Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот zelkata_ok1_ » Сря 16 мар 2011 10:08


sigi написа:Аз сложих такъв "CATCH CAN" 1.8Т и 2.0T отделят много картерни газове те нормално се връщат обратно за до изгаряне и по пътя си зацапват всичко пример дросела. За пример средата на декември го източих и в събота пак и бях шокиран ето снимки това е за 3 месеца и 2500 км
Изображение
Изображение
след като преля от чашата поради факта, че не очаквах да толкова много
ИзображениеИзображение
даже и по пода имаше НО това е само зимата поради конденза е толкова много лятото е много по малко но иначе това нещо се връща за до изгаряне обратно в цилиндрите яко :D



здравей колега има ли смисъл да си сложа и аз такова нещо като моята кола е без турбо какъв е ефекта и как е инсталира :beer




Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот kat007 » Чет 28 юли 2011 16:25


Колеги...на мен Лилавия маркуч ( от схемата по горе ) който свързва PCV клапана към входящия колекторсе спука и сега изкарва въздух от там и колата губи BOOST :? ...От къде мога да си купя нов и по възможност по здрав маркуч като този ?


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот kat007 » Чет 28 юли 2011 16:37


Точно за този маркуч говоря :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 юли 2011 19:30


Нов маркуч най-добре от Порше Изток или Юнитред 60-70 лева е комплект с клапана."уж по-здрав" можеш да вземеш някакви силиконови и да натъманяваш ама на мен ми се вижда малко умряла работа.Къде ти беше спукан на тебе и как разбра?По принцип се пукат от триенето в гофрето на кабелите(както е на клипчето)- за това на тези места си сложих изолирбанд.


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот kat007 » Чет 28 юли 2011 22:36


Ами сутринта като я запалих и за около 1 минута се чуваше съскане ( от двигателя ) и днес махнах корите да видя за спукан маркуч и го видях че съска от там...стиснах го и спря да съска....трябва да се прави :drunk няма как !


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот kat007 » Съб 30 юли 2011 13:18


Смених маркуча :да: сега колата направо лети :shock Благодаря много на колегата Rabbit_TDI за инфото :beer
...Само имам един въпрос :roll: ..Нормално ли е сега като запаля колата и новия маркуч който сложих да се сгъва леко...в смисъл такъв че вътре става вакум :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 30 юли 2011 20:30


Да на празен ход там е вакум ,а в движение действа налягането на турбото.Интересно ,че при мен не прави така-не се бях замислял :?


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот kat007 » Нед 31 юли 2011 23:22


Колега...огледай някаде да не ти е скъсано....сега с новия маркуч колата направо лети :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 01 авг 2011 8:31


Малко те обърках - май не е нормално.Там е вакуум на празен ама клапана отдолу на вакуум трябва да се отваря точно.Вземи го провери.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 08 авг 2011 23:03


Да вдигна темата от пепелта.Ето още една картинка която доста точно показва вакуум връзките:
Изображение
жалко че няма всички надписи :( .Все още обаче EVAP системата е пълна мъгла :( .
П.С.Картинката е от тази тема http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4884227-1.8T-(06a)-Narrowband-to-Wideband-Conversion-Done-Easy! - Как да минем от narrowband към wideband - секви луди ги има :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 16 авг 2011 11:25


Ето и един интересен ъпдейт на маркуча и клапан на PCV-то който намерих http://www.034motorsport.com/engine-components-18t-breather-hose-b5b6-18t-block-to-intake-manifold-silicone-p-21868.html.Цената е добра 43 долара ,но доставката :banghead:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Инфо за SAI,EVAP и PCV на 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 16 авг 2011 12:43


Ето още една тема където са опсиани всички системи и то с разликите им в годините и вида мотор:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php/442614-*DIY*-B5-1.8T-Vacuum-Check-Valve-SAI-PCV-Delete-amp-Simplification
Тематае за Ауди ,но нещата са аналогични по години.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта