

toni_tv написа:Да това найстина е кофти момент и аз патя с шофьорската врата. Пръсках ключалката но няма оправяне явно без разглабване няма да мине.
Vw Polo 6N2 GTI написа:здравейте! спасението ти е силиконов спрей на Dupli-Color помага вярвай...остай кой к'во ти говори да сваляш кори иврати и нз си к'вопробвай с тоз спрей
!успех!
emo-gar написа:Целия проблем се "крие" в така наречения "актуатор" в бравите.Това нещо "изолира" външната и вътрешната дръжки при заключване,но след отключване не ги "закача" обратно.Нещо като ел.магнет с пружинка е и многото гресиране не помага,защото именно студената грес "стяга" механизма!.Който желае да я разглоби на "атоми" бравата и просто щателно да почисти,смазване-символично.
Актуатора се захранва с буксата към бравата(май е 4 или 5 пина),на стари модели няма такова нещо.Познава се по "активното"заключване-като дърпате пина на вратата,централното се активира и го прибира.При проблем в този механизъм обикновено се появява (д)ефект-"повторно" заключване.Това не е "екстра",а опит на системата да заключи врата с липсващ сигнал и след това "отсвирва" тая зона.Честа причина е и маншона на вратата(кабелчета).
И всичко това е заради крадците!
Ха..щях да забравя ..ЩАСТЛИВА И СПОРНА НОВА ГОДИНА!
GRUEL написа:Нещо такова беше при мен. Имаше някаква жълта грес, която беше станала като изсъхнал маджун.
П.П. Освен голямата букса на бравата (4 или 5 дебели пина бяха) и вакума има и още една малка буксичка с едни много тънки пинчета (май 3 бяха). Тя за какво служи?
Vw Polo 6N2 GTI написа:също така става да вземеш една кърпа и с антифриз да си намажеш уплътненията пак върви работа за напред .. Но първо отвори вратата![]()
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], TheEx0rcist и 101 госта