1.8 ABS прекъсва и гасне при студен мотор
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
Тази същата за която питаш в другата си тема.На която ти е отговорил Ваското 1.
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
http://vwts.ru/forum/48283.html-тук е описано и снимано най-подробно всичко,което те интересува за този датчик!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
balamata написа:Винаги след махане на клема от акумулатора,след това колата се пали на бензин,ако има и газ,разбира се.Кара се на бензин поне 5-6 км да речем или на място работи няколко минути.Това никога ли не сте го чували.Така,по този начин се обучава компютъра и си прави програма.Иначе ако се запали веднага на газ,то той не би подавал коректно сигнали към ТПС-а,стъпковия мотор и т.н.Сега изясни ли ви се вече за какво иде реч!
Не бих си заложил заплатата,че точно това се случва...прави си то програма..таратанци,даже "програмира" дали жена ми го кара-а не аз...

Иначе е вярно,за този модел,че временното отпадане на захранването "reset"-ва тъй-нареченият "сервизен режим",поне докато грешката от някой сензор не надмине ПРЕДВАРИТЕЛНО зададена от производителя стойност във времето.
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
balamata написа:Винаги след махане на клема от акумулатора,след това колата се пали на бензин,ако има и газ,разбира се.Кара се на бензин поне 5-6 км да речем или на място работи няколко минути.Това никога ли не сте го чували.Така,по този начин се обучава компютъра и си прави програма.Иначе ако се запали веднага на газ,то той не би подавал коректно сигнали към ТПС-а,стъпковия мотор и т.н.Сега изясни ли ви се вече за какво иде реч!
приятелю,има обучение на дроселова клапа ,а не на компютър(ЕБУ)! по- голяма глупост не бях чувал!има понятие синхронизиране което не важи тук!колко ЕБУ -та си виждал?а програматори,обемна диаграма адаптиране и т.н.?не така!
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
rudoni написа:balamata написа:Винаги след махане на клема от акумулатора,след това колата се пали на бензин,ако има и газ,разбира се.Кара се на бензин поне 5-6 км да речем или на място работи няколко минути.Това никога ли не сте го чували.Така,по този начин се обучава компютъра и си прави програма.Иначе ако се запали веднага на газ,то той не би подавал коректно сигнали към ТПС-а,стъпковия мотор и т.н.Сега изясни ли ви се вече за какво иде реч!
приятелю,има обучение на дроселова клапа ,а не на компютър(ЕБУ)! по- голяма глупост не бях чувал!има понятие синхронизиране което не важи тук!колко ЕБУ -та си виждал?а програматори,обемна диаграма адаптиране и т.н.?не така!
Добре,приятелю!Да кажем,че ти си прав.Извинявам се,че спорим в темата на колегата.В спора все пак се ражда истината!Случвало ми се е след като сложих газовата,да ми прави магарии на бензин.Например не иска да се изфорсира на място,забива муцуната и след като махна плюса на акумулатора за минута-две и след това не мога да си позная колата.А кажи какво се променя тогава?И винаги си спазвам това правило с палене и каране задължително на бензин след това.А иначе аз се занимавам с електроника,но по самолетни апаратури.Ти се сещай какво работя.Не че има общо с колите.Както и да е,бъди жив и здрав!

-
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 13:54
- Автомобил: VW GOLF 3 GT
- Двигател: 1.6 AEK
- Местоположение: Пловдив
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
Колега и аз имах подобен проблем но на двигател 1.6 АЕК
като я запалех и я форсира прекъсваше, тресеше се
смених свещите и се оправи проблема
като я запалех и я форсира прекъсваше, тресеше се
смених свещите и се оправи проблема
- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
balamata написа:rudoni написа:balamata написа:Винаги след махане на клема от акумулатора,след това колата се пали на бензин,ако има и газ,разбира се.Кара се на бензин поне 5-6 км да речем или на място работи няколко минути.Това никога ли не сте го чували.Така,по този начин се обучава компютъра и си прави програма.Иначе ако се запали веднага на газ,то той не би подавал коректно сигнали към ТПС-а,стъпковия мотор и т.н.Сега изясни ли ви се вече за какво иде реч!
приятелю,има обучение на дроселова клапа ,а не на компютър(ЕБУ)! по- голяма глупост не бях чувал!има понятие синхронизиране което не важи тук!колко ЕБУ -та си виждал?а програматори,обемна диаграма адаптиране и т.н.?не така!
Добре,приятелю!Да кажем,че ти си прав.Извинявам се,че спорим в темата на колегата.В спора все пак се ражда истината!Случвало ми се е след като сложих газовата,да ми прави магарии на бензин.Например не иска да се изфорсира на място,забива муцуната и след като махна плюса на акумулатора за минута-две и след това не мога да си позная колата.А кажи какво се променя тогава?И винаги си спазвам това правило с палене и каране задължително на бензин след това.А иначе аз се занимавам с електроника,но по самолетни апаратури.Ти се сещай какво работя.Не че има общо с колите.Както и да е,бъди жив и здрав!Дано колегата Мартин 072 е видял в руския сайт това,което го интересува.Иначе имам съвипускник от Костенец,който се занимава с коли и то най-вече по електро.Ако иска да го посети.
Кои е съвипускникът ти?!
- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
Казва се Пламен Колибаров.В момента служи в София.Надявам се,че и в Костенец си стои.Надявам се,че си чувал за него.Все пак не сте голям град и поне по фамилия сигурно ти говори нещо.
- martin_072
- Мнения: 301
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 17:42
- Автомобил: Seat Ibiza GLXI Audi A4
- Двигател: 1.8 ABS 1.8t
- Местоположение: Kostenec
- Контакти:
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
balamata написа:Казва се Пламен Колибаров.В момента служи в София.Надявам се,че и в Костенец си стои.Надявам се,че си чувал за него.Все пак не сте голям град и поне по фамилия сигурно ти говори нещо.
Викат му белия,знам го даже ми е комшия на съседна улица е..
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
пак бивши военни май!
пак руски ?!голяма школа!
а за обучението -твърдя ! обучава се клапа ,обороти ,отвореност ,затвореност ,и т.н. наречено АДАПТИРАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ,но не и на ЕБУ! той е програмиран предварително !
изключвам промените наручени "чип тунинг"!


а за обучението -твърдя ! обучава се клапа ,обороти ,отвореност ,затвореност ,и т.н. наречено АДАПТИРАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ,но не и на ЕБУ! той е програмиран предварително !
изключвам промените наручени "чип тунинг"!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
Абе колеги какво е това обучение на 1.8 ABS????Аз моя 7 г(а италианците 11 г преди мен) без обучение го карам... и все на газ...Как се обучава да свърша и аз тая работа,че моят тъй и ще си изгние неграмотен???? 

- balamata
- Мнения: 507
- Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
- Автомобил: Renault Laguna
- Двигател: F3P720
- Местоположение: Плевен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
rudoni написа:пак бивши военни май!пак руски ?!голяма школа!
![]()
а за обучението -твърдя ! обучава се клапа ,обороти ,отвореност ,затвореност ,и т.н. наречено АДАПТИРАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ,но не и на ЕБУ! той е програмиран предварително !
изключвам промените наручени "чип тунинг"!
Човече,както вече споменах,признавам,че ти си прав!Не е нужно да търпя подигравки относно професията ми!Повярвай ми,че тя е доста отговорна,защото от моята работа зависят човешки животи на летците,които летят с тези самолети!С моя подпис гарантирам,че съм си свършил работата по моята специалност и,че апаратурите за които отговарям са изправни!И не е нужно да съдиш,коя школа е по-добра.Всяка школа си има своите плюсове и минуси!Съжалявам за спама,но не се сдържах!Бъди жив и здрав!
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
По отношение на моно-инжекциона на мотор ABS,единствената настройка е тази на луфта към "switch'-a който показва на контролера за прибран чоп на стъпковия мотор.Хлабината е по спомен 0,5мм.Оттук-натам дросела се мести само от десният крак и евентуално ако паднат оборотите-се намешва и системата за поддържане на П.Х.-т.е.оная "пишка' пак се надървя...
Не се заяждайте на професии и образования...то имаме и доХтори тук,даващи доста обосновани технически съвети!А аз познавам инДЖЕнери дето мерят лагери с шуПлер....Всичко си опира до натурата на даден човек.И що да отричаме "руското",не съм политически ограничен и признавам както грешки,така и някои невероятни постижения.Не забравяйте,че за 4 години!!! руската техника е постигнала невероятен успех ...е това е станало при "форсмажорно" обстоятелство,ама в сравнение с някои наши технически "мисли"...направо си е ...Еле пък техниката дето "фърчи"...
Не се заяждайте на професии и образования...то имаме и доХтори тук,даващи доста обосновани технически съвети!А аз познавам инДЖЕнери дето мерят лагери с шуПлер....Всичко си опира до натурата на даден човек.И що да отричаме "руското",не съм политически ограничен и признавам както грешки,така и някои невероятни постижения.Не забравяйте,че за 4 години!!! руската техника е постигнала невероятен успех ...е това е станало при "форсмажорно" обстоятелство,ама в сравнение с някои наши технически "мисли"...направо си е ...Еле пък техниката дето "фърчи"...
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
balamata написа:rudoni написа:пак бивши военни май!пак руски ?!голяма школа!
![]()
а за обучението -твърдя ! обучава се клапа ,обороти ,отвореност ,затвореност ,и т.н. наречено АДАПТИРАНЕ НА СИСТЕМИТЕ ,но не и на ЕБУ! той е програмиран предварително !
изключвам промените наручени "чип тунинг"!
Човече,както вече споменах,признавам,че ти си прав!Не е нужно да търпя подигравки относно професията ми!Повярвай ми,че тя е доста отговорна,защото от моята работа зависят човешки животи на летците,които летят с тези самолети!С моя подпис гарантирам,че съм си свършил работата по моята специалност и,че апаратурите за които отговарям са изправни!И не е нужно да съдиш,коя школа е по-добра.Всяка школа си има своите плюсове и минуси!Съжалявам за спама,но не се сдържах!Бъди жив и здрав!
накратко - и аз съм от тази школа и се гордея!поздрави колега!

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Прекъсва и гасне при студен мотор 1.8 ABS
Оправихтели колата 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта