Гасне при завиване?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Чет 25 май 2006 16:31


golfer написа:[добре де.
кажи защо трябва да е така както си написал.

е 'те т'ва ми е интересно и на мене :lol:




Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 25 май 2006 19:38


Значе изпарителя ми е регулиран на компютър. Относно разположението му е такова, че при тръгване и при спиране центробежните сили да не оказват влияние. http://www.snimka.bg/photo.php?photo_id=722121
Казаха ми, че е възможно хидравликата при завиване в съответната посока-дясно да се товари и да затормозва двигателя и понеже е на газ компютъра не може да засече аномалиите и не може да коригира количеството гориво. Може да е пълна глупост но утре съм на майстор и ще се разбере дали е от това. Надявам се да имам повод да се похваля.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 25 май 2006 20:01


според мен изпарителя ти е монтиран както трябва.
продължавам да твърдя, че проблема ти идва от това, че при десен завой по инерция дърпа повечко въздух.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Чет 25 май 2006 21:04


golfer написа:
popeye написа:няма значение дали е вакуумен или електрически

добре де.
кажи защо трябва да е така както си написал.
аз написах,че вакумен ако се сложи перпендикулярно става мазало.на мембраната и действат центробежни сили при тръгване и спиране и си прави каквото си иска.
това го знам от опит.


и при завои действат същите сили както съм писал по-горе


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Чет 25 май 2006 22:39


golfer написа:според мен изпарителя ти е монтиран както трябва.
продължавам да твърдя, че проблема ти идва от това, че при десен завой по инерция дърпа повечко въздух.

Въздух от газовата или от хидравликата?


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Чет 25 май 2006 22:49


моторетките на голфетките смучат въздух от десния калник/подкалник
затова според мен ти дава проблем на десен завой.
а за волана имаш ли хидравлика?


с popeye си говориме/пишеме еднакви неща за инерционни и центробежни сили. :D :D :D
но не мога да се съглася,че вакумен изпарител напряко е по-добрия вариант.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 26 май 2006 0:09


Имам хидравлика, с една камара тръбички, маркучета и много кабелаци, както се вижда на снимката.

Аз също смятам, че вакуумен изпарител не трябва да бъде разположен перпендикулярно на пътя. Всяко едно рязко тръгване или рязко спиране води до промяна на оборотите. Лично мое виждане. Имам познати които са си сложили изпарителите между двигателя и купето-димек перпендикулярно на пътя. Много добре пасват изпарителите там. По-малко място се заема, не се вижда, но си имат много проблеми със старта и спирането.


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 30 май 2006 16:15


Бях на майстор и ефект никакъв. Единственото което ми казаха, че проблема идва от хидравликата. При завиване на дясно хидравликата се натоварвала, от там се натоварвал двигателя и затова гаснела. Най вероятно било рейката. Но дали? Интересното е , че никъде не смучи въздух-или така поне си мислим, защото мойта хидравлика била от самообезвъздушаващите се. Нямам теч на малсо. Нямам разхлабен ремък. Най-лесно е да купя нова рейка, но остава под въпрос крайния резултат.
Някой има ли някаква идея от какво може да се натоварва хидравликата при завиване на дясно?


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Проблема остана в миналото

Мнениеот DAXC » Вто 06 юни 2006 12:54


Малко късно се сетих да пиша, но де се похваля. Проблема се оправи. Оказа се, че ремъка като е студен двигателя е натегнат, но когато поработи колата ремъка се загрява леко и понеже е издал багажа се разтяга повече от нормалното, от там се получава леко преплъзване. Смених ремъка с нов и пей сърце :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 98 госта