


Ако е от буската като дадеш контакт. Въртиш и пали обаче после се държи ключа леко надясно все едно пак палиш за да не избяга тока и можеш да си караш ама с една ръка.


valeo2 написа:Бях отворил една тема за Golf III GTI /ADY - двигател/, дето не пали. Сега ми се отвори въэможност да седна пред комп., но се оказа, че темата вече е затворена.
Вчера ходих при Ваското 1 и човекът реши прооблема. Оказа се спойките на реле №30. Прзнах го. Видя се, че разбира не само на думи, но си е и майсторче. Колата сега си пали нормално. Благодарско и на s3 за насочването към проклетото реле.
Колега би ли споделил номера на въпросното реле и на бубината и датчика на Хол?А и къде се намира релето?Conqueror написа:Благодаря ви колеги! Наистина опитах повечето неща, за които ме посъветвахте.
Явно съм голям карък, защото след като смених датчика на Хол, бубината и кабелите нямах успех!!!
След като дадох 300лв. за части и ремонти се качих в колата с надеждата че съм я оправил и ... 20м и угасна! за щастие това се случи точно до сервиза и така, най-накрая колата се развали в професионални ръце. Ето какво е заключението и диагнозата:
НЕСТАБИЛНА СТУДЕНА ВРЪЗКА В РЕЛЕТО НА ИМОБИЛАЙЗЕРА!!!
казано с други думи разхлабена спойка. Ремонта и струваше, както се сещате - 0лв., но откриването на проблема - 290лв.
Сега си имам чисто нова бубина (BERU) и датчик на хол(BOSCH) ... за спомен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта