Shell V-Power Racing - 100 може ли да изгори клапаните ?
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: Shell V-Power Racing - 100 може ли да изгори клапаните ?
Може, но на 1.4-ката няма да усетиш никаква разлика, иначе няма никакви проблеми
Последна промяна от Burner_inc на Нед 02 яну 2011 13:10, променено общо 1 път.
-
russianstandart86
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 19:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Shell V-Power Racing - 100 може ли да изгори клапаните ?
Burner_inc написа:Може, но на 1.4-ката няма да усетиш никаква разлика, иначе нямя никакви проблеми
именно
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Shell V-Power Racing - 100 може ли да изгори клапаните ?
Burner_inc написа:Може, но на 1.4-ката няма да усетиш никаква разлика, иначе нямя никакви проблеми
Ако си пробвал и не си усетил, значи отдавна не си се качвал на по-слаб двигател и за това няма как да го усетиш!
Аз съм сиплвал 100 октана, и разликата е огромна, колата върви нормално, на равен очастък си карам на 4-та с 30 км/ч и няма да трепне и лопне! Просто октановото число си казва думата! Подавам газ и веднага ускорява, докато при Н95 се замисля дали да ускори!
За висока скорост има малка разлика в ускорението, примерно когато тръгнеш да изпреварваш, иначе друга разлика няма! (Не качва Водни Кончета)
А относно темата, няма проблем, слагаш си 100 октана и колата ти почва да работи по добре!
Можеш да забележиш даже при по-дълго шофиране че ауспоха отзад ти е толкова чист, че неможеш да си изцапаш пръста от него :да:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта