
Без контакт да няма габарити - КАК?
- zlatko83
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 12:56
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: PN
- Местоположение: хисаря
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
колега погледни това има и една снимка с някаква схема която може да ти даде идея
http://face.prodavalnik.com/zapalki-za- ... s-i2890270

Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
Благодаря колеги, изясни ми се картинката, утре-вдругиден ще видя какво съм разбрал



- vr0558at
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 18 юли 2010 18:21
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AJM
- Местоположение: Враца
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
най- лесния вариан колега е като прекаснеш захранващия кабел на ключа с реле а плюс за релето вземеш от захранването за ЦД/касетофон който минава през ключа тогава след изваждането на ключа ти изгасват и фаровете
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
Безплатния вариант, е да срежеш постоянния "+" на ключа и с останалото парче кабел към буксата да направиш мост в най дебелия кабел ("+" само при контакт).
После копчето постоянно на къси и готово.
После копчето постоянно на къси и готово.

- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
Виж, ако следя правилно мисълта ти, искаш устройство като на по-новите немски машини - палиш - свети, гасиш - не свети, без да си играеш с ключа за фаровете. Един приятел за 30 лв си сложи устройство, което директно замества ключа за фаровете - дава н аконтакт и свети, гаси - не свети и не се занимава да пуска и спира фарове.
Единственият недостатък според мен, е че ако ти е по-слаб акумулаторът ще пали по-трудно, заради захранването на всички тея ламБи
Единственият недостатък според мен, е че ако ти е по-слаб акумулаторът ще пали по-трудно, заради захранването на всички тея ламБи

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Вто 24 яну 2012 15:37
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CDAA 2011
- Местоположение: София
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
Dushan написа:Безплатния вариант, е да срежеш постоянния "+" на ключа и с останалото парче кабел към буксата да направиш мост в най дебелия кабел ("+" само при контакт).
После копчето постоянно на къси и готово.
За да не слагаш мост и за да може да превключваш лесно на "DRL" и на нормална работа става с едно реле и едно це-ка ключе: прекъсвате постоянния плюс за габаритите към ключа за фарове и между точки А и В свързвате контакта на реле (поне 5А). С це-ка ключето управляваш релето или с ACC ("DRL" при включен ключ на къси) или с постоянен + (нормална работа).
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
Ммм...сложнотия...ще си купя Фиат
,и не само заради фаровете
ЖивотЪт стана скучен..караш,караш..край няма..купе свърши-мотор не!


-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Без контакт да няма габарити - КАК?
mania написа:Виж, ако следя правилно мисълта ти, искаш устройство като на по-новите немски машини - палиш - свети, гасиш - не свети, без да си играеш с ключа за фаровете. Един приятел за 30 лв си сложи устройство, което директно замества ключа за фаровете - дава н аконтакт и свети, гаси - не свети и не се занимава да пуска и спира фарове.
Единственият недостатък според мен, е че ако ти е по-слаб акумулаторът ще пали по-трудно, заради захранването на всички тея ламБи
Ако има проблеми, врътваш копчето на 0, палиш, пускаш къси и си ти приятелю. Няма нужда от пари, релета,кабели и без това кабелите станаха много. То не са аларми, то не са усилватели.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта