VR6 не пали топъл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот enigma79 » Съб 03 юли 2010 0:20


pe6kata написа:.

Мотора е присаден,ще помоля за малко помощ с някаква схема на вързването,да проследим всичко да ли е правилно вързано.Значи за момента е направен само да пали,друго нищо не работи от инсталацията,освен вързани директно фарове и мигачи,които за момента не работя и те.Цялата инсталация е свалена от колата донор на двигателя,Голф 3 и е сложена в Мк1.Ако някой има линк към ел схемата и и за двигателния отсек за този модел,нека да го даде или тука ,или на ЛС :bowdown Таблото е дигиталка,тя е вързана но и там има един проблем с оборотите,не отчита правилно,милсим вариант с някаква схема да намалим минуса,доколкото разбрах от нета до сега,би трябвало оборотомера да взима сигнал минус от компа,много ще сме благодарни,ако някои има идея,как да намалим оборотите :bowdown




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Съб 03 юли 2010 7:21


Сложете таблото от голфа и вижте как е.Информацията от датчика за скоростта отива първо в таблото и после от него в ЕКУ. Ако колата е в покой към 65пин на копма се подават 0волта, ако се движи-12 волта, демек таблото го играе като ключ.
При бмв например нестава табло от 4-цилиндъра на 6 цилиндъра без преправяне. Показва с 50% повече обороти, за фв :roll: не съм пробвал, зависи как комуникират таблото и компа, има вероятност и да става без преправяне.
Пробвайте с оригиналното табло като за начало.
Проверете обаче първо това, че бензиновата помпа върти, когато палите при топла кола. Ако е необходимо я захранете отделно с 12волта.


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот Adrian-AAA » Съб 03 юли 2010 7:44


за оборотите да кажа,че съм слагал километраж от ВР6 на 1.8моно и показва почти 2-пъти по малко обороти, сигурно и при Дигитала е така показва повече обороти


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Съб 03 юли 2010 8:01


Ясно, значи и тук е по същия начин, към таблото се подават импулси като към запалването. Таблото дели броя на импулсите на 4 за да определи оборотите, а в случая ти трябва на 6.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот enigma79 » Съб 03 юли 2010 9:59


Значи бензиновата помпа работи при топъл двигател,щом дави двигателя с бензин,пречината ме съмнява в някой датчик,трябва да го снимам,тъй като има един датчик,който не знаем къде отива и един,за маслените пари,който не е в наличност и е разкачен.Доколкото разбрах от по горния пост,значи причината,може и да е в таблото,ако правилно съм разбрал.Възможно ли е,според повечето обороти,които отчита таблото,щом сигнала минава 1во през него,компа да се шашка от тази грешна информация.Но ако е така,защо пали студен,а топъл не иска :roll:
От къде взима сигнала таблото за оборотите,щом не е от компа,значи от комутатора остава,там комутатора и бобината са в едно,в една букса,от къде се взима сигнала за оборотите :roll:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот pe6kata » Съб 03 юли 2010 10:08


6ilio написа:...
загря включи перката свалям свеща ток има искра дава проверих ги всички въртя не пали
въртя три пъти като давам газ колата неще свалих свещите чисто сухи няма бенз :shock


уточнете го това първо!
дави или няма бензин.
Това дето ти писах важи само за сигнала от датчика за скоростта, че първо влиза в таблото, а не за оборотите. Оборотите компа си ги чете директно. Иначе писах защо дигиталката отчита грешно оборотите- влизат и 6 импулса вместо 4(заради 6-те цилиндъра) на всеки 2 оборота на коляновия вал и оттам идва грешката, Няма значение дали ги взема директно от запалването или от компютъра.... Я кажи кой датчик не сте вързали :shock , тоя за маслените пари не важи, там не го мислете...

Последна промяна от pe6kata на Съб 03 юли 2010 10:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот enigma79 » Съб 03 юли 2010 10:15


pe6kata написа:
6ilio написа:...
загря включи перката свалям свеща ток има искра дава проверих ги всички въртя не пали
въртя три пъти като давам газ колата неще свалих свещите чисто сухи няма бенз :shock


уточнете го това първо!
дави или няма бензин.
Това дето ти писах важи само за сигнала от датчика за скоростта, че първо влиза в таблото. Оборотите компа си ги чете директно. Я кажи кой датчик не сте вързали :shock , тоя за маслените пари не важи, там не го мислете...

Ще трябва да го снимам,не знаем откъде е тази букса :banghead: Сега освен пак да се тества на топъл,да видим дали се дави от бензина,или помпата не подкачва :roll:


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот fresh » Пон 05 юли 2010 6:43


Колега тези проблеми принципно съм виждал в сервиза точно този проблем ,обаче на мерцедес Е320 студен пали ,топъл НЕ ... та проблема беше в датчика на коляновия вал .. незнам при VR6 как е .. успех


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Сря 14 юли 2010 17:47


току що тествах колата на ваг ком изкара следните грашки
00515-Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) датчика го сменях преди да скапя мотора тоест октомври :mrgreen:
00513-Engine Speed Sensor (G28) тази грешка пише че я дава при загасен мотор и да се игнорира
65535-Internal Control Module Memory Error това не знам защо го дава и може ли от него да е проблема

утре ще я пробвам като загрее дали ще запали след като изчистих грешките и ако не запали ще видя каква грешка ще даде :banghead:


Потребителски аватар
Adrian-AAA
Мнения: 1319
Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
Автомобил: Golf 2 and 3
Двигател: AAA and AFN
Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот Adrian-AAA » Чет 15 юли 2010 7:02


ее добре де,а изтри ли ги грешките или тези си седят постоянно не можах да разбера ? заради 1-вата грешка е голяма вероятноста да не пали.

а и защо не си го пробвал още на момента ,триене,палене,тестване и готово


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Чет 15 юли 2010 9:50


грешките ги изтрих не са постоянни не го пробвах щото първо трябва да оправя някои неща дето разбутах и тогава ще може да запали но снощи нямах време и го заебах


Потребителски аватар
6ilio
Мнения: 141
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 17:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: VR6 не пали топъл

Мнениеот 6ilio » Пет 15 окт 2010 16:51


проблема е отстранен излезна датчика на хол който е във делкото след смяната му колата пали без забележки и топла и студена

п.п датчика който го махнах беше на не повече от 9 месеца купих го за 38лв :banghead: китайски боклук



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: williams_vn и 70 госта