп антифриз
Поздрави

- MECHOKA1
- Мнения: 49
- Регистриран на: Сря 06 яну 2010 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив , Карлово
Re: Ревизирах изцяло - клапи, радиаторче, но пак няма парно.
А ми да си призная не помня да сме промивали системата , та като се замисля и това може да е проблема с парното но за водната помпа нямя ядове нова е .Като остана по свободен да се позанимавам малко с колата и ше пиша какво е станало 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 74 госта