Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
vr6vr6
Мнения: 181
Регистриран на: Съб 13 дек 2008 14:12
Автомобил:
Двигател:

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот vr6vr6 » Чет 04 ное 2010 16:07


Като го направиш пиши да замерим :wink:




Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот yoan4o » Пон 08 ное 2010 9:28


Така! На повечето въпроси намерихме отговор, благодарение на Никси и Мишо!
За сега всичко е ОК.
Ваг-а показа само 1 проблем.
Неработещ темп.датчик!
Излезна за смяна и тампона на мотора, откъм скоростите!

Интересува ме нещо друго, обаче. Споделете мнение защо компресора работи постоянно, щом пусна парното, без значение дали е на Автоматичен режим или не?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот bobocamaro » Пон 08 ное 2010 9:35


yoаn4o, много е спорна работата и май опира до програмата в модула ти :roll: Има една дълга тема, участвa Vento в разследването, но не я намирам :banghead: Виж тая за начало viewtopic.php?f=6&t=152962


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2882
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот Vento » Пон 08 ное 2010 10:08


Има 2 вида управления на климатроник (говорим за заводския) - по старото до 1995г. е с копче OFF, при него винаги като го пуснеш, независимо дали на топло или студено, тръгва компресорът и перките (което ме вбесява, и при мен е така).
По-новото - след 1996г. - е с копче ECON, което като натиснеш спира компресора и става като нормално парно (сетили се!).
Вариантите са два - или да се смени управлението с такова с ECON, но ми казаха, че инсталацията е по-различна и иска малко преправяне, или да се прекъсне тока на компресора с отделно копче, както обмислям дали да направя аз.


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот yoan4o » Пон 08 ное 2010 10:32


Vento написа:Има 2 вида управления на климатроник

Яснооо, е и при мен е така! Мерси за инфото!

Понеже картера здравата е ударен, ще е необходима смяна!
Намерих картер от Шаран - 2,8 ААА.
Възможно ли е да има някаква разлика?


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот yoan4o » Чет 13 яну 2011 14:08


Е, след двумесечни одисеи, другата седмица се надявам да си взема колата готова.

Смениха се доста повече неща от очакваното, и за сега допълнителни въпроси не изникнаха.

За тези на които някой ден предстои да купят ВР6.....

Бъдете подготвени, не е за хора със слаби нерви и плитък джоб.... mhihi

Освен нещата описани в нвачалото на темата се наложи смяната на
съединител - лагер+феродов диск
семеринг колянов вал
4бр. обтегачи + плъзгачи (т.нар. банани)
2бр. вериги

Хиляди доработки, някои естствено по мои прищевки.

В крайна сметка обслужването на мотора не е никак евтино, като се има в предвид, че не съм сменял основни части.

Всичко това нямаше да е възможно без тия хора -
viewtopic.php?f=13&t=7096 - Никси и Мишо
Каквото и да кажа ще е малко.
:bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот yoan4o » Вто 15 мар 2011 16:09


Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор? :roll:


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот pe6kata » Вто 15 мар 2011 21:14


yoan4o написа:Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор? :roll:


да бе, кво общо има мотора с филтър за горивото. Мисля че основната функция на един филтър е да филтрира. Което ще рече че събира боклук, кво значи вечен, този боклук къде отива. Ако е вечен или нищо не филтрира, или просто няма нужда от него, щото бензина е с идеалната чистота :lol:, коет е малко съмнително


Потребителски аватар
yoan4o
магистрален бандит
Мнения: 4765
Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
Двигател: Много газ и всичко ток
Местоположение: София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот yoan4o » Сря 16 мар 2011 0:28


Абе и на мене ми беше чудно, ама тоя ме заби, вика "Ами те не го дават за смяна този филтър....", ебаси разбирача... :shock :screwy


Потребителски аватар
Skakauec
Мнения: 369
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
Автомобил: VW Lupo
Двигател: AMF
Местоположение: Перник/София

Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.

Мнениеот Skakauec » Сря 16 мар 2011 4:08


yoan4o написа:Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор? :roll:



Сменя се 30 лв. ми струваше на мен това удоволствие :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Tsankovski и 232 госта