qNkOo
Аз искам просто да ми се помогне,на мен,на теб на всички.Ако всеки който е правил нещо по колата си,седни да обясни,ще си спестим доста ядове.Но за съжаление има доста колеги,които освен да оспорват без да дават конкретни факти,лесно е да се лежи на това че разбираш ли аз имам проект и много знам.Ами като знаеш,примерно както е сега с скоростната,кажи,обясни,няма да ти се изтърка клавиатурата

Все още чакам от някой хора,аргументите по по-горния казус,но като гледам се изпокриха в дън земя,това не е нормално
stefan4o написа:Обърнал ли си внимание единият болт на стартера при 1.8-цата къде се държи? При 1.3 моторите не съм обърнал внимание дали пак има участие в тампона, ама мога да погледна

Да обърнах колега,както ти казах,всичко е измислено,дали ще е ефективно,ще се разбере като се запали и злезе за пробното кръгче.Разликата е че на моето поло,както и на сеат кордоба,двигателя е наклонен напред и се захваща за калника,горедолу на мястото където е захваната планката на динамото на 1.8,там е захванат на 1.3,а при 1.8 е отзад на двигателя лапата и двигателя е наклонен назад,отделно има около 6-8см разлика в височината,въпреки че е тясно купето на полото,двигателя ще си легне на мястото,ще има малко място между колектора и ламарината на купето.Всичко ще документирам в моята тема,подкрепено с снимки и чертежи за гредите и укрепването на купето
