причукване сутрин

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 23 авг 2006 21:04


Andrian_VT написа:Така се избягвало сухото триене при палене на двигател.


Повдигачите чукат не заради сухото триене :) както и да е, да не осираме темата :)




Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот WYLIX » Чет 24 авг 2006 12:29


е аз сам с масло 10w40 и пак си е така .


markow
Мнения: 10
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот markow » Съб 26 авг 2006 20:37


НЕ СЪМ ЧУВАЛ И ВИЖДАЛ КОГАТО ПОВДИГАЧИТЕ ЗАПОЧВАТ ТРАКАТ ПРИ ПЪРВОНАЧАЛЕН ПУСК НА ДВИГАТЕЛ ДА СЕ ОПРАВЯТ ,СЛЕД СМЯНА НА МАСЛОТО (ЗНАК ,ЧЕ КОЛАТА Е ПОНЕ НАД 300Х КМ ИЛИ Я КАРАЛ ИТАЛЯНЕЦ СЪС ЗАВОДКОТО МАСЛО .
НЕ СЕ ШАШКАЙТЕ , ВАЖНОТО Е ДА НЕ ТРАКАТ СЛЕД КАТО МАСЛОТО СЕ ЗАТОПЛИ(НЕ ДА ЗАГРЕЕ).1-2 МИН.
КАРАЙТЕ СИ ГИ СЪС ЗДРАВЕ.
НЕ ДАВАЙТЕ ИЗЛИШНИ ПАРИ ЗА НОВИ ПОВДИГАЧИ ,ЧЕ НЕ ГИ ЗНАЕТЕ КАКВИ СА.


Потребителски аватар
rumen_79
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 12:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бугас

Мнениеот rumen_79 » Нед 27 авг 2006 23:47


Прекалено голямо внимание обръщате на тези дреболии ,както каза колегата преди мене щом като загрее маслото несе чува тракане хич да неви пука :wink:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 28 авг 2006 0:45


Andrian_VT написа:Вие навярно не знаете, че колите ви при контакт впръскват масло на разпределителния вал, за да се избегне сухо триене при палене.
Поне така ми казаха в един автосервиз.

:shock Eлектрическа маслена помпа!!! Впръскване на масло при контакт!!! :shock Така ми казаха в един сервиз. :lol: :lol:


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 28 авг 2006 0:47


Аз карам с 5W-50 и също причуква за две секунди сутрин- няма как, трябва поне толкова време , за да може помпата да нагнети масло чак до повдигачите!!! Споко. 8)


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пон 28 авг 2006 9:29


rumen_79 написа:Прекалено голямо внимание обръщате на тези дреболии ,както каза колегата преди мене щом като загрее маслото несе чува тракане хич да неви пука :wink:

Чул съм,че най-голямото износване е когато при студен старт е малко мазането :roll:


Потребителски аватар
turbogti
Мнения: 132
Регистриран на: Нед 12 мар 2006 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот turbogti » Пон 28 авг 2006 10:00


Това с ел. помпите за малслото се казва "сух картер". Във Формула 1 са така бегачките. Идеята е, че маслените помпи (2) поддържат постоянно налягане в системата и маслото е непрекъснато разлято из мотора, а не стои долу в картера и това се прави, защото бегачките имат много голямо странично ускорение в завоите. :wink:


Потребителски аватар
rumen_79
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 12:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бугас

Мнениеот rumen_79 » Сря 30 авг 2006 16:40


При студен старт мазането наистина е най малко но,при запалване ако си забелязал стартера върти няколко пъти след това мотора запалва-при това въртене коляновия вал прави около 1-2оборота ,това е достатъчно да се качи маслото по системата зада се намали сухото триене.


Потребителски аватар
__smirnoff__
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 12 дек 2004 16:34
Автомобил: Golf 2
Двигател: PN 1990
Местоположение: Пловдив

Мнениеот __smirnoff__ » Пет 01 сеп 2006 9:57


а проблем ли е ако тракат повдигачите и след като загрее? на мен понякога и така се получава, но много рядко, не мога да определя при какви условия. В сервиза ми казаха, че няма за какво да се притеснявам, не е спешно да се сменя и нямало проблеми да си трака.


julio_angelov
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 10:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот julio_angelov » Пет 01 сеп 2006 10:46


и при мойто Голф 2 1800 см3 има тракане след палене на студен двигател, но след 3-4 мин. спира, питах и ми казаха както и в другите мнения , че няма проблем :D


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 01 сеп 2006 13:05


rumen_79 написа: при запалване ако си забелязал стартера върти няколко пъти след това мотора запалва-

Понякога пали от раз - лоша работа :lol:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Съб 02 сеп 2006 4:31


Andrian_VT написа:Вие навярно не знаете, че колите ви при контакт впръскват масло на разпределителния вал, за да се избегне сухо триене при палене.
Поне така ми казаха в един автосервиз.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: не се излагай


Потребителски аватар
ilia_20
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 30 авг 2006 11:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан

Мнениеот ilia_20 » Съб 02 сеп 2006 22:28


И при мен е така аз сам с масло 10W40 ама да не ти дреме карай си и това е няма проблем :roll:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 03 сеп 2006 23:06


Andrian_VT написа:... като подаде на контакт се чува шум подобен на този на бензиновата помпа, но по-слаб и идващ от двигателя...

Това, приятелю, е помпата на ABS-a. А в този сервиз го посъветвай повече да не ходи



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: amnesty, ognqn и 123 госта