"Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
по мое мнение би трябвало да пищи, но някой, който знае със сигурност, да каже
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 445
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
dushanov написа:Едит: да не отварям нова тема: след като започна да ми мига лампата за водата не трябваше ли и зумера да се задейства!? Както примерно при мигане на лампичката на маслото нали пиши и зумера (на мен не ми се е случвало)?
Здрасти Колега,
За много години!
Ако лампата за водата само е премигала в движение - проблема можеби е в нивото на антифриза в казанчето или в сами датчик който е там.
Може да го свалиш и да го почистиш и найвече буксата му.
Поздрави!
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
Golf 3 Yahting GT, лампата мигаше и температурата се беше забила в крайно дясно положение! Чудех се дали и зумера трябва да изписка! Отделно нищо и нямаше на колата! Просто лъжлива инфо!
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
Зумер няма за температурата, а отностно маслото имаш 2 датчика, един за високо налягане(намира се над масления филтър на самия блок) и един за ниско налягане (на главата) или обратното беше
. зумера се включва при подаден сигнал от този за високото налягане при наличие на ниско такова, а лампата от другия. Проблема с пищенето аз го реших с подмяната на датчика за високо налягане с такъв за по ниско.
Това беше малко извън темата
А относно темата при мен светваше лампата когато намалее нивото на антифриза(защото губеше от тройниците за изпарителя), но при теб вероятно е от температурния датчик на тройника на главата. Не е скъп. моят съвет е да го смениш.

Това беше малко извън темата

А относно темата при мен светваше лампата когато намалее нивото на антифриза(защото губеше от тройниците за изпарителя), но при теб вероятно е от температурния датчик на тройника на главата. Не е скъп. моят съвет е да го смениш.

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
Малко развитие ако може да се нарече такова. Нека тези, които четат този пост да прочетат 1-я ми! Вчера погледнах нивото на антифриза: 2 пръста под минимума! Когото стана фал-а валеше дъжд и колата беше топла: антифриз си имаше и двигателя беше мокър от дъжда. Обаче вчера като установих липсата на антифриза забелязох, че десния отсек на двигателя и всичко е покрито с пръски! Не мога да определя дали е от вода или антифриз, защото е изсъхнало. Снощи долях антифриз червен G12 (колата ми е с такъв) покарах я 20 км градско, парно си има нормално, перката се включва нормално... днес ще видя как е и ще пиша!
- Ickoov
- Мнения: 216
- Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
- Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
- Двигател: EJ20 2001
- Местоположение: Шумен
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
В такъв случай си провери гуменото уплътнение на капачката на разширителя. понякога приразвиване и завиване съответно след това се измества и не може да задържи налягането и започва да пръска.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
Таралежа провери за течове 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
vaiper 1 не мисля, че АЕК има таралеж! Хм... още не съм измислил причина. Колкото и да я дъвчем тази тема явно само за майстор плаче, ама и след него той каза: карай нищо и няма! 

- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
Таралежа пичага е това с пластмасовите траби кадето стои термостата в него през него минават мн пластмасови траби и затова му се казва таралеж
казах огледаи го за теч профилактично и щом сати казали да караш караи 


- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
АЕК няма таралеж! От както долях антифриз, нямам проблеми. Минах 400км извъндрадско и още толкова градско. Нивото си стои до там докъдето долях! Странно е къде отидоха тези 300-400мл. Ще чакам и гледам... 

- vnkostadinov
- Мнения: 258
- Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Пазарджик
Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК
dushanov написа:АЕК няма таралеж! От както долях антифриз, нямам проблеми. Минах 400км извъндрадско и още толкова градско. Нивото си стои до там докъдето долях! Странно е къде отидоха тези 300-400мл. Ще чакам и гледам...
в такъв случай си проверявай маслото дори и сутрин и вечер други ден да няма по-голями главоблъсканици


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта