Golf 4 1.4 16v 75hp

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 22 ное 2006 15:43


Кое му е по евтинито ..... ???? двата ангренажа ....или веригата вътре в главата ....... при 120+ ти гарантирам че харчи повече от 1.8 турбо ;)




Dimitar_vr
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimitar_vr » Сря 22 ное 2006 17:19


еми за въпросните два ангренажа + всики ролки и смяна са 200лв а за тая верига нямам представа/а и едва ли е консуматив/. Е за 120+ незнам ама със 100-110 харчи макс 6-6.5 а и със сигурност има по малко проблеми от GTI-то. Но всичко зависи и най-вече от състоянието!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 22 ное 2006 17:44


Няма повече проблеми от GTI бъди сигурен ..... има същите проблеми че даже и повече..... болежките на Г4,Бора, Пасат Б5 не са в моторите, а в електиките ..... мотора 1.4 16в не е лош, но купето на Г4 му е прекалено тежко затова тази комбинация е кофти... еле пък за спортни изпълнения....за поло е идеален ама там пък всичко е толкова наблъскано под капака че сервизирането му е ужас ........ откача се половината мотор от някой от тампоните ... изискват се специализирани инструменти за правилното стопиране и зацепване на зъбчатите колела на ремъка и т.н ...... абе не си е работа .....сега ясно ми е че си е твоята кола и си я защитаваш ...но не е от най сполучливите Г4, дава доста проблеми... еле пък ако е от Италия... :) и все пак всичко е до късмет.... и да уцелиш здравата бройка което се надявам да си направил :drunk


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 22 ное 2006 19:12


Dimitar_vr написа:еми за въпросните два ангренажа + всики ролки и смяна са 200лв а за тая верига нямам представа/а и едва ли е консуматив/. Е за 120+ незнам ама със 100-110 харчи макс 6-6.5 а и със сигурност има по малко проблеми от GTI-то. Но всичко зависи и най-вече от състоянието!
Именно извънградско си харчат малолитражките повече от другите защото се мъчат повечко хеле ако сте 5 човека и багаж направо си гори като луда.Предимството и икономичността му е в градски условия като си караш нормално,в това спор няма :wink: А със 100-110км/ч моята повече от 6/100 не качва а е 2.0 16V и ако се засечем например със 160-170км/ч ти гарантирам че моят разход ще е по малък от твоя колкото и да не ти се вярва :wink:


Dimitar_vr
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 окт 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dimitar_vr » Чет 23 ное 2006 10:07


Със сигурност това не е най-добрия мотор и определено не е за спортисти, ама пък не е и утайка.... за колегата с GTI-то 16v незнам и аз имах ама 115-ка и само по енерция ми харчеше 6 /а при постоянна скорост над 150+ до морето си точно с един резервоар до 0/ :D а и проблема на GTI-то на Г4 /което наистина за мен е много добър двигател/ че човек не си купува кола 150к. с мисълта да кара икономично.... докато с 75кс. знаеш че невърви и караш по-спокойно... Абе със сигурност който и двигател да избереш не са ли се грижили за него ще имаш проблеми.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 23 ное 2006 14:07


Dimitar_vr написа:Със сигурност това не е най-добрия мотор и определено не е за спортисти, ама пък не е и утайка.... за колегата с GTI-то 16v незнам и аз имах ама 115-ка и само по енерция ми харчеше 6 /а при постоянна скорост над 150+ до морето си точно с един резервоар до 0/ :D а и проблема на GTI-то на Г4 /което наистина за мен е много добър двигател/ че човек не си купува кола 150к. с мисълта да кара икономично.... докато с 75кс. знаеш че невърви и караш по-спокойно... Абе със сигурност който и двигател да избереш не са ли се грижили за него ще имаш проблеми.
Колега наистина си ужасно прав,наистина начина на каране зависи от колата която караш.Аз също карам служебна която е ужасен мъртвец и наистина не си правя труда да я натискам защото няма смисъл :lol: Ама като се кача на моята и като знам какъв кев си е да си я жегнеш до кам 7000-7200об/мин направо си е изкушение.А за разхода защо да те лъжа,ако искаш пусни тема за притежателите на АБФи и питай колко гори със 100км/ч и ще се увериш сам.А за 2.0 115кс. предната ми беше такава и ми гореше повечко извън градско и аз не знам защо :wink:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 24 ное 2006 1:49


HoB написа:
kris11 написа:Трябва да върви колкото 1,6 75к.с ., само малко по-тромава при ускоряване.


Не си прав, разликата е 1 секунда в полза на 1.4

Говоря за 1,6 АЕЕ - мултипойнт с 4 пръскалки и пластмасови колектори. Не може 1,4 на Голф 4 с по-тежко купе от 3 ката да ускорява по-бързо 3ка 1,6 АЕЕ.

А че са спънати мотори спор няма И 3 ка и 4 ка са тежки купета.


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Нед 21 яну 2007 4:04


kris11 написа:
HoB написа:
kris11 написа:Трябва да върви колкото 1,6 75к.с ., само малко по-тромава при ускоряване.


Не си прав, разликата е 1 секунда в полза на 1.4

Говоря за 1,6 АЕЕ - мултипойнт с 4 пръскалки и пластмасови колектори. Не може 1,4 на Голф 4 с по-тежко купе от 3 ката да ускорява по-бързо 3ка 1,6 АЕЕ.

А че са спънати мотори спор няма И 3 ка и 4 ка са тежки купета.

имай предвид че Г4 1,4 75кс са 16V,а Г3 1,6 75кс не е винтилиран.......помисли сега дали не може четворката да върви повече???


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 21 яну 2007 16:49


kokovas написа:имай предвид че Г4 1,4 75кс са 16V,а Г3 1,6 75кс не е винтилиран.......помисли сега дали не може четворката да върви повече???

Да ама и килцата и са повече. Има доста повече натруфии.


ionko
Мнения: 159
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 7:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Димитровград

Мнениеот ionko » Нед 21 яну 2007 18:06


За мен истината в ГОЛФ 4 е 1,8 даже и 1,6 мен ако питате е слабичък незнам вие какво мислите


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Пон 22 яну 2007 0:29


kris11 написа:
kokovas написа:имай предвид че Г4 1,4 75кс са 16V,а Г3 1,6 75кс не е винтилиран.......помисли сега дали не може четворката да върви повече???

Да ама и килцата и са повече. Има доста повече натруфии.

е,по тежичък е ,но и повече гориво влиза при настъпване...до сега карах голф 2-ойка 1,6 75 кс и онзи ден ходих да пробвам една 4-ворка 1,4..еми повече вървеше от моя,а и в скорост също...преди това съм пробвал и 3-ойка 1,6 и вървеше колкото двойката ми...не знам де,може би това да е и защото Г4 е по нова и се предполага да е на по малко километри...въпреки че ако трябва да бъда честен по каталог в carexpert.ru от 0 до 100 го дават 0,7 сек.в полза на 1,6

Последна промяна от kokovas на Пон 22 яну 2007 1:06, променено общо 1 път.


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Пон 22 яну 2007 1:04


ionko написа:За мен истината в ГОЛФ 4 е 1,8 даже и 1,6 мен ако питате е слабичък незнам вие какво мислите

е ти ако досега си карал bmw 325 192кс то и 2.0 ще ти се стори слабичък дори и да е 150 коня.....аз говоря от гледна точка на икономичност и нормално градско каране...не става въпрос да се състезавам...за това казвам че колата според мен си върви добре


kokovas
Мнения: 245
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kokovas » Пон 22 яну 2007 2:09


HoB написа:
kris11 написа:Трябва да върви колкото 1,6 75к.с ., само малко по-тромава при ускоряване.


Не си прав, разликата е 1 секунда в полза на 1.4

гледах в carexpert.ru и в автокаталога там го дават 0,7 сек. в полза на 1.6(от 0 до 100).....дали каталога там е верен???


Потребителски аватар
doko
Мнения: 487
Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир
Контакти:

Мнениеот doko » Вто 23 яну 2007 1:19


http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
Тук дават 1 секунда в полза на 1.4


Потребителски аватар
luboveliki
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот luboveliki » Вто 23 яну 2007 9:26


слабичък е 1.4!ама е направен за икономия(в града само).има го и момента че като ти е слаб двигатела не се силиш много,караш по спокоино и не изпреварваш рисковано.ако си креташ от точка А до Б става.аз лично си карам повече в града и малкия мотор и кола предпочитам.пък и данъка,консумативите,абе щом ги правят от VW значи стават малките двигатели(инж. ги проектират,правят и тестват)невярвам ние повече да раазбираме от VW.затова има гама от двигатели и екстри за всеки модел на фирмата. :D :D :D :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта