Висока температура. Аларма масло!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 авг 2006 10:15


този е грешен датчик според мен..
Не знам кой точно си сменил..
но датчика който сработва тази система обикновенно е 1.5 бар...


прочети статията която съм пратил линк

как си намерил такъв нормално затворен не знам..




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 09 авг 2006 10:32


ABD написа:
IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е? :roll:

Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това :wink:
еми само го сменяш и си готов,но преди това огледай дали няма някъде другаде избило


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 09 авг 2006 11:48


Алармата на маслото МЛЪКНААААААААА!!! :lol: :lol: :lol:
Значи аз свалих и двата датчика с идеята да ги сменя, но се оказа че единия, който е 1.4 +/- 0.2 bar, съм го взел с грешни стойности,така че го оставих същия.
Датчиците ги купих от "Ауто +" за 9 лв 2-та :D :D
Все пак за по-голяма сигурност днес ще отида да измеря и налягането на маслото! :D


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 09 авг 2006 11:51


lilo_stich написа:
ABD написа:
IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е? :roll:

Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това :wink:
еми само го сменяш и си готов,но преди това огледай дали няма някъде другаде избило


Колега само преди 3 месеца сменях гарнитурата на главата и всичко е сменено с ново, и не виждам да има течове!


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Сря 09 авг 2006 11:53


wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
Не знам кой точно си сменил..
но датчика който сработва тази система обикновенно е 1.5 бар...


прочети статията която съм пратил линк

как си намерил такъв нормално затворен не знам..


Извинявай колега, но какво имаш впредвид "нормално затворен"?


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 09 авг 2006 11:56


IVD написа:
lilo_stich написа:
ABD написа:
IVD написа:Да отвора целия беше пълен с масло.
Това от значение ли е? :roll:

Да, избил ти е датчика и отчита неправилно. Дано се разминеш само с това :wink:
еми само го сменяш и си готов,но преди това огледай дали няма някъде другаде избило


Колега само преди 3 месеца сменях гарнитурата на главата и всичко е сменено с ново, и не виждам да има течове!


ами значи си бил само за датчик.

П.П.
аз можех да ти кажа че е от него по-рано,но късно прочетох темата ти :cry:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 авг 2006 22:23


IVD написа:Извинявай колега, но какво имаш впредвид "нормално затворен"?


В нормално положение е със затворен контакт. Когато мине налягането което пише на него се отваря...

По спомени..
0.3 бар -> нормално затворен. при преминаване на това налягане, лампата гасне
другият 1.4 бар -> нормално отворен -> при преминаване на 1.4 бар налягане затваря.

при 2000 /или 2200 оборота/ако падне под 1.4 бара налягането за повече от 1 сек май отваря, и пищи зумера.

Все пак за да спиш спокойно /или за да си намериш проблем/ премери налягането.. здрав мотор трябва да държи 2 бара на тихи при загрял мотор.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 14 авг 2006 21:29


wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
..

И според мен е така.Не е важно да спреш пищенето като сложиш грешния датчик.За този мотор датчика е 1.4 - 1.6 bar нещо такова беше.


Потребителски аватар
haqkiri
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот haqkiri » Пон 14 авг 2006 23:10


а за Голф 2 1.6 ТД на колко бара трябва да са 2-та датчика
мерси предварително


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Вто 15 авг 2006 8:51


Immortal написа:
wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
..

И според мен е така.Не е важно да спреш пищенето като сложиш грешния датчик.За този мотор датчика е 1.4 - 1.6 bar нещо такова беше.

Колега датчиците са два и са разположени от ляво и от дясно на цилиндъра най-близък до ангренажа. Единия е 0.15-0.45 другия 1.4-1.6.


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Вто 15 авг 2006 9:41


Immortal написа:
wili98 написа:този е грешен датчик според мен..
..

И според мен е така.Не е важно да спреш пищенето като сложиш грешния датчик.За този мотор датчика е 1.4 - 1.6 bar нещо такова беше.

Колеги, ако се сложи грешен датчик алармата не пищи, а само мига лампичката на таблото. Поне при мен беше така като сменях датчика и сложих, не който трябва.


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Вто 15 авг 2006 13:51


IVD написа:Колега датчиците са два и са разположени от ляво и от дясно на цилиндъра най-близък до ангренажа. Единия е 0.15-0.45 другия 1.4-1.6.

Така ли?Аз знам за един,на главата отвътре,до ангренажа :roll:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Чет 17 авг 2006 22:49


Ако налягането на маслото е в нормите къде трябва да се търси проблема,в датчиците ли?


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Пон 21 авг 2006 17:50


Най-накрая измерих налягането на маслото:
800 обр. ~1bar
2000 обр. ~2.2bar
над 3000 обр. >3.5bar
Хората в сервиза погледнаха в "дебелите книги" и ми казаха, че този мотор трябва да държи над 2bar при ~90 градуса. Та да попитам колегите по-навътре в нещата да се радвам или да плача? :?:


Потребителски аватар
IVD
Мнения: 352
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот IVD » Пон 21 авг 2006 17:53


Забравих да кажа, че алармата се включи веднъж, два пъти но колата беше загряла над 94 градуса поради малко ниско ниво на водата след смяна на термостата :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 50 госта