



Golf 4 1.4 16v 75hp
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма повече проблеми от GTI бъди сигурен ..... има същите проблеми че даже и повече..... болежките на Г4,Бора, Пасат Б5 не са в моторите, а в електиките ..... мотора 1.4 16в не е лош, но купето на Г4 му е прекалено тежко затова тази комбинация е кофти... еле пък за спортни изпълнения....за поло е идеален ама там пък всичко е толкова наблъскано под капака че сервизирането му е ужас ........ откача се половината мотор от някой от тампоните ... изискват се специализирани инструменти за правилното стопиране и зацепване на зъбчатите колела на ремъка и т.н ...... абе не си е работа .....сега ясно ми е че си е твоята кола и си я защитаваш ...но не е от най сполучливите Г4, дава доста проблеми... еле пък ако е от Италия...
и все пак всичко е до късмет.... и да уцелиш здравата бройка което се надявам да си направил 


- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Именно извънградско си харчат малолитражките повече от другите защото се мъчат повечко хеле ако сте 5 човека и багаж направо си гори като луда.Предимството и икономичността му е в градски условия като си караш нормално,в това спор нямаDimitar_vr написа:еми за въпросните два ангренажа + всики ролки и смяна са 200лв а за тая верига нямам представа/а и едва ли е консуматив/. Е за 120+ незнам ама със 100-110 харчи макс 6-6.5 а и със сигурност има по малко проблеми от GTI-то. Но всичко зависи и най-вече от състоянието!


-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Вто 24 окт 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Със сигурност това не е най-добрия мотор и определено не е за спортисти, ама пък не е и утайка.... за колегата с GTI-то 16v незнам и аз имах ама 115-ка и само по енерция ми харчеше 6 /а при постоянна скорост над 150+ до морето си точно с един резервоар до 0/
а и проблема на GTI-то на Г4 /което наистина за мен е много добър двигател/ че човек не си купува кола 150к. с мисълта да кара икономично.... докато с 75кс. знаеш че невърви и караш по-спокойно... Абе със сигурност който и двигател да избереш не са ли се грижили за него ще имаш проблеми.

- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега наистина си ужасно прав,наистина начина на каране зависи от колата която караш.Аз също карам служебна която е ужасен мъртвец и наистина не си правя труда да я натискам защото няма смисълDimitar_vr написа:Със сигурност това не е най-добрия мотор и определено не е за спортисти, ама пък не е и утайка.... за колегата с GTI-то 16v незнам и аз имах ама 115-ка и само по енерция ми харчеше 6 /а при постоянна скорост над 150+ до морето си точно с един резервоар до 0/а и проблема на GTI-то на Г4 /което наистина за мен е много добър двигател/ че човек не си купува кола 150к. с мисълта да кара икономично.... докато с 75кс. знаеш че невърви и караш по-спокойно... Абе със сигурност който и двигател да избереш не са ли се грижили за него ще имаш проблеми.


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
HoB написа:kris11 написа:Трябва да върви колкото 1,6 75к.с ., само малко по-тромава при ускоряване.
Не си прав, разликата е 1 секунда в полза на 1.4
Говоря за 1,6 АЕЕ - мултипойнт с 4 пръскалки и пластмасови колектори. Не може 1,4 на Голф 4 с по-тежко купе от 3 ката да ускорява по-бързо 3ка 1,6 АЕЕ.
А че са спънати мотори спор няма И 3 ка и 4 ка са тежки купета.
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:HoB написа:kris11 написа:Трябва да върви колкото 1,6 75к.с ., само малко по-тромава при ускоряване.
Не си прав, разликата е 1 секунда в полза на 1.4
Говоря за 1,6 АЕЕ - мултипойнт с 4 пръскалки и пластмасови колектори. Не може 1,4 на Голф 4 с по-тежко купе от 3 ката да ускорява по-бързо 3ка 1,6 АЕЕ.
А че са спънати мотори спор няма И 3 ка и 4 ка са тежки купета.
имай предвид че Г4 1,4 75кс са 16V,а Г3 1,6 75кс не е винтилиран.......помисли сега дали не може четворката да върви повече???
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:kokovas написа:имай предвид че Г4 1,4 75кс са 16V,а Г3 1,6 75кс не е винтилиран.......помисли сега дали не може четворката да върви повече???
Да ама и килцата и са повече. Има доста повече натруфии.
е,по тежичък е ,но и повече гориво влиза при настъпване...до сега карах голф 2-ойка 1,6 75 кс и онзи ден ходих да пробвам една 4-ворка 1,4..еми повече вървеше от моя,а и в скорост също...преди това съм пробвал и 3-ойка 1,6 и вървеше колкото двойката ми...не знам де,може би това да е и защото Г4 е по нова и се предполага да е на по малко километри...въпреки че ако трябва да бъда честен по каталог в carexpert.ru от 0 до 100 го дават 0,7 сек.в полза на 1,6
Последна промяна от kokovas на Пон 22 яну 2007 1:06, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ionko написа:За мен истината в ГОЛФ 4 е 1,8 даже и 1,6 мен ако питате е слабичък незнам вие какво мислите
е ти ако досега си карал bmw 325 192кс то и 2.0 ще ти се стори слабичък дори и да е 150 коня.....аз говоря от гледна точка на икономичност и нормално градско каране...не става въпрос да се състезавам...за това казвам че колата според мен си върви добре
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/volkswagen/golf/
Тук дават 1 секунда в полза на 1.4
Тук дават 1 секунда в полза на 1.4
- luboveliki
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
слабичък е 1.4!ама е направен за икономия(в града само).има го и момента че като ти е слаб двигатела не се силиш много,караш по спокоино и не изпреварваш рисковано.ако си креташ от точка А до Б става.аз лично си карам повече в града и малкия мотор и кола предпочитам.пък и данъка,консумативите,абе щом ги правят от VW значи стават малките двигатели(инж. ги проектират,правят и тестват)невярвам ние повече да раазбираме от VW.затова има гама от двигатели и екстри за всеки модел на фирмата.





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: S.Stefanov и 76 госта