въпрос за климатик
- ihristov
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 16 ное 2008 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Re: въпрос за климатик
Дупките са пробити остана инсталацията, О пръстени, диагностика и зареждане. А именно за зареждането някой знае ли колко грама фреон побира този вид климатик.
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: въпрос за климатик
Здравеи колега количеството фреон,което побира системата е около 800гр.Такива дани ми дадоха от импас 56 в софия,като се обаждах да ги питам какво количество фреон събира системата на този тип климатици.Тази фирма се занимава с подръжката на този тип климатици,които са поставяни допълнително в италия от господата италянци марка диавия.Аз също съм с тъкъв климатик и се наложи малко преработки да се правят тъи като италянците си бяха остовили ръцете.Имаи в предвид,че освен фреон трябва и около 40гр. масло за самият компресор маслото се налива заедно с фреона в системата като преди да се зареди самата система се тества за евентуално изпускане от някаде.Успех в начинанието с което си се захванал.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: въпрос за климатик
Когато компресора е демонтиран от колата се източва старото масло от него (има си пробка) и се налива ново.За този,който си дал на картинката,спокйно можеш да налееш една чашка 125мл масло .Маслото е ISO 46 .
Иначе - събират 800 грама фреон. Може да ти се наложи да смениш дехидратора,понеже на насажданитеклиматици редовно умират,кат поседят отворени. Това е онзи черен цилидър,в който влизат двата маркуча и има датчик на него
По повод ел. схемата - гониш ефекта,когто тръгне компресора да тръгне перката на 1-ва степен,когато датчика за наляганто даде връзка,да тръгне 2-ра степен,понеже фреона е с налягане над 17 бара.
Важно е да свържеш управлението на компресора през датчика за налягането и през терморегулатора вътре .
Датчика за налягането ти има 4 пина - два от тях имат връзка при налягане над 2-3 бара,другите два имат връзка при налягане над 15-18 бара (с точност 17,но зависи от датчика). Вътрешния терморегулатор има постоянно връзка,докато температурата се спадне под 3 до 8 градуса (зависи от датчика,който са използвали).

Иначе - събират 800 грама фреон. Може да ти се наложи да смениш дехидратора,понеже на насажданитеклиматици редовно умират,кат поседят отворени. Това е онзи черен цилидър,в който влизат двата маркуча и има датчик на него

По повод ел. схемата - гониш ефекта,когто тръгне компресора да тръгне перката на 1-ва степен,когато датчика за наляганто даде връзка,да тръгне 2-ра степен,понеже фреона е с налягане над 17 бара.
Важно е да свържеш управлението на компресора през датчика за налягането и през терморегулатора вътре .
Датчика за налягането ти има 4 пина - два от тях имат връзка при налягане над 2-3 бара,другите два имат връзка при налягане над 15-18 бара (с точност 17,но зависи от датчика). Вътрешния терморегулатор има постоянно връзка,докато температурата се спадне под 3 до 8 градуса (зависи от датчика,който са използвали).

- toxi4en
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
- Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
- Двигател: AHU - 98
- Местоположение: Враца, София
Re: въпрос за климатик
Здравейте колеги. Имам едно питане и аз за климатика. С Поло 1,9 ТДИ 1996 год. съм, климатика си му е "заводски" т.е. така си е докарано с него, не знам дали е монтиран там дето е купена колата или си е заводски. Та имам следния проблем... при спряло положение на колата, като се даде по рязко газ (нямам оборотомер за да кажа при какви обороти) изпуска предпазния клапан на климатика... това нормално ли е??? В движение няма проблеми, само при спряло положение. И по нагоре за колегата, дето пита за грамажа на фреона... на мен под предния капак има лепенка, че фреона необходим за климатика е 850 гр.
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
Re: въпрос за климатик
а нужно ли е схемата да се направи така,че когато не е включен вентилатора в купето компресора да не тръгва?
вентилатора ми е от пасат-с един ел.мотор и допълнителна перка с ремък.ще ми върши ли работа?
и ми се върти идея в главата:при включен климатик,датччика на водния радиатор да включва вентилаторите директно на бързата степен на вентилаторите?По-добре ли ще е така?
вентилатора ми е от пасат-с един ел.мотор и допълнителна перка с ремък.ще ми върши ли работа?
и ми се върти идея в главата:при включен климатик,датччика на водния радиатор да включва вентилаторите директно на бързата степен на вентилаторите?По-добре ли ще е така?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: blueGopher и 85 госта