С тези стъргани камери - само система Нагласьов!
На този карб увеличаването на номера на горивния жигльор обогатява сместта, а увеличаването на въздушния я обеднява.
Успех с опитите!



какви жигльори
- caro
- Мнения: 572
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: какви жигльори
lozan67 написа:Някоя снимка как е станало приаждането. Че и ааз искам да се разведа с Пиербурга.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=89527&hl="
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: какви жигльори
благодаря на всички за отговорите
нека остане време и ще изпробвам някои от комбинациите в таблиците и ще пиша какво се е получило

нека остане време и ще изпробвам някои от комбинациите в таблиците и ще пиша какво се е получило
да точно по същият начин еcaro написа:lozan67 написа:Някоя снимка как е станало приаждането. Че и ааз искам да се разведа с Пиербурга.
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=89527&hl="
- caro
- Мнения: 572
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: какви жигльори
Помисли за подгрев на всмукателния колектор ,че инжекционните двигатели нямат такъв (като гледам под аватара ти си с EV)-не случайно карбураторните и моно двигателите го имат и задължително работещ "таралеж" .Независимо с какъв карбуратор си:Weber,Solex или Pierburg.Иначе не очаквай добра работа на двигатела при ниски температури.
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: какви жигльори
колекторите на ев-то са много по различни аз съм сложил такъв за карбуратор който си има и таракеж
п.п caro незнам как да го вържа тоя таралеж да работи
под подгрев на всмукателния колектор какво точно имаш предвид
извинявам се за тъпите въпроси ама 4 голфа смених и нито 1 не е карбуратор
п.п caro незнам как да го вържа тоя таралеж да работи
под подгрев на всмукателния колектор какво точно имаш предвид
извинявам се за тъпите въпроси ама 4 голфа смених и нито 1 не е карбуратор
Последна промяна от n-i-k-o на Сря 12 яну 2011 22:44, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: какви жигльори
n-i-k-o написа:колекторите на ев-то са много по различни аз съм сложил такъв за карбуратор който си има и таракеж
п.п caro незнам как да го вържа тоя таралеж да работи
под подгрев на всмукателния колектор какво точно имаш предвид
Таралеж имат и монотата и карбовете. Ако обаче говорим за водни магистрали из колектора оригинално на мотор ABU доколкото съм виждал няма. Инак карбураторният ми колектор от HK мотора си ги има. Малко светлина по въпроса може ли, че не зная подробности, а ми е интересно да чуя мнения защо при карбураторите има, а при моното няма подгев

-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: какви жигльори
stefan4o написа:n-i-k-o написа:колекторите на ев-то са много по различни аз съм сложил такъв за карбуратор който си има и таракеж
п.п caro незнам как да го вържа тоя таралеж да работи
под подгрев на всмукателния колектор какво точно имаш предвид
Таралеж имат и монотата и карбовете. Ако обаче говорим за водни магистрали из колектора оригинално на мотор ABU доколкото съм виждал няма. Инак карбураторният ми колектор от HK мотора си ги има. Малко светлина по въпроса може ли, че не зная подробности, а ми е интересно да чуя мнения защо при карбураторите има, а при моното няма подгев
Има и при моното подгрев. Моя 1.8 моно си има подгрев(таралеж и водна магистрала) ,но таралежа все още несъм го пуснал в деиствие(несам прекарал инсталация за него ) ама нямам и проблем при ниски температури.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какви жигльори
Благодаря за линка. За да си включиш таралежа трябва да има и датчик който да го управлява. По спомен да го изключва на 40-45гр..
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: какви жигльори
lozan67 написа:Благодаря за линка. За да си включиш таралежа трябва да има и датчик който да го управлява. По спомен да го изключва на 40-45гр..
къде стои тоя датчик
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: какви жигльори
n-i-k-o написа:lozan67 написа:Благодаря за линка. За да си включиш таралежа трябва да има и датчик който да го управлява. По спомен да го изключва на 40-45гр..
къде стои тоя датчик
Датчика всъщност е термо ключ който изключва подгряването при достигане на температура около 60 градуса.Седи на пластмасовият тройник на главата и управлява реле което включва и изключва "таралежа".
- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: какви жигльори
Bobcho_82 написа:Датчика всъщност е термо ключ който изключва подгряването при достигане на температура около 60 градуса.Седи на пластмасовият тройник на главата и управлява реле което включва и изключва "таралежа".
предполагам през него минава маса,а плюс нещо,и тоя датчик да не е голям с място за две кабелни обувки
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: какви жигльори
Ами ако е модел като моя - съвсем обикновен си е с два пина. Просто сигналът от кабелите се раздвоява, има споени по два проводника за всеки пин. Два от тях водят към таблото, другите два са явно за управлението на таралежа - вкл и изкл положение.
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: какви жигльори
И аз вече се сдобих със доста запазен краб от Лада. Напълно мехничен. Само един тъп въпрос вие къде ги мерите дроселите. Моя долу при клапите е еднакъв . Шублера показва 31,5мм. В сравнение с него клапите на кехина и пиербурга са като на малолитржки.
. Като се стопли и аз се вкарвам във филма с жигльорите. Сдобих се и с Кейхин-1, сега съм пред дилемата кой да сложа
. Макар, че като гледам клапите на ладовия мислите ми натежават натам.И не само заради това, бях забравил как мога да имам карбуратор, без това да е съпроводено от километър вакумни маркучи.
Колега ,ако ти хареса някоя комбинация жигльори да не заабравиш да я споделиш. Кажи и някой магазин за евтини руски части за краба.



- n-i-k-o
- Мнения: 496
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 16:12
- Автомобил: mk2 i passat b3
- Двигател: ev 1984 rp 1992
- Местоположение: plovdiv
Re: какви жигльори
като ги улуча ще добавя точните 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта