колеги някои може ли да ми каже какво налягане трябва да излиза на инжекторите
да мога да си оправя центровкитв на сместа
благодаря предварително
нов проблем с голф 2 КР
-
KiNaTa
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kystendil
Re: нов проблем с голф 2 КР
и аз имах таkав проблем с оборотите но намерих лесен и барз начин. просто на дюзата за студен старт и пуснах диреkтен + през бутон и сам си ч kонтролирам
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега дюзата за студен старт работи повече от перфектно
когато взех колата беше с помпа на 3.5 или 4 бара
налягането е идвало слабо и ме самнява че са барали регулатора да влиза повече гориво сега след като сложих новата помпа на 6 бара колата сякаш се дави и харчи много след намляне на притока на гориво от разпределителя (малко по напред в темата сам дал снимка ) колата се подобри но трябва да се направи точна центровка на сместа някои може ли да ми каже каде какво трябва да е налягането и на инжекторите какво налягане трябва да утива към тях след като закачя манометър да мога де регулирам горивото после на гас анализатор да видят как е въздуха и се надявам наи сетне да тръгне че вече 6-ти месец от както сам я купил си блъскам главата за да тръгне както трябва да усетя моща на двигателя не да ми глъхне при набиване на газта
поздрави
когато взех колата беше с помпа на 3.5 или 4 бара
налягането е идвало слабо и ме самнява че са барали регулатора да влиза повече гориво сега след като сложих новата помпа на 6 бара колата сякаш се дави и харчи много след намляне на притока на гориво от разпределителя (малко по напред в темата сам дал снимка ) колата се подобри но трябва да се направи точна центровка на сместа някои може ли да ми каже каде какво трябва да е налягането и на инжекторите какво налягане трябва да утива към тях след като закачя манометър да мога де регулирам горивото после на гас анализатор да видят как е въздуха и се надявам наи сетне да тръгне че вече 6-ти месец от както сам я купил си блъскам главата за да тръгне както трябва да усетя моща на двигателя не да ми глъхне при набиване на газта
поздрави
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: нов проблем с голф 2 КР
Дюзите отварят на 3,5 бара.Може също да си потърсиш друг непипан дозатор-разпределител заедно с въздушната клапа за проба.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
ходих в сервиз на бош и ми казаха че кабелите на свещите са заминали и от тях било поръчах си кабели като ги сменя ще пишя дали найстина е било от тях или продалжавам да търся причината 
-
zig-zag
- Мнения: 76
- Регистриран на: Сря 18 ное 2009 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В.Тьрново
Re: нов проблем с голф 2 КР
И защо от сервиза на Бош ти казаха е кабелите не са читави?При теб проблема е че имаш богата смес.Не виждам врьзка.Нямаш проблем сьс запалването.Виж сега,на главата на инжекциона има регулатор на горивоподаването.Като го развиеш вьтре ще видиш една игла с пружини на нея има регулировьчни дихтунги.Бьди внимателен!Дебелината им трябва да е от 0,5 до 1,0 мм.Сложи дихтунг на 0,5 пьк да видим.Оттам се обогатява сместа респективно намаля.Що се отнася за инжекторите трябва да прьска всеки един кьм 80мл за 30с.Пиши как се справяш.ОК.
- opasen
- Мнения: 44
- Регистриран на: Сря 22 окт 2008 16:28
- Автомобил: SEAT TOLEDO
- Двигател: AHF
- Местоположение: Добрич
Re: нов проблем с голф 2 КР
колега дифтунката си е 1мм някаде не е барано там както си е фабрично смених кабелите и колата заработи значително по добре но има още какво да се желае ще я закарам на центровка на сместа да я направят че сега се форсира само до 6к и в ниските кат набия газта се замисля извесно време и тогава тръгва след центровката се надявам да тръгни както трябва
- Ventci_abf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Пет 09 май 2008 19:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: нов проблем с голф 2 КР
закачия на газ анализатор за сместа на ниските обороти да ти оправят, ако е богата ще играят оборотите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта