1.8Т

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 юли 2011 17:52


BLACKSHARK написа:-много е важно..има една тръбичка дет отива маслото към турбината..тясна е и ако е слагано некачествено масло или не е сменяно редовно или с времето се запушва...или зимаш нова или се почиства.

Ся ако дадеш линк ,или указания как се извършва чистенето имаш :beer




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 10 юли 2011 17:55


BLACKSHARK написа:може да го почистиш ама е временно решение...

Не знам какво имаш предвид под временно - след 30-40к километра пак ще го изчистиш щото се цапа с маслени пари.Чистенето е за 10-15 мин.Само не откачай дросела от буксата!Изчисти го както е на нея - отвори леко дросела и с парцала.Ако имаш спрей за дебитомери още по-добре.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т

Мнениеот tigura_ot_kotel » Нед 10 юли 2011 23:07


леко примръдване на стрелката да... гледахме я на диагностика преди да я взема нямаше и нищо ламда сондата даваше различни стойности,но не като на некоректна работа а компенсираше работата на нещо си и майстора каза,че като се сменът свещите и се почисти дросела всичко е шест ама ела при мене аз ще го изчистя после ще те пратя при не знам си кои да я адаптира и нещо не ми харесват тия работи и при първа възможност я карам горе на околовръстното след арена младост да я чистат и гласът може да ми вземат малко повече ама предполагам знаят за какво става на въпрос който е ходил в представителства на дадена марка винаги е чистена и адаптирана без проблеми..


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: 1.8Т

Мнениеот G3 » Нед 10 юли 2011 23:51


Карането в ниски обороти не защитава/намалява риска ни най-малко ремъка от късане.

Ако ти се занимава сваляш капаците и гледаш ремъка ако е мн напукан от вътрешната страна - паркинг/смяна. Оригиналните карат до 150-160 хиляди ;) mhihi
При оглед на моя беше в добро състояние, но това не е гаранция ,че не е за смяна.Прецених че ще ми изкара още 20хил.


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 1.8Т

Мнениеот BLACKSHARK » Пон 11 юли 2011 14:00


Rabbit_TDI написа:
BLACKSHARK написа:-много е важно..има една тръбичка дет отива маслото към турбината..тясна е и ако е слагано некачествено масло или не е сменяно редовно или с времето се запушва...или зимаш нова или се почиства.

Ся ако дадеш линк ,или указания как се извършва чистенето имаш :beer

колегите от ауди форума ми казаха за нея..ходих в unitrade x...и там потвърдиха за
въпросната тръба...и за по сигурно питах едно момче дет само с VW се занимава "ремонтира"
и я почистих само слага се в една купичка или тавичка се накисва с нещо което разтвара масло !!!...линк нямам


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 1.8Т

Мнениеот BLACKSHARK » Пон 11 юли 2011 14:00


Rabbit_TDI написа:
BLACKSHARK написа:може да го почистиш ама е временно решение...

Не знам какво имаш предвид под временно - след 30-40к километра пак ще го изчистиш щото се цапа с маслени пари.Чистенето е за 10-15 мин.Само не откачай дросела от буксата!Изчисти го както е на нея - отвори леко дросела и с парцала.Ако имаш спрей за дебитомери още по-добре.

е аз през въздушният филтър прасках само с един спрей...не съм разглобявал и така


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 1.8Т

Мнениеот BLACKSHARK » Пон 11 юли 2011 14:10


tigura_ot_kotel написа:леко примръдване на стрелката да... гледахме я на диагностика преди да я взема нямаше и нищо ламда ,,,,,,,,,,,адаптирана без проблеми..


така правило номер едно...в официални представителни магазини и сервизи се копуват части...кола за ремонт не се оставя
правило номер 2
ако някой ще прави нещо по колата да си довърша работата до край или да не се захваща..
тези аз ще ти взема пари за чистене...а друг за обучение..да ги нямаме...ще платиш два пъти за едно и също нещо и после ако има проблем всеки ще те праща при другия "майстор"
и ще ти казва че проблема не е от него.
виж както каза колегата ако можеш сам си я почисти или отиди при някой който разбира
1,8Т не е извънземна технология,въпреки че повечето псевдо майстори го гледат като такава.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 юли 2011 14:54


BLACKSHARK написа:
Rabbit_TDI написа:
BLACKSHARK написа:може да го почистиш ама е временно решение...

Не знам какво имаш предвид под временно - след 30-40к километра пак ще го изчистиш щото се цапа с маслени пари.Чистенето е за 10-15 мин.Само не откачай дросела от буксата!Изчисти го както е на нея - отвори леко дросела и с парцала.Ако имаш спрей за дебитомери още по-добре.

е аз през въздушният филтър прасках само с един спрей...не съм разглобявал и така

:shock :lol: Тва твоито не е било чистене ,а опит да си умъртвиш електрониката като фанеш от дебитмоер та стигнеш до температурния датчик след клапата scare .Дросела се чисти на изстинала кола.Той самия се намира на входящия колектор закачен и е след интеркулера.Откачаш меката връзка от кулера.Отвиваш с шестограм болтовете които държат клапата към колектора.Сваляш го като внимаваш да не преебеш гарнитурката между него и колектора и за предпочитане без да вадиш буксата на електрониката.Врътваш клапата с ената ръка и с другата бършеш с парцали-ако има и някои да ти помага в мъките ства супер :) , че иначе е тегаво.Ако имаш спрей за дебитомери слагаш пацал под клапата и пръскане и търкане с парцал.После сглабяш по обратния ред като пак внимаваш с гарнитурката.Понеже колата е изстинала и имаш спрей за дебитомери сваляш дебитомера и темпретурния датчик и чистиш и тях поне профилактиката да е пълна - се пак спрея е 10 лева :lol: .Сглабяш ,чакаш 2-3 часа да се усошат нещата и псоле газиш :024: .В първите 40-50 километра можеш да имаш високи обороти ,ама псоел се стабилизират и сичко спи.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т

Мнениеот tigura_ot_kotel » Пон 11 юли 2011 15:48


до колкото знам високите обороти в началото са защото не се адаптира дросела и после се оправя ако се адаптира тия високи обороти няма да ги има..


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 11 юли 2011 16:08


tigura_ot_kotel написа:до колкото знам високите обороти в началото са защото не се адаптира дросела и после се оправя ако се адаптира тия високи обороти няма да ги има..

Да - така е.Проблема е ,че точно тоя дросел (на АГУ)не иска да се адаптира от компа и нахаква грешка от която колата влиза в сервизен режим.При мен стана така.За това препоръчвам да не се скубе кабела за да не си губи базовите настроики ,а разликата от чистенето ще се самоадаптира много бързо.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т

Мнениеот tigura_ot_kotel » Пон 11 юли 2011 17:55


Ясно мерси за съвета колега тези дни ще я пробвам тази процедура и ще пиша за резултатът мерси още веднъж :beer :beer


BLACKSHARK
Мнения: 101
Регистриран на: Нед 25 апр 2010 1:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 1.8Т

Мнениеот BLACKSHARK » Вто 12 юли 2011 17:44


явно е че нищо не съм изчистил аз...тази процедура мога ли да я направя с корасалин или керосин ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 12 юли 2011 20:21


BLACKSHARK написа:явно е че нищо не съм изчистил аз...тази процедура мога ли да я направя с корасалин или керосин ?

Ми аз така я направих и няма грижи - ама за да ти е спокоина дупшата си вземи един спрей за карбуратори за 10 лева - освен че няма шанс да прецакаш нещо с него става и доста по-лесно.


tigura_ot_kotel
Мнения: 138
Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1.8Т

Мнениеот tigura_ot_kotel » Сря 13 юли 2011 16:38


вече съм с нови ролки и ремъци :banana :banana :banana извадих голям късмет малката ролка беше блокирала и беше рендосала ремъка и за една бройка :bishop има един маркуч които е под смукателния колектор вакум който беше скъсан сменихме го и оборотите заспаха :banana :banana


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1.8Т

Мнениеот StS » Сря 13 юли 2011 16:58


tigura_ot_kotel написа:вече съм с нови ролки и ремъци :banana :banana :banana извадих голям късмет малката ролка беше блокирала и беше рендосала ремъка и за една бройка :bishop има един маркуч които е под смукателния колектор вакум който беше скъсан сменихме го и оборотите заспаха :banana :banana



:shock


Какво е тва нещо предишния собственик да го рендосаш... eusa



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tanas65es и 88 госта