темперетурен датчик
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: темперетурен датчик
Интересно...преди 2 години моя една сутрин държеше 1200-1300 об. и дори загрял не ги сваляше.На таблото си ми отчиташе точно 90гр.,но пак държеше високи обороти и гореше много.Отидох на елкон,закачиха го и показа,темп.на водата 17 градуса
а тя си беше на 90.Сменихме оригиналният син със нов от 60лв.жълт.И оборотите се оправиха и на елкона си показа 90гр.Но интересното беше,че на таблото си отчиташе реално.Иначе датчика е абсолютно същия като вашите 
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: темперетурен датчик
my heart iS iCe написа:Колега basata-user и ти имаш като моя проблем, или датчика или таблото има разминаване, реално тази температура ако е истинска досега да беше духнала гарнитурата!
п.п Тия дни видях Голф-а ти по Сандански, брутален е! Евала!
мерси
-
danushin
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 12:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен/Варна
Re: темперетурен датчик
моята стига като на колегата от сандански. не мисля че това е проблем, защото включвателя пуска перката на 95 градуса.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: темперетурен датчик
Bai Sando написа:Интересно...преди 2 години моя една сутрин държеше 1200-1300 об. и дори загрял не ги сваляше.На таблото си ми отчиташе точно 90гр.,но пак държеше високи обороти и гореше много.Отидох на елкон,закачиха го и показа,темп.на водата 17 градусаа тя си беше на 90.Сменихме оригиналният син със нов от 60лв.жълт.И оборотите се оправиха и на елкона си показа 90гр.Но интересното беше,че на таблото си отчиташе реално.Иначе датчика е абсолютно същия като вашите
моя сега държи високи обороти 1100-1200 май ще го сменям датчика и аз
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: темперетурен датчик
Можеш да пробваш с някой втора употреба(работещ).Само за проба.Ако се оправят оборотите значи е от него.
Може и на таблото да се нормализират.После ако искаш може и да си купиш нов
Може и на таблото да се нормализират.После ако искаш може и да си купиш нов

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: темперетурен датчик
Bai Sando написа:Можеш да пробваш с някой втора употреба(работещ).Само за проба.Ако се оправят оборотите значи е от него.
Може и на таблото да се нормализират.После ако искаш може и да си купиш нов
то така и мисля да направя
- nik_kozarev
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenec
Re: темперетурен датчик
Като сложа старият син си даржи между 80 и 90.И утре ще ходя да сменя жълтият със син и ще пиша какъв е резултата.Но според мен е в датчика.Защото като показва 100 порката несе включва,а тя е на 95градуса.
- ogogin
- Мнения: 397
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
- Автомобил: Vw Golf MKV
- Двигател: BWA
- Местоположение: София
Re: темперетурен датчик
Според мен перката няма нищо общо с този датчик, тя се задейства от друг датчик, който е на радиатора.
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: темперетурен датчик
Здравейте.Голф-3 1.4 АБД 94г.Датчик 47 лв., жълт-БЕРУ-Made in Бразилия.Извънградско 84 или 87гр.-според термостата който съм сложил.На място или бавно в града отива на 110гр.и тогава включва 1 степен на перката-работят и двете степени като ги пробвам с мостче.Пали и гори нормално.Антифриза не ври и не надува маркучите.Тихи обороти 840,от маркучето на разш.казанче тече струйка около3-4мм-не я пръска,а се стича надолу(не знам как е нормално да тече).Термостатите са проверени с мултицет във вряща вода-работят коректно.Датчика е с 4 извода-2 за двигателя и 2 за таблото.Според мен вариантите са три-слаб дебит на водната помпа ,грешно показание на датчика или таблото.Моля за вашите мнения!Благодаря ви предварително!
- nik_kozarev
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenec
Re: темперетурен датчик
Знам че перката е на друг датчик.Мисълта ми е че явно този датчик нее за този двигател.Между другото какво общо има дебита на помпата с температурата.
- TheExorcist
- Мнения: 304
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 11:09
- Автомобил: Golf 3 94
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Re: темперетурен датчик
Предполагам, че дебита на помпата в случая има значение, защото ако не успява да извърти достатъчно вода, която се предполага, че трябва да минава през радиатора, който от своя страна трябва да я охлади....сещаш се какво се получава. Загряване 
- kcars
- Мнения: 245
- Регистриран на: Вто 29 апр 2008 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: темперетурен датчик
Един от определящите фактори за дебита на помпата е турбината.Ако има проблем с турбината /счупени лопатки,превртне около оста и така нататък причини/помпата неможе да изтласка необходимото количество охлаждаща течност вследствие на,което колата вдига градуси.Виждал съм подобна ситуация на Аudi A4.Оказа се,че в студа колата е карана с вода и замръзнала.Когато са запалили двигателя турбината на замръзналата пома е счупила лопатки.В случая става въпрос за грешна информация подавана от датчик или некоректно показание на уреда.
Последна промяна от kcars на Нед 04 сеп 2011 20:42, променено общо 1 път.
- nik_kozarev
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenec
Re: темперетурен датчик
Здравеите вкарах се в егати и филма с тези датчици.Смених жълтия със син на друга марка и изненада стрелката на температурата отиде до краи и лампичката започна да мига.След това взех друг на друга марка същата работа,накрая си сложих старият.Които отчита перфектно и сутринта ако няма проблем при паленето няма и да го пипам.Но интересно намерих съпротивление запоено между две ж-ки които даватсигнал за оборотите.От цялата работа резбрах едно че всяка марка си има определен цвят за определен двигател.
- nik_kozarev
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kostenec
Re: темперетурен датчик
Колеги въпросът е решен смених водната помпа и си карам със старият датчик.Всичко е ОК за сега.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: темперетурен датчик
Колеги, не мога сложа проклетия датчик, колкото и смешно да звучи.
Мисля си, че шипката трябва да минава зад металния пръстен, т.е. да контактува на пластмасата... нали? В момента щипката ми защипва върху метала, но ако се дръпне датчика с ръка, ще излезе.
Къде бъркам?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта
