Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот vasko__2 » Нед 19 фев 2012 0:17


Релето го имаш на донора. Ще го намериш кое е.Кабела до помпата е един,другото е маса.




Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот peshoxx » Нед 19 фев 2012 2:14


:да: :beer


Потребителски аватар
Cern Swiss
Мнения: 397
Регистриран на: Пон 15 ное 2010 18:39
Автомобил:
Двигател:

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот Cern Swiss » Нед 19 фев 2012 4:07


peshoxx написа: РП-то е 1989г.,а ЕЗ-то е 1988г.
Ако годините са верни, трябва да се пренарежда инсталация (което не е трудно, но е много четене и заигравка с буксите и едната се съсипва - излишната):
до 1989 - http://www.a2resource.com/electrical/CE1.html
след 1989 - http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот vasko__2 » Нед 19 фев 2012 9:54


Не е толко заигравка.Има да върже 4-5 кабела. Кл.30(+ от батерията), Кл.15 (+ след "контакт"),Маса,кабел до помпата,кабел за обротомер (ако има).


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот peshoxx » Нед 19 фев 2012 12:54


Кабел за оборотомер защо? Бях слагал на предишната табло с оборотомер,тя си нямаше,сглобих го от две различни коли и си тръгна без проблем.На сегашната,с карбуратора си имаше,но не отчиташе километрите и сложих от другия голф правения и си тръгна.Не би ли трябвало да е едно и също,буксите на таблото са също 2 и на двата.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19350
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот stefan4o » Нед 19 фев 2012 13:03


Оборотомерът е последното, което ще ти даде зор. Дори на моята Джета 1.3ЦЛ си има заводски кабел. Сложих таблото и си проработи оборотомерът.


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот vasko__2 » Нед 19 фев 2012 13:51


peshoxx написа:Кабел за оборотомер защо?

Защото ползва моторната инсталация от друга кола, стария комутатор вече не играе роля.Кабелите няма какво да им се чудиш, те са най-лесната и приятна работа.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Смяна на карбуратор с моно,кое по-точно се сменя.

Мнениеот peshoxx » Нед 19 фев 2012 14:39


:да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта