Смяна на двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Нед 06 юни 2010 9:36


ji4kata написа:Разликата е в захващането на камбаната към блока на двигателя,не пасват дупките на болтовете а и камбаната е по малка на размер и няма да влезе съединителя на 1.8 а 1.8 са с по голям на размер съединител от на 1.4,стартера също е на различно място при 1.8.Утре ще кача снимки на двата типа кутий да видите по добре .

Ти това сигурен ли си,защото аз не.Така да започна с камбаната,взимам за пример моята скоростна кутия,поло 1.3 двигател,ами камбаната и дупките за захващането пасват иделано на 1.8 EV-PB двигателя :wink: За останалите неща,като я сложа,мога и там да говоря mhihi




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Смяна на двигател

Мнениеот kaiser666 » Нед 06 юни 2010 10:41


Батко, за пореден път говориш пълни глупости! Погледни на единия мотор къде седи стартера и след това на другия!

Човека много добре е описал разликите между скоростите.

enigma79 написа: За останалите неща,като я сложа,мога и там да говоря mhihi


По-назад аз съм написал,кога ще сложиш скорости от 1.3 на 1.8. mhihi


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Нед 06 юни 2010 11:06


Какво се захванахте за тоя стартер :screwy То ако гледаме и разлики има и в захващането на кутията mhihi Но да не забравяме някой основни истини,Тука е България,дай на българина,чук,тел и пирони и гледай за какво иде реч :wink:Мися че може доста работи,само да спеш да чешеш клавиатурата,като говориш дай конкретни доказателства,а имено защо,как и ако има снимки,защото пред доказателствата и боговете мълчат.Ако бъда честен,още не съм почнал с тази част,но съм прегледал и казвам че камбаните пасват на 100процента и на Етката може да се видят доста работи :012:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на двигател

Мнениеот Vento » Нед 06 юни 2010 11:23


Пък едно куче гледало, гледало - и станало месар! И аз мисля, че говориш доста врели-некипели по темите. :screwy


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Нед 06 юни 2010 11:58


Vento написа:Пък едно куче гледало, гледало - и станало месар! И аз мисля, че говориш доста врели-некипели по темите. :screwy

Гледам колега че само пишеш,или чешеш клавиатурата,казахго по горе,обяснете на непосветените хора като мен,защо,от къде идва разликата,престанте и по точно ти,стига си писал неща които въобще не са по темата,а само показват колко сме умни и колко много знаем.То всеки може да ръси акъл,ама да докаже твърденията си,като гледам засега по това с кутията,никой.Аз не съм седнал да споря и да твърдя,а искам едно разумно обяснение,ЗАЩО ДА НЕ СТАНЕ,ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КАМБАНАТА ОТГОВАРЯ.И мисля че ако се обясни правилно,а не за огледала и уши и кучета и месари,то тази тема ще е в помощ на доста хора,в това число и на мен.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот stefan4o » Нед 06 юни 2010 12:08


Енигма, те ти казаха бре, човек. Мястото на стартера е различно. Това малка разлика според теб ли е? Само като ти кажат това и дотам. Да не говорим, че превключвателния механизъм при 020 и 084/085 е съвсем различен. Говоря за този, който тръгва от скоростният лост и свършва до скоростната кутия. При 085 има една щанга и един палец, за който е захваната. Обърнал ли си внимание при 020 колко още работи има? На рейката има нещо като фиксатор, който при 085 кутиите липсва, само отворите си стоят с резбата. Разлики има доволно, не е като да няма. Някой беше споменал за мотор с малък блок и кутия тип 020 в една друга тема, ама за подобна преработка сигурно се искат доста сериозни познания, освен монтьорски.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Нед 06 юни 2010 12:19


stefan4o написа:Енигма, те ти казаха бре, човек. Мястото на стартера е различно. Това малка разлика според теб ли е? Само като ти кажат това и дотам. Да не говорим, че превключвателния механизъм при 020 и 084/085 е съвсем различен. Говоря за този, който тръгва от скоростният лост и свършва до скоростната кутия. При 085 има една щанга и един палец, за който е захваната. Обърнал ли си внимание при 020 колко още работи има? На рейката има нещо като фиксатор, който при 085 кутиите липсва, само отворите си стоят с резбата. Разлики има доволно, не е като да няма. Някой беше споменал за мотор с малък блок и кутия тип 020 в една друга тема, ама за подобна преработка сигурно се искат доста сериозни познания, освен монтьорски.

Да съгласен съм,но да помислим и върху друго нещо,колата и кутията са в комплект,а имено и скоростния механизъм,добавя се само двигателя.Такаче за захващането на кутията,си е точно,стартер и то си е точно на мястото,вече маховик и съидинител[механизмите],ето там ще се види като разделя стария двигател и наложа новия.Щете помоля ако знаеш тази тема,че нищо не намерих,да ми дадеш линка :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на двигател

Мнениеот stefan4o » Нед 06 юни 2010 12:33


То тема нямаше, просто някой подхвърли, че някой си негов познат ли приятел ли направил такова нещо :screwy Обаче забравих коя беше темата и кой го беше казал. Според мен няма как да стане, ама ако искаш опитай та белким и аз сложа една 020, че тоя моя маслояд дето събира 4 литра масло не мога да го трая mhihi
Обърнал ли си внимание единият болт на стартера при 1.8-цата къде се държи? При 1.3 моторите не съм обърнал внимание дали пак има участие в тампона, ама мога да погледна mhihi


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Нед 06 юни 2010 14:17


stefan4o написа:То тема нямаше, просто някой подхвърли, че някой си негов познат ли приятел ли направил такова нещо :screwy Обаче забравих коя беше темата и кой го беше казал. Според мен няма как да стане, ама ако искаш опитай та белким и аз сложа една 020, че тоя моя маслояд дето събира 4 литра масло не мога да го трая mhihi

Аз ще опитам,просто няма на къде,ако успея ще пусна тема с снимки,да е в помощ и на други колеги.Все пак тука сме за да си помагаме,под една или друга форма.При мен ще е времено това решение,колко зависи,кога ще събера пари за точната скоростна кутия,да не забравяме че и с новата идва филма.Но и с това ще се справя.Претеснявяме едно,ако я напасна,дали няма да яде феродото mhihi Но като дойде момента,ще се разбере дали ще стане,евентуално коя част ще се вземе от единия двигатели коя от другия,ако се наложи ще се правят и приспособления,в стил made in България.Извинявам се ако съм засегнал някой,но ако се оставяме на това да спрем пред 1то препятсвие :banghead: Реално и двигателя от 1.8 не пасва на коша на полото,но мога да кажа че вече се знае ще го насадим в коша :wink:


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Смяна на двигател

Мнениеот qNkOo » Пон 07 юни 2010 7:55


Евала, колега! :bowdown Тоя форум има крещяща нужда от хора като теб.
Всеки втори ти повтаря колко си тъп и ограничен, че си попитал или си
казал нещо. Не може човечно да ти каже: "Не, колега, не си прав.", а
"Ти тъп ли си?!"... и т.н С две думи: ТУКА Е ТОТАЛНА БАЙ-ГАНЬОВЩИНА!
Влизал съм във форуми, в които съм прочитал: "В противоречие с останалите
мнения на съфорумници, в които безспорно има истина...." Кога ще видиш това тука
в тая джунгла...? Амин :bishop


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Пон 07 юни 2010 8:53


qNkOo
Аз искам просто да ми се помогне,на мен,на теб на всички.Ако всеки който е правил нещо по колата си,седни да обясни,ще си спестим доста ядове.Но за съжаление има доста колеги,които освен да оспорват без да дават конкретни факти,лесно е да се лежи на това че разбираш ли аз имам проект и много знам.Ами като знаеш,примерно както е сега с скоростната,кажи,обясни,няма да ти се изтърка клавиатурата :screwy Все още чакам от някой хора,аргументите по по-горния казус,но като гледам се изпокриха в дън земя,това не е нормално :screwy

stefan4o написа:Обърнал ли си внимание единият болт на стартера при 1.8-цата къде се държи? При 1.3 моторите не съм обърнал внимание дали пак има участие в тампона, ама мога да погледна mhihi

Да обърнах колега,както ти казах,всичко е измислено,дали ще е ефективно,ще се разбере като се запали и злезе за пробното кръгче.Разликата е че на моето поло,както и на сеат кордоба,двигателя е наклонен напред и се захваща за калника,горедолу на мястото където е захваната планката на динамото на 1.8,там е захванат на 1.3,а при 1.8 е отзад на двигателя лапата и двигателя е наклонен назад,отделно има около 6-8см разлика в височината,въпреки че е тясно купето на полото,двигателя ще си легне на мястото,ще има малко място между колектора и ламарината на купето.Всичко ще документирам в моята тема,подкрепено с снимки и чертежи за гредите и укрепването на купето :да:


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на двигател

Мнениеот Vento » Пон 07 юни 2010 9:01


enigma79 написа:....Ако всеки който е правил нещо по колата си,седни да обясни,ще си спестим доста ядове.Но за съжаление има доста колеги,които освен да оспорват без да дават конкретни факти...
А, колко си прав тук! За себе си ли говориш? Защото аз вече спрях да обяснявам кое как съм направил, какви резултати е имало, щото такива като теб, дето не са барнали нещата почват да ми обясняват как предполагат, че нещо ще стане. Ами тогава блъскайте си главите и трошете пари.
Едикия щеше да сменя двигател, ама се отказа, другият почти го бил сменил (от 1,3 на 1,8 mhihi ), ама още не бил почнал... Иначе има теми "тая дупка на мотора за к'во е, тоя маркуч къде отива, тая глава ще стане ли"... Най-големите дърдорковци сте, но с велики претенции. ОПРАВЯЙТЕ СЕ! :dummy:
Бай-ганьовщина станало викате - ми с Бай Ганьовци какво да стане?


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Смяна на двигател

Мнениеот enigma79 » Пон 07 юни 2010 9:13


Vento написа:
enigma79 написа:....Ако всеки който е правил нещо по колата си,седни да обясни,ще си спестим доста ядове.Но за съжаление има доста колеги,които освен да оспорват без да дават конкретни факти...
А, колко си прав тук! За себе си ли говориш? Защото аз вече спрях да обяснявам кое как съм направил, какви резултати е имало, щото такива като теб, дето не са барнали нещата почват да ми обясняват как предполагат, че нещо ще стане. Ами тогава блъскайте си главите и трошете пари.
Едикия щеше да сменя двигател, ама се отказа, другия почти го бил сменил (от 1,3 на 1,8 mhihi ), ама още не бил почнал... Иначе има теми "тая дупка на мотора за к'во е, тоя маркуч къде отива, тая глава ще стане ли"... Най-големите дърдорковци сте, но с велики претенции. ОПРАВЯЙТЕ СЕ! :dummy:
Бай-ганьовщина станало викате - ми с Бай Ганьовци какво да стане?

Ало професоре,не знаех че си се родил научен,вундеркинга на форума.Извинявай че ще стана малко нетактичен,но се оля.И още едно нещо,
КЪДЕ В ТАЗИ ТЕМА СИ ОБЯСНИЛ НЕЩО??????????????
Или само показваш колко можеш и знаеш,без никакво покритие :screwy
Аз мога да дрънкам ''глупости'',както ти казваш,но да не забравяме,че точно с това дрънкане на ''глупости''се опитваме да си помогнем,без да хвърляме излишни нерви и пари и да направим дадения ъпгрейд,безопасен и ефикасен.Как няма да се откажи човек,при такива дървени професора като теб.Имам доста приятели в Пловдив,радвам се че нито един не е като теб.Ти се преравни с господ,щети направя храм в твоя чест :bowdown


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна на двигател

Мнениеот Vento » Пон 07 юни 2010 9:19


Дрънкайте си тогава глупости и се учете от тях, помагайте си, няма да обяснявам защо моното е по-добро от карб на такива като теб, нито коя дупка за какво е, нито защо и ти ще се откажеш да слагаш на Полото 1,8. Само ще ви пожелая УСПЕХ! mhihi
Който ме е попитал, съм му обяснил всичко от-до и много хора вече си правят колите, не си чешат клавиатурите. И поне им влиза нещо в главите. :012:


Потребителски аватар
qNkOo
Мнения: 257
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич/Пловдив/...

Re: Смяна на двигател

Мнениеот qNkOo » Пон 07 юни 2010 9:29


Vento написа:Пък едно куче гледало, гледало - и станало месар! И аз мисля, че говориш доста врели-некипели по темите. :screwy

Много добре обясни, баце, браво! mhihi



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 112 госта