Каква ми е алармата?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
van405975
Мнения: 99
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот van405975 » Пет 26 мар 2010 10:14


[quote="TheFreeRider"]Wow, звучи полезно, но какво би попречило на крадец да отвори колата, да цъкне копчето (алармата се изключва) и да ограби/открадне колата :horror:[/quot


В крайна сметка не може да го намери веднага ако не знае къде е предварително.Докато отключи и намери/натисне бутона минава време все пак.
Алармата се активира веднага след завъртането на ключа.А що се отнася до кражбата тя е там за да се знае,че не трябва да се краде,а не ,че не може.




TheFreeRider
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот TheFreeRider » Нед 28 мар 2010 2:22


Почти всичко ми се изясни след като намерих опътването от производителя. Изглежда алармата е Сатурн М3, съдейки по снимките в сайта -> http://bsm-bg.com. Утре ще си активирам всичките опции, които са ми липсвали - за моя радост алармата поддържа автоматично заключване, което за мен е задължително. Миналата седмица се оказа, че съм натиснал бутона за отключване като съм си слагал ключа в джоба и колата е седяла час и половина отключена, добре че никой не е видял :bishop
Единственото нещо, което не разбрах напълно, са следните три опции, цитирам:

15 – Време на импулсите за заключване и отключване, ако е “да”, времето е 3.5 сек за
пневматично заключване.
16 – Дълго заключване – ако е “да”, заключващия импулс е 24 секунди, като това не важи при
заключване от контакт. Също така, ако функцията е активирана ударния (шок) и токовия датчик
се игнорират за 30 сек. след тестовото време.
17 - Каналът е за са вдигане на стъкла – ако е избрана тази функция каналът подава маса през
тестовото време(20сек), като през останалото може да се активира и с двата бутона
едновременно – може да вдигате електрически стъкла ръчно и автоматично. Също така, ако
функцията е активирана ударния (шок) и токовия датчик се игнорират за 30 сек. след
тестовото време.

Според мен е достатъчно да включа опция 15 за да ползвам комфорт модула. Но за какво биха послужили другите две, не знам. :)

BTW, за деактивирането на алармата чрез сервизния бутон е необходимо да е подаден контакт. Така че не е толкова лесно да се изключи от недобронамерени лица.


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот egoist_ok » Нед 28 мар 2010 17:44


TheFreeRider написа:Почти всичко ми се изясни след като намерих опътването от производителя. Изглежда алармата е Сатурн М3, съдейки по снимките в сайта -> http://bsm-bg.com. Утре ще си активирам всичките опции, които са ми липсвали - за моя радост алармата поддържа автоматично заключване, което за мен е задължително. Миналата седмица се оказа, че съм натиснал бутона за отключване като съм си слагал ключа в джоба и колата е седяла час и половина отключена, добре че никой не е видял :bishop
Единственото нещо, което не разбрах напълно, са следните три опции, цитирам:

15 – Време на импулсите за заключване и отключване, ако е “да”, времето е 3.5 сек за
пневматично заключване.
16 – Дълго заключване – ако е “да”, заключващия импулс е 24 секунди, като това не важи при
заключване от контакт. Също така, ако функцията е активирана ударния (шок) и токовия датчик
се игнорират за 30 сек. след тестовото време.
17 - Каналът е за са вдигане на стъкла – ако е избрана тази функция каналът подава маса през
тестовото време(20сек), като през останалото може да се активира и с двата бутона
едновременно – може да вдигате електрически стъкла ръчно и автоматично. Също така, ако
функцията е активирана ударния (шок) и токовия датчик се игнорират за 30 сек. след
тестовото време.

Според мен е достатъчно да включа опция 15 за да ползвам комфорт модула. Но за какво биха послужили другите две, не знам. :)

BTW, за деактивирането на алармата чрез сервизния бутон е необходимо да е подаден контакт. Така че не е толкова лесно да се изключи от недобронамерени лица.


Ако включиш 15 - функция няма да стане, защото подава импулс 3,5 секунди при заключване /той не е достатъчен да вдигне стъклата/ и подава също 3,5 секунди при отключване /което ще ти свали всички стъкла около 10 см/
Затова трябва да включиш само 16 функция. Има и една малка подробност като почнеш да настройваш алармата - като влезеш в режим на настройка си вече на 1-ва функция. Пример: ако искаш да включиш 16 функция трябва да подадеш 15 пъти на контакт и след като върнеш от контакт трябва да натиснеш "горният" бутон на дистанционното и после подаваш на контакт и я оставяш така повече от 3 секунди и алармата излиза от режим на настройки.

П.С. Всичко това което ти го пиша е за аларма Сатурн М3, но ми прилича и на друг модел аларма Супер сек 2000. Виж хубаво на платката на алармата трябва да има малък надпис.


TheFreeRider
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот TheFreeRider » Нед 28 мар 2010 19:39


За мое съжаление наистина не е М3, а по-скоро нещо като супер сек 2000, както каза колегата по-горе. Моята също има само 8 функции (като СС2000), но не са в същия ред както в упътването на СС2000. Поекспериментирах известно време, заключващият импулс при мен е на номер 3, а не на 8 както на СС2000. Пасивното активиране на алармата е на 7, успях да го активирам, даже по някое време и заключваше автоматично, но после го разбазиках и спря да заключва. Нарочно прекъснах експериментите с идеята да намеря упътване точно за моя модел, но засега - без успех.
Но по всичко личи, че дългият импулс не се поддържа и няма да стане номера с комфорт функцията. Наистина 3.5сек импулс се пуска и на отключване, което не е приятно.

Едит: Друго странно нещо е, че за да се премине от една функция към друга, трябва да натисна сервизния бутон, а не да дам на контакт, както пише в упътванията на сатурните. Ако дам на контакт просто алармата излиза от режима за програмиране.
Въпрос - всеки път ли като минавам през дадена функция трябва да я активирам или се запазва настройката от предния път?


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот egoist_ok » Нед 28 мар 2010 21:30


Отвори и виж хубаво по платката на алармата дали пише нещо някъде. От двете страни на платката.


TheFreeRider
Мнения: 30
Регистриран на: Нед 26 окт 2008 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот TheFreeRider » Пон 29 мар 2010 19:10


Изненада! На платката наистина пише Сатурн М3, но не знам защо ми дава да избирам от само 8 функции. Според мен тези три висящи кабела (една двойка + още един) имат връзка в играта, но не знам точно как. :?

Едит: Според упътването за инсталация двойката черни кабели е за изключване на запалването и явно не ми трябват. Въпросът остава за третия черен кабел 8)


Потребителски аватар
egoist_ok
Мнения: 485
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 18:23
Автомобил: Golf 4 TDI 4 motion
Двигател: ARL 2002
Местоположение: Троян

Re: Каква ми е алармата?

Мнениеот egoist_ok » Пон 29 мар 2010 22:05


TheFreeRider написа:Изненада! На платката наистина пише Сатурн М3, но не знам защо ми дава да избирам от само 8 функции. Според мен тези три висящи кабела (една двойка + още един) имат връзка в играта, но не знам точно как. :?

Едит: Според упътването за инсталация двойката черни кабели е за изключване на запалването и явно не ми трябват. Въпросът остава за третия черен кабел 8)


Третият кабел е антената на алармата, а двойката е за блокировката на запалването.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: b747 и 59 госта