Г3 гти не пали/ решено - бобина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Чет 16 ное 2006 17:07


Имам една чисто нова. Ако искаш 50 кинта




marioo
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Своге

Мнениеот marioo » Пет 17 ное 2006 23:36


Първо мисля да се обадя на ВАСКОТО за да провери дали не е датчика на ХОЛ или е бобината. Колата е ГОЛФ-3 1.6 АBU моно.Когато неможе да запали чакам 2 или 3 минути и пак въртя на стартер,така 5 или 6 пъти докато запали но върви тромаво,тогава откачвам клемата на акумулатора 3 мин. и колата се оправя.Това го прави през 6 или 7 дни.Предният път когато незапали проверих дали има ток на кабела,който идва от бобината ,но нямаше ток и така пак чакане и въртене на стартер 5 или 6 пъти докато запали.Ходих при двама майстори на диагностика,мериха разни релета но нищо не откриха защото при тях си палеше.Затова следващия път като го направи се обаждам на ВАСКО и право при него без да откачвам акумулатора,само ме притеснява че живея на 40 км от София и как ще я закарам,като неработи добре без да откача акумулатора.Дайте ъкъл какво да правя.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 18 ное 2006 0:08


Резервна бобина в багажника.
Ако е датчик на Хол - опъвате въжето и те дърпат, друг начин няма :(


Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Съб 18 ное 2006 21:01


Ами аз предполагам че ваското 1 няма да може да разбере веднага дали е датчик на хол или е от комутатора , в смисъл че ще трябва да се сменят последователно докато спре да прави проблеми, защото при мене го правиха релето , ама майстора не беше сигурен дали е от него и ми беше казал ако прави проблем пак да ходя и да продължава по верига със смяна на комутатор и след това датчик на хол ако прави пак проблем.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 20 ное 2006 9:35


в събота смених термостата с Wahler от Даскалов. На дълъг път при скорост > 80 температурата е 80 и малко градуса. докато в задръствания става 90, 91-92 макс. Определено сега колато загрява по-бързо но това спадане на температурата при висока скорост ме притеснява... старият държеше 70.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85 и 67 госта