
Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Така! На повечето въпроси намерихме отговор, благодарение на Никси и Мишо!
За сега всичко е ОК.
Ваг-а показа само 1 проблем.
Неработещ темп.датчик!
Излезна за смяна и тампона на мотора, откъм скоростите!
Интересува ме нещо друго, обаче. Споделете мнение защо компресора работи постоянно, щом пусна парното, без значение дали е на Автоматичен режим или не?
За сега всичко е ОК.
Ваг-а показа само 1 проблем.
Неработещ темп.датчик!
Излезна за смяна и тампона на мотора, откъм скоростите!
Интересува ме нещо друго, обаче. Споделете мнение защо компресора работи постоянно, щом пусна парното, без значение дали е на Автоматичен режим или не?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
yoаn4o, много е спорна работата и май опира до програмата в модула ти
Има една дълга тема, участвa Vento в разследването, но не я намирам
Виж тая за начало viewtopic.php?f=6&t=152962


- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Има 2 вида управления на климатроник (говорим за заводския) - по старото до 1995г. е с копче OFF, при него винаги като го пуснеш, независимо дали на топло или студено, тръгва компресорът и перките (което ме вбесява, и при мен е така).
По-новото - след 1996г. - е с копче ECON, което като натиснеш спира компресора и става като нормално парно (сетили се!).
Вариантите са два - или да се смени управлението с такова с ECON, но ми казаха, че инсталацията е по-различна и иска малко преправяне, или да се прекъсне тока на компресора с отделно копче, както обмислям дали да направя аз.
По-новото - след 1996г. - е с копче ECON, което като натиснеш спира компресора и става като нормално парно (сетили се!).
Вариантите са два - или да се смени управлението с такова с ECON, но ми казаха, че инсталацията е по-различна и иска малко преправяне, или да се прекъсне тока на компресора с отделно копче, както обмислям дали да направя аз.
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Vento написа:Има 2 вида управления на климатроник
Яснооо, е и при мен е така! Мерси за инфото!
Понеже картера здравата е ударен, ще е необходима смяна!
Намерих картер от Шаран - 2,8 ААА.
Възможно ли е да има някаква разлика?
- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Е, след двумесечни одисеи, другата седмица се надявам да си взема колата готова.
Смениха се доста повече неща от очакваното, и за сега допълнителни въпроси не изникнаха.
За тези на които някой ден предстои да купят ВР6.....
Бъдете подготвени, не е за хора със слаби нерви и плитък джоб....
Освен нещата описани в нвачалото на темата се наложи смяната на
съединител - лагер+феродов диск
семеринг колянов вал
4бр. обтегачи + плъзгачи (т.нар. банани)
2бр. вериги
Хиляди доработки, някои естствено по мои прищевки.
В крайна сметка обслужването на мотора не е никак евтино, като се има в предвид, че не съм сменял основни части.
Всичко това нямаше да е възможно без тия хора -
viewtopic.php?f=13&t=7096 - Никси и Мишо
Каквото и да кажа ще е малко.

Смениха се доста повече неща от очакваното, и за сега допълнителни въпроси не изникнаха.
За тези на които някой ден предстои да купят ВР6.....
Бъдете подготвени, не е за хора със слаби нерви и плитък джоб....

Освен нещата описани в нвачалото на темата се наложи смяната на
съединител - лагер+феродов диск
семеринг колянов вал
4бр. обтегачи + плъзгачи (т.нар. банани)
2бр. вериги
Хиляди доработки, някои естствено по мои прищевки.
В крайна сметка обслужването на мотора не е никак евтино, като се има в предвид, че не съм сменял основни части.
Всичко това нямаше да е възможно без тия хора -
viewtopic.php?f=13&t=7096 - Никси и Мишо
Каквото и да кажа ще е малко.



- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор? 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
yoan4o написа:Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор?
да бе, кво общо има мотора с филтър за горивото. Мисля че основната функция на един филтър е да филтрира. Което ще рече че събира боклук, кво значи вечен, този боклук къде отива. Ако е вечен или нищо не филтрира, или просто няма нужда от него, щото бензина е с идеалната чистота

- yoan4o
- магистрален бандит
- Мнения: 4765
- Регистриран на: Чет 21 авг 2008 16:21
- Автомобил: 2018 Arteon R 335 + 2017 e-Up
- Двигател: Много газ и всичко ток
- Местоположение: София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
Абе и на мене ми беше чудно, ама тоя ме заби, вика "Ами те не го дават за смяна този филтър....", ебаси разбирача...



- Skakauec
- Мнения: 369
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 16:54
- Автомобил: VW Lupo
- Двигател: AMF
- Местоположение: Перник/София
Re: Няколко въпроса за ВР6, евентуални проблеми.
yoan4o написа:Интересувам се сменя ли се горивен филтър, щото на мене ми изглежда стандартен, а от Порше ми казаха, че го давали без смяна за този мотор?
Сменя се 30 лв. ми струваше на мен това удоволствие

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 43 госта