Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
Релето го имаш на донора. Ще го намериш кое е.Кабела до помпата е един,другото е маса.
- Cern Swiss
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
Ако годините са верни, трябва да се пренарежда инсталация (което не е трудно, но е много четене и заигравка с буксите и едната се съсипва - излишната):peshoxx написа: РП-то е 1989г.,а ЕЗ-то е 1988г.
до 1989 - http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
след 1989 - http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
Не е толко заигравка.Има да върже 4-5 кабела. Кл.30(+ от батерията), Кл.15 (+ след "контакт"),Маса,кабел до помпата,кабел за обротомер (ако има).
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
Кабел за оборотомер защо? Бях слагал на предишната табло с оборотомер,тя си нямаше,сглобих го от две различни коли и си тръгна без проблем.На сегашната,с карбуратора си имаше,но не отчиташе километрите и сложих от другия голф правения и си тръгна.Не би ли трябвало да е едно и също,буксите на таблото са също 2 и на двата.
- stefan4o
- Мнения: 19350
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
Оборотомерът е последното, което ще ти даде зор. Дори на моята Джета 1.3ЦЛ си има заводски кабел. Сложих таблото и си проработи оборотомерът.
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.
peshoxx написа:Кабел за оборотомер защо?
Защото ползва моторната инсталация от друга кола, стария комутатор вече не играе роля.Кабелите няма какво да им се чудиш, те са най-лесната и приятна работа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта
