


сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
не мислите ли че проблема е само в помпата.. тя му пълни сервото и от там идва проблема.
колега изкарали течността от сервото ?
колега изкарали течността от сервото ?
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
zdravko_jett написа:не е проблем тази гумичка колега,проблема си е самата помпа,аз имах същия случай само че при мен изкара месец(помпа втора ръка)и почна да губи течност,каква течност доля (заколегата с проблема) колега?
ами имах подобен случай с опел вектра целия проблем беше гумичката дето уплътнява.. и сервото му беше пълно. все пак да ги извади и да погледне оригиналната и новата как са и как лягат като затегне.
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Cypariss написа:не мислите ли че проблема е само в помпата.. тя му пълни сервото и от там идва проблема.
колега изкарали течността от сервото ?
До сега се борих с тъмнината под капака с една запалка и мисля,че се получи

Всичко на всичко изкарах ~600 мл. спирачна течност от сервото

И като капак на всичко си купих едно оригинално МЕнТЕЛИ




Минах и без обезвъждушаване колкото и да не им се вярва на някои хора

Сега се прибрах да се поизмия малко и отивам да я поразтрия да видя как ще е

- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
колега ти да не си сменил новата помпа и да не си видял че сервото ти е пълно и да си карал така и от там да имаш проблем ? ? ? ? иначе браво за упоритостта
чакам да кажеш какво става след разтриването 



- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Не,колега...на сервото му нямаше нищо. На старата помпа също й няма нищо. Но просто ме дразнеше как спира и от там последваха всички тези процедури
А сега с метели-то няма никакви ядове. Течността си стои там където й е мястото-в казанчето
Бях се засилил да сменям и цялото серво но добре,че не можах да го сваля.
Та от цялата работа извода е само един...отново доказваме приказката,че евтиното излиза по-скъпо
И само да отбележа за протокола-след като изкарах течността от сервото пак си работи нормално както и преди. Но дали ще е така за дълго или ще окаже някакво влияние това,че е било пълно със спирачна течност - не знам

А сега с метели-то няма никакви ядове. Течността си стои там където й е мястото-в казанчето

Бях се засилил да сменям и цялото серво но добре,че не можах да го сваля.
Та от цялата работа извода е само един...отново доказваме приказката,че евтиното излиза по-скъпо
И само да отбележа за протокола-след като изкарах течността от сервото пак си работи нормално както и преди. Но дали ще е така за дълго или ще окаже някакво влияние това,че е било пълно със спирачна течност - не знам

- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
TheExorcist написа:Не,колега...на сервото му нямаше нищо. На старата помпа също й няма нищо. Но просто ме дразнеше как спира и от там последваха всички тези процедури![]()
А сега с метели-то няма никакви ядове. Течността си стои там където й е мястото-в казанчето
Бях се засилил да сменям и цялото серво но добре,че не можах да го сваля.
Та от цялата работа извода е само един...отново доказваме приказката,че евтиното излиза по-скъпо
И само да отбележа за протокола-след като изкарах течността от сервото пак си работи нормално както и преди. Но дали ще е така за дълго или ще окаже някакво влияние това,че е било пълно със спирачна течност - не знам
Трябва да има разлика колега.. 600 милилитра в сервото са си стабилно количество, трябва да е по-добре колата 100%.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Колега аз имам същи проблем с пасат б3 рп мотор.
Педала ми хваща ниско долу и днес даже ми светна лампата за ръчната и когато отворих казанчето видях, че течността ми е спаднала доста. Преди няколко месеца (2 някъде) сменях задно цилиндърче и доливах тогава течност. Бях изумен днес като видях че нямах. Та сега по въпроса, колко пари струва тази ментели и как може да се разбере едно серво дали работи. Благодаря предварително за отговора.
Педала ми хваща ниско долу и днес даже ми светна лампата за ръчната и когато отворих казанчето видях, че течността ми е спаднала доста. Преди няколко месеца (2 някъде) сменях задно цилиндърче и доливах тогава течност. Бях изумен днес като видях че нямах. Та сега по въпроса, колко пари струва тази ментели и как може да се разбере едно серво дали работи. Благодаря предварително за отговора.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Просто спрете да купувате отговорни за безопасността части от Евро-07 

- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Vento написа:Просто спрете да купувате отговорни за безопасността части от Евро-07
А от къде мислиш ,че пазарят реномираните магазини?Евро-07 или така наречения /Магазин за един лев/ са директен вносител на доста марки части.Не рядко се е случвало да намираме рядко разпространени части които никъде другаде ги няма /особено за японски автомобили/Не ги подценявайте имат и качествена стока и то доста по-евтина от много други "РЕНОМИРАНИ" магазини!

- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Само да отбележа,че все още всичко е наред със спирачките и помпата и каквото се сетите



- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
А с новата помпа как е хода на педала, горе ли ловят спирачките? 

- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Темичката е малко стара но ще отговоря. След последния ми пост крах колата още около година и нямаше никакви проблеми със спирането. Ловяха по-горе, колега и определено доста по чувствителен беше педала (леле как звучи :D )
- Cypariss
- Мнения: 225
- Регистриран на: Нед 26 апр 2009 22:30
- Автомобил: VW GOLF II
- Двигател: GU
- Местоположение: Варна
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
TheExorcist написа:Темичката е малко стара но ще отговоря. След последния ми пост крах колата още около година и нямаше никакви проблеми със спирането. Ловяха по-горе, колега и определено доста по чувствителен беше педала (леле как звучи :D )
все пак каква беше поуката от цялата тази работа, едно нещо като работи не го разглобявай и евтиното излиза скъпо

- slavi3331
- Мнения: 421
- Регистриран на: Вто 16 окт 2012 16:16
- Автомобил: голф 3
- Двигател: 1600
- Местоположение: Сф
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Здравейте на всички,за да не пускам нова тема , повдигам тази.Значи при мен положението е същото само че със 1.6/ABU/.Сменени са предни спирачни маркучи,серво със помпа и спирачната течност.Чета за този клапан възможно ли е от него спирачките да спират леко при изцяло натиснат педал? 

- 4i4o-dido
- Мнения: 829
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: сервоусилвател, спирачна помпа, 1.8 моно
Този клапан е еднопосочен-само на всмукване. Целта е да направи вакум в сервото и с по малко усилие върху сп. педал да има добър спирачен ефект. Ако 1-2 часа след гасенето на мотора натиснеш спирачния педал и педала е мек,клапана е ок. На 2-3 натискане при неработещ мотор педала ще се втвърди-натика се с усилие.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта