"Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vnkostadinov
Мнения: 258
Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пазарджик

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот vnkostadinov » Пон 02 яну 2012 18:50


по мое мнение би трябвало да пищи, но някой, който знае със сигурност, да каже




Потребителски аватар
Golf 3 Yahting GT
Мнения: 445
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
Местоположение: Пловдив

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот Golf 3 Yahting GT » Пон 02 яну 2012 19:07


dushanov написа:Едит: да не отварям нова тема: след като започна да ми мига лампата за водата не трябваше ли и зумера да се задейства!? Както примерно при мигане на лампичката на маслото нали пиши и зумера (на мен не ми се е случвало)?


Здрасти Колега,
За много години!

Ако лампата за водата само е премигала в движение - проблема можеби е в нивото на антифриза в казанчето или в сами датчик който е там.
Може да го свалиш и да го почистиш и найвече буксата му.

Поздрави!


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот dushanov » Пон 02 яну 2012 19:41


Golf 3 Yahting GT, лампата мигаше и температурата се беше забила в крайно дясно положение! Чудех се дали и зумера трябва да изписка! Отделно нищо и нямаше на колата! Просто лъжлива инфо!


Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот Ickoov » Пет 06 яну 2012 14:33


Зумер няма за температурата, а отностно маслото имаш 2 датчика, един за високо налягане(намира се над масления филтър на самия блок) и един за ниско налягане (на главата) или обратното беше :oops: . зумера се включва при подаден сигнал от този за високото налягане при наличие на ниско такова, а лампата от другия. Проблема с пищенето аз го реших с подмяната на датчика за високо налягане с такъв за по ниско.
Това беше малко извън темата :respect
А относно темата при мен светваше лампата когато намалее нивото на антифриза(защото губеше от тройниците за изпарителя), но при теб вероятно е от температурния датчик на тройника на главата. Не е скъп. моят съвет е да го смениш. :да:


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот dushanov » Пет 06 яну 2012 14:41


Малко развитие ако може да се нарече такова. Нека тези, които четат този пост да прочетат 1-я ми! Вчера погледнах нивото на антифриза: 2 пръста под минимума! Когото стана фал-а валеше дъжд и колата беше топла: антифриз си имаше и двигателя беше мокър от дъжда. Обаче вчера като установих липсата на антифриза забелязох, че десния отсек на двигателя и всичко е покрито с пръски! Не мога да определя дали е от вода или антифриз, защото е изсъхнало. Снощи долях антифриз червен G12 (колата ми е с такъв) покарах я 20 км градско, парно си има нормално, перката се включва нормално... днес ще видя как е и ще пиша!


Потребителски аватар
Ickoov
Мнения: 216
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 15:01
Автомобил: SUBARU Impreza 2.0 GX
Двигател: EJ20 2001
Местоположение: Шумен

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот Ickoov » Пет 06 яну 2012 16:38


В такъв случай си провери гуменото уплътнение на капачката на разширителя. понякога приразвиване и завиване съответно след това се измества и не може да задържи налягането и започва да пръска.


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот vaiper 1 » Пет 06 яну 2012 16:42


Таралежа провери за течове :D


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот dushanov » Пет 06 яну 2012 19:55


vaiper 1 не мисля, че АЕК има таралеж! Хм... още не съм измислил причина. Колкото и да я дъвчем тази тема явно само за майстор плаче, ама и след него той каза: карай нищо и няма! :012:


Потребителски аватар
vaiper 1
Неграмотен
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
Автомобил: Pasat
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот vaiper 1 » Съб 07 яну 2012 10:53


Таралежа пичага е това с пластмасовите траби кадето стои термостата в него през него минават мн пластмасови траби и затова му се казва таралеж :D казах огледаи го за теч профилактично и щом сати казали да караш караи :beer


Потребителски аватар
dushanov
Мнения: 855
Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
Автомобил: Seat Toledo 2
Двигател: AGN
Местоположение: Стара Загора

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот dushanov » Пон 16 яну 2012 13:12


АЕК няма таралеж! От както долях антифриз, нямам проблеми. Минах 400км извъндрадско и още толкова градско. Нивото си стои до там докъдето долях! Странно е къде отидоха тези 300-400мл. Ще чакам и гледам... :beer


Потребителски аватар
vnkostadinov
Мнения: 258
Регистриран на: Чет 14 юли 2011 14:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пазарджик

Re: "Топлинен" проблем с Голф 3 АЕК

Мнениеот vnkostadinov » Пон 16 яну 2012 15:05


dushanov написа:АЕК няма таралеж! От както долях антифриз, нямам проблеми. Минах 400км извъндрадско и още толкова градско. Нивото си стои до там докъдето долях! Странно е къде отидоха тези 300-400мл. Ще чакам и гледам... :beer

в такъв случай си проверявай маслото дори и сутрин и вечер други ден да няма по-голями главоблъсканици :)
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта