този е грешен датчик според мен..
Не знам кой точно си сменил..
но датчика който сработва тази система обикновенно е 1.5 бар...
прочети статията която съм пратил линк
как си намерил такъв нормално затворен не знам..
Висока температура. Аларма масло!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Алармата на маслото МЛЪКНААААААААА!!!
Значи аз свалих и двата датчика с идеята да ги сменя, но се оказа че единия, който е 1.4 +/- 0.2 bar, съм го взел с грешни стойности,така че го оставих същия.
Датчиците ги купих от "Ауто +" за 9 лв 2-та
Все пак за по-голяма сигурност днес ще отида да измеря и налягането на маслото!



Значи аз свалих и двата датчика с идеята да ги сменя, но се оказа че единия, който е 1.4 +/- 0.2 bar, съм го взел с грешни стойности,така че го оставих същия.
Датчиците ги купих от "Ауто +" за 9 лв 2-та


Все пак за по-голяма сигурност днес ще отида да измеря и налягането на маслото!

- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
lilo_stich написа:еми само го сменяш и си готов,но преди това огледай дали няма някъде другаде избилоABD написа:IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е?
Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това
Колега само преди 3 месеца сменях гарнитурата на главата и всичко е сменено с ново, и не виждам да има течове!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
IVD написа:lilo_stich написа:еми само го сменяш и си готов,но преди това огледай дали няма някъде другаде избилоABD написа:IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е?
Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това
Колега само преди 3 месеца сменях гарнитурата на главата и всичко е сменено с ново, и не виждам да има течове!
ами значи си бил само за датчик.
П.П.
аз можех да ти кажа че е от него по-рано,но късно прочетох темата ти

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
IVD написа:Извинявай колега, но какво имаш впредвид "нормално затворен"?
В нормално положение е със затворен контакт. Когато мине налягането което пише на него се отваря...
По спомени..
0.3 бар -> нормално затворен. при преминаване на това налягане, лампата гасне
другият 1.4 бар -> нормално отворен -> при преминаване на 1.4 бар налягане затваря.
при 2000 /или 2200 оборота/ако падне под 1.4 бара налягането за повече от 1 сек май отваря, и пищи зумера.
Все пак за да спиш спокойно /или за да си намериш проблем/ премери налягането.. здрав мотор трябва да държи 2 бара на тихи при загрял мотор.
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Immortal написа:wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
..
И според мен е така.Не е важно да спреш пищенето като сложиш грешния датчик.За този мотор датчика е 1.4 - 1.6 bar нещо такова беше.
Колега датчиците са два и са разположени от ляво и от дясно на цилиндъра най-близък до ангренажа. Единия е 0.15-0.45 другия 1.4-1.6.
- milkinis
- Мнения: 380
- Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Immortal написа:wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
..
И според мен е така.Не е важно да спреш пищенето като сложиш грешния датчик.За този мотор датчика е 1.4 - 1.6 bar нещо такова беше.
Колеги, ако се сложи грешен датчик алармата не пищи, а само мига лампичката на таблото. Поне при мен беше така като сменях датчика и сложих, не който трябва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта